Skal ind og se den iaften kl 21:30 herre glæder mig osse da jeg elsker ham den lille buttet fra kongen af queens og will plejer heller ikke at ramme ved siden af
MacBook Pro 13 Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3 Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse
Jeg var inde og se filmen igår aftes, den er pænt grinern, bestemt en film man kan se flere gange. Will Smith er efter min mening i topform og viser stadig sin naturlige humor.
Oprindeligt indlæg af Lasse
Jeg var inde og se filmen igår aftes, den er pænt grinern, bestemt en film man kan se flere gange. Will Smith er efter min mening i topform og viser stadig sin naturlige humor.
Klart den bedste film jeg har set i lang tid!!!
Enig - bliver lidt chick-flick enkelte steder, men den flade humor er helt i top
Oprindeligt indlæg af Disc0ne
Skal ind og se den iaften kl 21:30 herre glæder mig osse da jeg elsker ham den lille buttet fra kongen af queens og will plejer heller ikke at ramme ved siden af
Kevin James hedder han. Kan desuden anbefale jer at se hans standup show "Sweat the Small Stuff". Kan købes relativt billigt på amazon.
Oprindeligt indlæg af Disc0ne
Kevin James hedder han. Kan desuden anbefale jer at se hans standup show "Sweat the Small Stuff". Kan købes relativt billigt på amazon.
Han er altså seriøst sjov
EDIT: Har ikke set stand-up-showet, men regner jeg da med at jeg vil
Yup, en ganske hyggelig og latter-frembringende film ...
Dog i det hele store løb frembringer den måske nok bare en klassisk kærlighedshistorie som vi alle kender den, men den er spækket med god humor, som efter min mening gør den til en sjov lille sag