Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. marts 2005, 16:40

hejsa

jeg ville lige høre om nogen herinde kendte til Loreena Mckennit.

Jeg syntes hun er en fantastisk sanger og at høre hendes musik får virkelig en til at slappe af.

2

mandag, 7. marts 2005, 16:47

Kender hende i den forstand, at jeg ofte hører Skellig, The Mummers' Dance og The Mysic's Dream. Hun er helt sikkert værd at høre på. :)

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

3

mandag, 7. marts 2005, 16:57

Ja, Loreena Mckennit laver utrolig dejligt musik.
Efter min mening er hendes bedste album The Book og Secrets (http://www.cdon.com/product.phtml?prod=397265), hvor der findes mange af de sange som Alaza nævner.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (07.03.2005, 17:00)

4

mandag, 7. marts 2005, 17:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Kender hende i den forstand, at jeg ofte hører Skellig, The Mummers' Dance og The Mysic's Dream. Hun er helt sikkert værd at høre på. :)

jeg kan nu bedre lide Dante's prayer. den er virkelig smuk :)

5

mandag, 7. marts 2005, 17:44

Må se om jeg på en eller anden måde kan få lusket mig til den.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

6

mandag, 7. marts 2005, 17:54

"The Mist of Avalon" er da meget nice, men fortrækker noget som fx. "Sounds og Nature" hvis vi er ovre i afslapnings-området .... Men intet slår min Tony Scott - Music for Zen Meditation ... :D ... men den er også lidt speciel...

7

tirsdag, 8. marts 2005, 11:31

Ja, hun synger gandke flot :)

Kan også godt lide den stil af musik. Så det er bare dejligt.

Jeg hører tit Loreena McKennitt.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

onsdag, 9. marts 2005, 16:55

Det er jo uden el-spade.... :boxed:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.