Live musik... kommer i afsted ??

  • Tænkte lidt på hvor mange af jer der kommer ud til nogen af de mange forskellige live koncerter der findes rundt omkring i DK.


    Der findes jo mange spillesteder rundt omkring som spiller alverdens forskelligt musik.


    Jeg er selv begyndt at tage til en fandes masse og har fået en masse mega fede oplevelser, også med musik jeg ikke rigtig kendte noget til.


    Nogen af de seneste virkelig fede koncerter jeg har været til har været med følgende navne.


    HUSH
    Blue Foundation
    Gåte


    Det er helt sikkeret en på opleveren alle sammen og der er virkelig energi i nogle mega feder koncerter med noget fedt musik.


    I aften står den på mere norsk med Thomas Dybdahl har kun lige hørt lydprøven indtil nu men tyder virkelig også godt.


    Kig evt. forbi http://www.thomasdybdahl.com/


    Når til sagen....


    Kom ud i landet og hør nogle koncerter der er mange rigtig fede at gå efter også selvom i ikke lige kender musikken i forvejen.


    Hvad har folk ellers været til fornylig som de kan anbefale....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det sidste jeg var til, var til Mnemic koncert, sammen med Engel, Origin, Cedde, Wraper og Grus herinde fra.


    Det var godt nok også en lækker oplevelse!


    Der er ikke så mange spillesteder her, og det næste planlagte er Rock under Broen her i middelfart, i Juni.


    Men hvem ved, måske der dukker noget lækkert op!


    Ellers er der jo livebands'ne på de forskellige barer i nattelivet, det er heller ikke helt dårligt :)

  • Hvert eneste år er jeg til den lokale musikfestival, har jeg været de sidste 15 år :))


    Derudover var jeg til metallica og mnemic koncert, hvilket var noget af det fedeste jeg har prøvet :D

  • Jeg kommer da afsted når der er interesse og penge til det :)
    Det sidste jeg har været til var Blue Foundation, Hush og Tue West. Siden hen skal jeg til Roskilde eller Skanderborg, hvilket så kommer an på hvilke bands der kommer hvor. Og så Grøn Koncert, det er jo tradition :)
    Ellers har jeg været til Zulu Rocks, hvilket da var fedt nok.


    EDIT: Og mon ikke det bliver Roskilde, nu hvor Foo Fighters kommer!!!! MMMHHHH-musik!