Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 26. februar 2005, 16:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Skal ind og se den her senere ... håber den er god, men tror også lige den falder i min smag ... :T

jeps det skal nok være lige en film for dig :)
Bibelsk historie med et nyt tvist og humor (et par steder)

Yeah. Fed film :clap:

Der var rigtig mange ting der faldt lige i min smag ... :D

Meeeen ... Er lidt for hollywood at han æder et stykke tyggegummi i slutningen :)) .. Dem og deres morale-fortælling. *G*

... Ser frem til at få den på DVD ... :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (26.02.2005, 16:56)

22

lørdag, 26. februar 2005, 16:59

btw ... Fede trailere ... WMP Skin ... osv ...

http://constantinemovie.warnerbros.com/

23

lørdag, 26. februar 2005, 23:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile
Mega fed :D Utrolig mange scener, som kunne have været kedelige og klichefyldte, dejligt at instruktøren valgte at lave dem anderledes :)

(SPOILER SPOILER F.eks. ville det bare være typisk hvis Constantine og Angela kyssede hinanden i slutningen .)

Stod jeg også og diskutterede med b34tz0r da vi havde været inde og se den..
*SPOILER*
Han siger at de kysser når hun får halskæden på, men jeg siger at det ikk var et kys.. De fik det bare til at se sådan ud, indtil man så hun havde fået halskæden

*SPOILER*
Ja, tror også bare det er for at Angela tror han vil kysse :) Det gør han vidst også et andet sted i filmen.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

24

lørdag, 26. februar 2005, 23:44

Hm... en fed film med demoner,fede effekter mv... og så tænker i på om et par af hovedpersonerne kysser hinanden ? .... 8o

*host* TITANIC *host* ... *G* :crazyeyes:

25

søndag, 27. februar 2005, 12:42

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Citeret

Mega fed :D Utrolig mange scener, som kunne have været kedelige og klichefyldte, dejligt at instruktøren valgte at lave dem anderledes :)

(SPOILER SPOILER F.eks. ville det bare være typisk hvis Constantine og Angela kyssede hinanden i slutningen .)

Stod jeg også og diskutterede med b34tz0r da vi havde været inde og se den..
*SPOILER*
Han siger at de kysser når hun får halskæden på, men jeg siger at det ikk var et kys.. De fik det bare til at se sådan ud, indtil man så hun havde fået halskæden

*SPOILER*
Ja, tror også bare det er for at Angela tror han vil kysse :) Det gør han vidst også et andet sted i filmen.

Kanon film, helt enig.. lige min stil. Og synes også historien holder hele vejen!

** SPOILER SPOILER **

På intet tidspunkt kyssede de, da hun fik halskæden på troede hun bare at han ville kysse hende men man kunne tydelig se at han ikke kysser hende. Utrolig så forfriskende sådan en lille ting kan være... men er måske naturligt med sådan en reaktion, når man tænker på alle andre amerikanske film af den type :roller:

26

søndag, 27. februar 2005, 15:04

Var også inde og se den igår... Rimelig fed film, men tror hurtigt den ryger i glemmebogen...

Den var dog dejlig anderledes....

27

mandag, 28. februar 2005, 09:17

Uhh, var lige med 'konen' i biffen og se den igår, fed fed film, med en masse små finesser og humor, passer godt til ham Keanu :)

Kunne godt lide shockeffekterne, hold da op hvor jeg hoppede i stolen i starten af filmen, den scene med bilen :clap: og så holder historien jo også..

28

mandag, 28. februar 2005, 09:27

Den var sq meget fed... Var inde og se den i Imperial ;) Film skal ses i biffen... Og Imperial is the best ;) :))

Men den var meget cool.. Der var lidt ala matrix effekter i synes jeg... Men alt i alt en fed film...

29

mandag, 28. februar 2005, 13:50

Jamen det gør det kun endnu mere spændene når at jeg skal selv ind og se den med en ven på fredag!

:)

30

mandag, 28. februar 2005, 13:58

har jeg fandme også tænkt mig :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.