National Treasure

  • Var inde og se den for 3-4 uger siden, og syntes faktisk det var en ret fed film!! Ikke helt Indiana Jones, men derhen af.. Og ku godt li at de faktisk havde styr på baggrunds historien, syns tit den halter.. Men tænkte på hvad andre syns om den?

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • En lille stavebøf grundet :drink:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Var inde og se den for 3-4 uger siden, og syntes faktisk det var en ret fed film!! Ikke helt Indiana Jones, men derhen af.. Og ku godt li at de faktisk havde styr på baggrunds historien, syns tit den halter.. Men tænkte på hvad andre syns om den?


    Ej, var inde og se den sidste mandag. Vil sige at den var slet ikke så god som jeg troede (uden at have alt for høje forventninger til den).


    Vil sige kort at den var 2 timers underholdning hvor man ikke gabte. Lige bortset fra et par øjeblikke (fx der hvor hovedpersonen ikke ved det med sommertid) så var filmen generalt rimelig flad...


    5/10 herfra

  • Havde ingen forventninger til den, da der ikke var begyndt at komme reklamer for den da jeg så den.. Det var nok en fordel, for hvis man troede det var indiana jones blir man nok lidt skuffet..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Som det meste med Nicolas Cage - en gang middelmådigt bras.


    ka du ik mene 8o nic cage er for sej :D nogensinde set 8mm? fandme genial film

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ka du ik mene 8o nic cage er for sej :D nogensinde set 8mm? fandme genial film


    Troede det var en tju bang film da jeg købte den, blev godtnok lidt overrasket :)) Men udemærket film ja, og syns nu ikke hans film er så ringe, man skal bare ikke regne med at det er en der bliver bombet med oscar's og andre priser..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Nu synes jeg personligt ikke, at Oscar-nomineringer eller vundne statuetter borger for god kvalitet, hvad angår film.


    Og jo! både Face-off samt the Rock er da udemærket underholdning - Face-Off dog efter min mening primært pga. John Woo's på det tidspunk banebrydende slow-motion optagelser og John Travolta.


    I the Rock er den seje jo også Sean Connery :-)


    Nicolas Cage er i mine øjne en tudesmølf, der ikke egner sig til action-film - men sådan er smag jo heldigvis så forskellig....



    :))


  • Udover, at jeg ikke forstår din holdning det mindste, synes jeg heller ikke, det gør det lettere forståeligt, at du oveni, kalder ham en tudesmølf. Ville være dejligt at få uddybet.


    imo - så er Nicolas Cage en udemærket skuespiller. Kan særlig godt lide ham i Family Guy. Synes ikke, der er noget ved ham, der skulle gøre ham til en ringe skuespiller.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg synes det er en fed film - Den passer helt fint til mig, en film hvor man tænker lidt over tingene. Sådan skal det helst være.


    Og middelrådig skuespiller præstation?.. Begrund det venligst. Dybdegående.. For det forstår jeg da ikke.


    Nicolas Cage spiller sku godt synes jeg, The Rock med Sean Connery og Family Man var fede... 8)

  • Så den i mandags og jeg synes altså den var alt for fed..! Den rigtige blanding af action (Nemlig ikk alt for meget), spænding og historie (Er ikk med på alle detaljerne i historie, så regner med det er rigtigt det de fyrer af? :boxed: )


    Ka lide alle de film Nicolas Cage spiller med i, enten som hovedperson eller birolle.. Men Gone in 60 Seconds er også en af mine ynglings film :D Den ka man da se igen og igen!


    Edit: Damn smileys :]

  • Historie passer ganske udemærket indtil det punkt hvor skatten forsvinder, sjovt nok, den er jo stadig ikke fundet ;) Undre mig dog lidt at skotland slet ikke er med, da det er der man har fundet flest spor efter temple ridderne inden de "transformerede" sig til frimurene.. Der er så en del der ikke mener at frimurene har noget somhelst med templeherrene at gøre, men sådan er det jo.. Af en "ikke dokumentar film" var de overraskende tro mod historien..
    Edit: Tror ikke jeg har stavet rigtig en eneste gang de sidste par dage :pokey:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Syntes det er god præsentation af Nicolas Cage samt kvinderollen og freaken (kan ikke huske hendes navn eller hans).. og syntes btw det er en god film - emnet i filmen er et af dem som man ikke ser så meget til mere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko


    Troede det var en tju bang film da jeg købte den, blev godtnok lidt overrasket :)) Men udemærket film ja, og syns nu ikke hans film er så ringe, man skal bare ikke regne med at det er en der bliver bombet med oscar's og andre priser..


    behøves de heller ik for at være gode? han har lavet utrolig mange fede film, som ikke har vundet noget, men det gør da ik mig noget ;)