Forbandelsen The Grudge

  • Jeg syntes personligt det er en meget meget dårlig film uden nogen handling what so ever..


    Til tider sidder man bare og griner fordi der simpelthen er lagt for meget op til "BØH NU SKAL DU BLIVE BANGE"


    Hvad syntes i ?

  • danm den er dårlig den film.... har lige set den. ja ok der var da lige en enkelt scene eller 2 hvor man lige kunne mærke at hårene på ens arme rejste sig. men det var så også det. total dårlig historie...- eller mangel på samme, skal man lede længe efter. den er næsten dårligere end The village 8o

  • møj! ... skulle have været inde og se den i aften, men kan jo dårligt gøre det efter have læst jeres beretninger (selvom det naturligvis kan skyldes dårlig filmsmag hehe)..


    Vi har bestilt til National Treasure i Imperial istedet.. håber den er bare lidt bedre så.


    Der skulle være noget om at den bliver vist "digitalt", ved ik om det skulle være noget værd.. men kan jo forsøge at se om der skulle være en forskel

  • Handlingen er ringe ja..


    Men man får sQ chok ingen tvivl om det.. Syns den er uhyggelig :P! men ellers ok

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kaz666
    Man skal holde sig fra re-makes. Den er en re-make af en japansk gyser ved navn Ju-On, og den japanske version er en fed gyser.



    den er for at være ærlig nøjagtig ens har den selv på dvd og har set det grudge osse :) men syntes der er ok fede choks i dem begge

  • syntes sku ikke det er noget med en gyser og gøre hallo hvor lamt er det lige at der er en der render rundt og siger katte lyde og ahhhhhhhhhhh hele tiden den sucks sku

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bot
    møj! ... skulle have været inde og se den i aften, men kan jo dårligt gøre det efter have læst jeres beretninger (selvom det naturligvis kan skyldes dårlig filmsmag hehe)..


    Vi har bestilt til National Treasure i Imperial istedet.. håber den er bare lidt bedre så.


    Der skulle være noget om at den bliver vist "digitalt", ved ik om det skulle være noget værd.. men kan jo forsøge at se om der skulle være en forskel


    Så kan jeg jo kun glæde dig med at sige at HD teknologien gør enhver biograffilm seværdig....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri


    Så kan jeg jo kun glæde dig med at sige at HD teknologien gør enhver biograffilm seværdig....


    Det er det værd...


    Der er ingen flimmer og sorte striber hst og her... Bare et KNIV skarpt billed...


    Men national Treasure er IMO fed...


    Ikke lige så fed som indiana jones... Men stadig fed...


  • Det så skam flot nok ud, var ikke noget man lige bemærkede når filmen var gået igang. Men kan forestille mig at det havde været klart dårligere hvis der ikke var digitalt.


    Dog synes jeg ikke lige at National Treasure er så god igen, det var da fin underholdning i 2 timer+.. men det var også alt hvad det var. Kan på ingen måde måles med Indiana Jones, er ikke i samme liega.

  • Synes den er mega fed
    Måske en den bedste historie, men who cares? :)
    LANG tid siden jeg har set noget så uhyggelig.


    Kan godt være jeg er let at skræmme, men alligevel, synes den er pisse scary hele vejen igennem. Og selv om man ved der kommer et eller andet chok, får jeg et kæmpe chok hver gang alligevel.
    Synes også den var mega uhyggelig anden gang jeg så den 8o

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP