Ring of fire instrumental

  • Jeg kunne vældig godt bruge nævnte sang, men kan ikke finde den. Det skal være være en instrumental/karaoke version og en mere moderne version end den, som Johny Cash har lavet. Techno/rock eller noget i den stil, ville være fint.
    Midi kvalitet er ikke godt nok.


    En der ved, hvor den kan købes ?

  • Da jeg ikke høre så meget til Johnny Cash og sangen Ring of Fire, tog det sin tid at finde nogle af de oplysninger, som du søger efter. Under min lange søgning fandt jeg bl.a. en midi fil og lyrikken - dog endnu ikke karaoke versionen. Men til gengæld fandt jeg noget, som desværre koster $ - her er et eksempel fra Shrek2. Techno version kan man vel prøve at bixe/finde noget i evt. e-jay.


    Håber det er noget som du kan bruge. Det er jo ellers næsten umuligt at finde noget via google.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB
    Da jeg ikke høre så meget til Johnny Cash og sangen Ring of Fire, tog det sin tid at finde nogle af de oplysninger, som du søger efter. Under min lange søgning fandt jeg bl.a. en midi fil og lyrikken - dog endnu ikke karaoke versionen. Men til gengæld fandt jeg noget, som desværre koster $ - her er et eksempel fra Shrek2. Techno version kan man vel prøve at bixe/finde noget i evt. e-jay.


    Håber det er noget som du kan bruge. Det er jo ellers næsten umuligt at finde noget via google.


    Tak for forslagene. :D


    Jeg har fundet mindst 20 midi versioner af "Ring of fire" og desværre, lyder de alle elendigt. :rolleyes:


    Jeg har også fundet en hel stak versioner med andre artister og heller ikke noget af det kan bruges. De lyder alle elendigt. :))


    Jeg bliver nok nødt til at købe en instumental/karaoke version, men ikke lige der hvor du linker til. De er da vildt dyre. ;)


    Jep, Google plejer at være ens ven, men den svigter lidt nu, synes jeg. :rolleyes:


  • Har også kigget lidt rundt, men uden held. :rolleyes:
    Og ja karaokee-cd'er er meget, meget dyre. På arbejdet låser vi vores samling inde i pengeskabet. Det er jo faktisk en hel formue, når man som vi har en 15-20 stykker. :rolleyes: