81

onsdag, 25. oktober 2006, 20:09

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Originally posted by sancheZ

Citeret

Wow. Hvordan kan du høre den Nephew?
Seriøst jeg får bare langt mere end rigeligt af den bare af at høre radio mellem 7 og 16-18 stykker hver dag.

Sangen eller bandet?

Altså Igen & igen &. Den er virkelig virkelig påtrængende imo. Bandet som sådan er ok. har da USADSB. Men de mister måske lidt nyhedens interesse i mine øjne.

Ok, det kan jeg da godt være enig i, men Nephew er gode ellers!

maxy

82

onsdag, 25. oktober 2006, 21:23

Jeg kan godt li hiphop musik (ikke den amerikanske "gangsta" rap) men seriøs hiphop, og gerne dansk. Jeg er også meget glad for musik i stil med Soil, Disturbed, Static X og lignende.

Citeret

Seriøst jeg får bare langt mere end rigeligt af den bare af at høre radio mellem 7 og 16-18 stykker hver dag.

Sandt, på min praktikplds atm er der også radio konstant. Jeg tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har hørt den, bare i dag.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

83

onsdag, 25. oktober 2006, 21:54

Citeret

Originally posted by Brtlsn
Jeg kan godt li hiphop musik (ikke den amerikanske "gangsta" rap) men seriøs hiphop, og gerne dansk. Jeg er også meget glad for musik i stil med Soil, Disturbed, Static X og lignende.

Citeret

Sandt, på min praktikplds atm er der også radio konstant. Jeg tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har hørt den, bare i dag.

Hvis det er P3 kommer den gerne en 5 gange i løbet af min dag. Plus/minus et par. Det er ellers lækkert nok at høre radio - jeg har været vant til at høre en cd på repeat :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.