1

lørdag, 29. januar 2005, 16:04

Var inde og se Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events igår aftes - den var okay, men langt fra hvad jeg havde forventet..
Regnede med en komedie i Jm Carrey-klassen - hvor man ligger flad af grin fra start til slut :)

En af scenerne jeg havde høje forventinger til..

Men det viste sig så at være et eventyr :rolleyes:

Men som sagt, den var stadig god, men bestemt ikke hvad jeg havde forventet!

Hva syns i om den?

2

lørdag, 29. januar 2005, 17:07

Måske bare pga Jim Carrey har lavet de samme ting siden han startede...

3

lørdag, 29. januar 2005, 19:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Passer ikke. Han har været en del omkring. Har ikke kun lavet crazy-comedy.

Jeg ser frem til at se denne film. Den ser spændende ud og lidt anderledes. Jeg forventer ikke at se crazy-comedy eller lignende, så tvivler på jeg vil blive skuffet i det aspekt.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

lørdag, 29. januar 2005, 19:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Passer ikke. Han har været en del omkring. Har ikke kun lavet crazy-comedy.

Jeg ser frem til at se denne film. Den ser spændende ud og lidt anderledes. Jeg forventer ikke at se crazy-comedy eller lignende, så tvivler på jeg vil blive skuffet i det aspekt.

Ja så blir du sikkert ikk skuffet, den er skide godt lavet mht historien i filmen og de få effekter, der nu er i filmen, er squ godt lavet ;)

Der er os lidt Sherlock Holmes/Scooby Doo over den :P

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Karga" (29.01.2005, 19:49)

5

lørdag, 29. januar 2005, 21:06

jeg syntes den mand som har oversat den til den danske titel skulle have smæk med en håndfuld våde berlinere...
hvordan kan man oversætte Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events til "en ulykke kommer sjælendt alene"????

~ N I N J A ~
1 - Ninjas are mammals.
2 - Ninjas fight ALL the time.
3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

6

lørdag, 29. januar 2005, 21:13

Jeg blev godt nok også skuffet :( Ikke lige min kop the.

7

lørdag, 29. januar 2005, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af hoerning
jeg syntes den mand som har oversat den til den danske titel skulle have smæk med en håndfuld våde berlinere...
hvordan kan man oversætte Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events til "en ulykke kommer sjælendt alene"????

Begge titler er fucked up :) helt ærligt, hvem faen gider sige/skrive det hver gang :P

Men oversættelser er bare noget lort.. Noget tysk synkroniserings lort :)) Men, "En serie af uheldige hændelser" lyder det bedre? :)

8

lørdag, 29. januar 2005, 23:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Citeret

Oprindeligt indlæg af hoerning

Begge titler er fucked up :) helt ærligt, hvem faen gider sige/skrive det hver gang :P

Men oversættelser er bare noget lort.. Noget tysk synkroniserings lort :)) Men, "En serie af uheldige hændelser" lyder det bedre? :)

Hørning her (jeg er lige oppe hos FlexQ og vi er igang med af fejre den lille drengs fødselsdag med bajer på bordet, og damer i byen senere!!!... men syntes lige jeg ville svare på det.

Jeg forstår heller ikke hvorfor de har givet filmen det navn... måske IMDB skulle lave en liste over dybt åndsvage film titler :T

9

søndag, 30. januar 2005, 12:10

Jeg glæder mig til at se den, og vidste godt det ikke var en komedie.. samme som The Majestic.. den er også "dybt" seriøs, og med jim carrey, og den er pisse god

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

10

søndag, 30. januar 2005, 12:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Jeg glæder mig til at se den, og vidste godt det ikke var en komedie.. samme som The Majestic.. den er også "dybt" seriøs, og med jim carrey, og den er pisse god

Helt enig.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

11

mandag, 31. januar 2005, 21:58

De har givet filmen det navn på dansk, da bog serien hedder det samme. Derfor kan de jo ikke lige ændre titlen.

3.2 EE ES 30s - FX51 28s - 3.2E@4.7

12

tirsdag, 1. februar 2005, 21:45

Filmen er baseret på de populære bøger af samme navn. De 3 første i serien.

Du kan læse meget mere om filmen her:

Lemony Snickets

Du kan se over 30 filmklip fra filmen og deltage i en konkurrence, hvis det har interesse! :)

Jeg har set Carreys film
- nu er det din tur...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.