Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

onsdag, 19. januar 2005, 22:59

Siden hvornår er man begyndt på at optage sig selv når man gamer? det der stinker langt væk af opdigtet skræk! Skuespil, men okay fik da et smil på læben af de 2 tøser! den ene ligner jo en tøs med det lange hår og så skriger han også som en! :D lød meget sjovt i slowmotion, som et næsehorn i brunst...

3

onsdag, 19. januar 2005, 23:21

ik så lang tid siden den har været herinde... de 2 burde ik ha en computer.. de er fandme for langt ude..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

onsdag, 19. januar 2005, 23:56

Enig!!! Noget opdigtet halløjsovs. :D

5

torsdag, 20. januar 2005, 00:43

:lame: Ham den langhårede :boxed:

Kender en der faktisk skreg bare fordi han stod bagved mig og så på :)
Han skreg dog kun lige hurtigt ikke det der laaaange falske noget!

6

torsdag, 20. januar 2005, 01:10

havde set dem før men den skulle ses igen det er ikke rigtig til at fatte nogle mennesker kan blive så bange for et computer spil :P

7

torsdag, 20. januar 2005, 01:39

De skulde have tæsk de 2 der.... sikken nogle kællinger...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

8

torsdag, 20. januar 2005, 03:19

Overgangs stemme.. den FILM der gør mig bange..

9

torsdag, 20. januar 2005, 12:30

jeg er ikke selv meget for at spille doom3, men jeg sidder da heldigvis ikke sådan der!

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

10

torsdag, 20. januar 2005, 12:55

For mig at se, er der ikke tale om skræk, men nærmere en imitation af chimpanseburet i Zoologisk have. Iøvrigt ret vellignende :]

12

torsdag, 20. januar 2005, 17:08

Ja de ligner sgu et par aber...

Ved ikke om I har set den her, men han bliver sgu også bange i doom III og det virker lidt mere "ægte"

http://www.leech.dk/Delta.wmv

13

torsdag, 20. januar 2005, 17:46

wtf

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

14

torsdag, 20. januar 2005, 19:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stratos
Ja de ligner sgu et par aber...

Ved ikke om I har set den her, men han bliver sgu også bange i doom III og det virker lidt mere "ægte"

http://www.leech.dk/Delta.wmv

Har du ik mere med ham den var sq mega nice.. :))

HEJ VEN

15

fredag, 21. januar 2005, 11:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af mulvad
For mig at se, er der ikke tale om skræk, men nærmere en imitation af chimpanseburet i Zoologisk have. Iøvrigt ret vellignende :]

Du fornærmer aberne....
Skod-game i øvrigt IMO.

16

fredag, 21. januar 2005, 13:08

De burde søge ind på skuespiller skolen i 14dage....

Enig den her http://www.leech.dk/Delta.wmv virker mere ægte....

17

fredag, 21. januar 2005, 13:22

synes det er rimelig meget skuespil.. så skummet er doom sgu ikke når de sidder med så meget lys... det er noget andet med volumen helt oppe i ens anlæg kl. 3 om natten :D har jeg prøvet og det var sgu skægt :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

18

fredag, 21. januar 2005, 13:33

Den langhårede lød jo som en abe? Hm... Det, var jo rent skuespil. Men alligevel lidt sjovt!
:clap:

Den anden er straks mere realistisk! :D
:chain:

19

fredag, 21. januar 2005, 14:14

Og Doom 3 er sku da ikke uhyggeligt.. Synes til gengæld spil som f.eks. Clock Tower er rimelig skumle x)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

20

lørdag, 22. januar 2005, 13:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes
Og Doom 3 er sku da ikke uhyggeligt.. Synes til gengæld spil som f.eks. Clock Tower er rimelig skumle x)

Jeg synes nu doom 3 var pænt uhyggeligt. Rende rundt med sim lausige lommelygte :D Og så sidde alene på sit værelse klokken lort om natten anlæget på HØJ== UHYGGE :evil:

HEJ VEN

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.