Doom kommer som film!

  • DOOM - THE MOVIE


    Glæd jer DOOM-fans! For nu følger Doom spillene i Resident Evils fodspor, og er netop nu igang med at blive filmatiseret. Filmen får præmiere senere på året, men indtil da må du nøjes med følgende rapport fra filmens frontlinie:


    Plot Outline: In the year 2145, a group of Marines transported to a base on a remote planet where they face horrifying monsters, created by an experement gone horrifyingly awry.



    Story:
    A correspondent of Novinky.Cz recently attended the Prague set of "Doom" and reported back a well spring of information in regards to the video game adaptation.


    Originally, the $70 million film was supposed to be helmed by Enda McCallion. Later, he was replaced by Andrzej Bartkowiak. Screenwriter Dave Callahan claims "everyone was keen to keep the game's atmosphere", though there are some "minor" changes done to the film's concept: The monsters have nothing to do with hell, the plot is not taking place on Mars and "space marines" are not well "space marines" as their outfits are more like SWAT team members.


    The story follows eight marines, teleported into a command centre of a secret base on a remote planet. There, they learn that something strange is happening and soon monsters start to appear. The monsters aren't from hell, but rather people mutated by some nasty super-virus although the monsters look very similar to those in the game.


    One character is a technician called "Pinky" who has a cybernetic wheelchair thanks to a bad teleporting accident. Pinky later mutates into something remotely resembling a creature from Doom 3. Producers claim that the film will be more of a horror than an action shooter.


    There will be loads of shooting though, especially in the end where a large number of sequences will be shot purely in "first-person" perspective of the leading character (Karl Urban). The chainsaw and Bio Force Gun do appear in the film.


    Actors:
    Karl Urban as John Grimm
    Dhobi Oparei as Destroyer
    Ben Daniels as Goat
    Razaaq Adoti as Duke
    Richard Brake as Portman
    Al Weaver as The Kid
    Dexter Fletcher as Pinky
    Yao Chin as Mac
    Robert Russel as Dr Carmack
    Daniel York as Lt. Hunegs
    Ian Hughes as Sandford Crosbie
    Sara Houghton as Dr. Jenna Willits
    Blanka Jarosova as Dr Hillary Tallman
    Vladislav Dyntera as Dr. Steve Willits
    Petr Hnetkovsky as Dr. Olsen


    Jeg ved ikke med dig, men jeg glæder mig allerede som et lille barn! :D

  • Den nyhed er over 2 måneder gammel... og tror også at folk der intrasere sig for denne slags kender sites som :


    Movie-list.com
    filmz.dk
    imdb.com


    Og selv kan finde denne form for nyheder..


    Kan ikke se hvordan det er relavant på Tweak.dk :)


    Fed7haS



  • nok fordi der er lavet et forum til film/musik !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k



    nok fordi der er lavet et forum til film/musik !


    Jeg går ud fra at Film og Musik forum er her for at man kan diskutere/debatere film og musik... ikke for at man kan Cut/Past meningsløs info fra news sites vi alle kender... enda over 2 måneder efter at det i virkeligheden var en nyhed...


    Hade hans påst heddet f.eks "Doom filmen godt eller dårligt?" og han vilde starte en debat så hade jeg kunde tage hans post seriøst...


    Fed7haS


  • Hehe, ja bliver spændende og se om den er noget værd ;)

  • kender kun en af de totalt ukendte skuespillere og det er karl urban.. han er til gengæld også ret cool.. især i Chronicles of Riddick..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det blir okay, hvis det blir lavet ordentligt og ikk blir et indkomst trip der kun blir lavet på et lav-budget og så'n :roller:


    Ku nu godt tænke mig en Diablo The Movie :T Se det ku være fedt..!


    Me 2 :D

  • Ja Diablo og Diablo 2 har en pænt fed historie, 1'eren er dog fedest synes jeg. Men en blanding måske? kunne være lidt for genialt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    kender kun en af de totalt ukendte skuespillere og det er karl urban.. han er til gengæld også ret cool.. især i Chronicles of Riddick..


    The Rock er også med i den...


    EDIT: Alle skuespillere i filmen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja ok.. så er der 2 ;) men the rock gir jeg ik meget for.. han ka kun lave hjernedød action, som kun ka bruges til søndags underholdning..


    Er Doom ikke hjernedød action? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM


    Er Doom ikke hjernedød action? :))


    jo.. faktisk.. men den ska da ses alligevel ;) selvom den lyder røv dårlig, når de har droppet hele konceptet i doom :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Ja Diablo og Diablo 2 har en pænt fed historie, 1'eren er dog fedest synes jeg. Men en blanding måske? kunne være lidt for genialt.


    Siger i der kommer en film til diablo? Altså, det som blizzard har lavet? I så fald lyder det mega fedt, mon også de kunne finde på at filmatisere Warcraft?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().


  • Havde sq ik hørt om det :lame: Men jeg ser da frem til det.. :D Elsker dårlige actionbrag uden historie så det er nok lige noget for mig :T :chain: :camp: :clap: