Skipper bent

  • må sige det er en go sang... tak for aftenens bedste grin!! indtil videre..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Dårlig lavet. Men det gør den samtidig yderst morsom. Teksten er genial og morsom, og "musikken" er meget primitiv og enkel, men gør det også nemmere af få fat i teksten :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Dårlig lavet. Men det gør den sammentidig yderst morsom. Teksten er genial og morsom, og "musiken" er meget primitiv og enkel, men gør det også nemmere af få fat i teksten :D


    Den ligger på højde med "Bøllemis" som en af mine tidligere gamer-m8's har lavet.


    må vi hører den? jeg har ALDRIG fået hørt en bøllemis sang! :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget


    må vi hører den? jeg har ALDRIG fået hørt en bøllemis sang! :(


    Det er også bare en sang som en ven og hans ven har lavet. Den er MEGET speciel, og ganske morsom. Dem der har lavet den, var vel 14 dengang de lavede den, så lidt barnlig er den.


    Hvis du har en side hvor det er lovligt at oploade musik, sig til. Ønsker ikke at gøre noget ulovligt, da mange sider er direkte imod at oploade mp3.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Lol! Den bøllemis skulle du ikke tilfældigvis ha lavet sammen med en der hed Andreas vel?


    Ret grineren, "Bølle MIS!, jeg er en bøllemis, bøllemis!"


    Ups, du var ikke med, men ved du om der var en der hed Andreas med iden, en af mine venner siger at hans storebror (Andreas) nemlig var med til at lave den


  • upit.dk ?
    har da set en del mp3 sagne derinde.. men ved ikke om det er ulovligt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Lol! Den bøllemis skulle du ikke tilfældigvis ha lavet sammen med en der hed Andreas vel?


    Ret grineren, "Bølle MIS!, jeg er en bøllemis, bøllemis!"


    Ups, du var ikke med, men ved du om der var en der hed Andreas med iden, en af mine venner siger at hans storebror (Andreas) nemlig var med til at lave den


    Var en jeg kom til at snakke med, da jeg spillede på BT's servere. Kan ikke huske hans navn. Ham der synger har en lillebror, og hans ven stod for musiken samt at mixe den.


    Tiden er en dræber, når det kommer til at huske :))
    EDIT: Nummeret hedder "Mikkel ft Jakob Bøllemis" Så det må vel være en der hedder Mikkel der har lavet denher version af bøllemis :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget


    upit.dk ?
    har da set en del mp3 sagne derinde.. men ved ikke om det er ulovligt


    http://www.upit.dk er pt. nede


    Edit for 3. gang: Denne side har bøllemis kørende i baggrunden, er ikke kommet nærmere et decideret download endnu

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet 3 gange, sidst af Slammand ().

  • Det er da vidst de samme som har lavet Bøllemis og så Skipper Bent? For min veninde kender ham den ene.


    Apropos dårlige sange, kender i så: Joen - Twisted Love? :D
    Sådan en 1.G'er fra Statsskolen her i Esbjerg som har lavet en PÆNT sjov sang fordi at hans kæreste slog op.. haha :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Det er da vidst de samme som har lavet Bøllemis og så Skipper Bent? For min veninde kender ham den ene.


    Apropos dårlige sange, kender i så: Joen - Twisted Love? :D
    Sådan en 1.G'er fra Statsskolen her i Esbjerg som har lavet en PÆNT sjov sang fordi at hans kæreste slog op.. haha :D


    kan man høre den et eller andet sted?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Det er da vidst de samme som har lavet Bøllemis og så Skipper Bent? For min veninde kender ham den ene.


    Apropos dårlige sange, kender i så: Joen - Twisted Love? :D
    Sådan en 1.G'er fra Statsskolen her i Esbjerg som har lavet en PÆNT sjov sang fordi at hans kæreste slog op.. haha :D


    Har vidst hørt den en gang, den er bare fed man! :T