41

torsdag, 10. marts 2005, 00:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Syntes det var en syret film ... Har lige fået taget mig sammen til at se den ... Er IKKE skuffet over at have lejet den ... og nej jeg troede ikke det var en gyser .... Gysere findes stort set ikke, sååå...

Men nice film ... :D

btw... Fik helt ondt af den blinde chick da hun blev trist ... :T ... mis mis miav... :T

Nu er genren jo "Gyser" på en del film, og det er jo genren der bestemmer hvilken slags film det er. Man kan jo ikke bare lave den om, sådan uden videre.. Det ville være det samme som at sige at Commando er en kærlighed/komedie..

Alt det her er gyserfilm
http://www.dvdoo.com/dvdoo/genre.asp?Command=4
Og der er da en del..

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

42

torsdag, 10. marts 2005, 16:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity
Syns sgu ikke at den er direkte dårlig.. Bare lidt anderledes, måske?! :))

Ja, totalt anderledes ... Men er heldigvis ikke en af dem der syntes at anderledes er lig med dårlig ... Kan godt li at se en film en gang imellem som ikke er typisk mainsteam "hollywood" ....

... men ja, traileren "siger" jo noget andet end filmen ... Men i det mindste, så fortæller den ikke alt om filmen ... Som visse trailere gør ... Er jo kedeligt at se en trailer hvor den faktisk indeholdt det meste af filmen i hovedtræk ... syntes jeg sker ofte ... :boxed:

43

torsdag, 10. marts 2005, 16:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes
Nu er genren jo "Gyser" på en del film, og det er jo genren der bestemmer hvilken slags film det er. Man kan jo ikke bare lave den om, sådan uden videre.. Det ville være det samme som at sige at Commando er en kærlighed/komedie..

Alt det her er gyserfilm
http://www.dvdoo.com/dvdoo/genre.asp?Command=4
Og der er da en del..

Tjaa... bob bob ... Ja, genren står på filmen, men hvis der nu stod på command at det var en romantisk komedie, så ville den jo ikke være det bare fordi der stod det ... ;) ... Hvis du kan følge mig ...

The Village er mere hen af en .... hm ... dokumentarisk thriller ? ... *G* ... Ej, ved det sgu ikke ... Men gyser er den bestemt ikke .... Men nu er jeg jo også en af dem der rent faktisk mener at der skal være GYS i en gyser før det er en gyser .... og action i action-film .... måske er det bare mig der er gammeldags ... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.