i,robot

  • Dette thread er blevet tildelt i,robot som jeg så igår.


    Filmen er rigtig fed og Will Smith spiller for fedt, rigtig fede special-effects.


    +Fed Stemning man bliver fanget af historien.
    +Will Smith og hende dullen spiller begge to rigtig fedt.
    +Kan godt lide ideén med de 3 love osv.
    +Dejlig overraskende og spændende.
    +En film der sandsynligvis er et fremtidsbillede af verden hvor man stoler mere på maskiner end mennesker.


    -Hmm..... Will Smith er lidt for fordomsfuld over for robotterne, man havde sagtens kunne fatte clue'd i filmen uden hans latterlig overdrevne had til robotter.
    -Will Smith er endnu engang lidt for sej ligesom i Bad Boys2 der for mig var en stor skuffelse. Men for at vende tilbage synes jeg at Will Smith er næsten for sej i filmen.


    4/5
    :D :D :D :D :(



    -Dix

  • yiiir den film er go, men havde fået at vide af min lillebror lang tid inde jeg så den, at han ikk selv var helt 10/4 under huden :P



    Jeg så den så som en "biograf screener" men det var ok kvalitet...dog lidt provo at man pludselig så en mand rejse sig og gå ud af biografen:P


    Men ja filmen er go :D


    vil os gi den 4/5 :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jaah.. rigtig fed film, er vild med historien, den for en til at tænke på fremtiden :D

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Så filmen for lang tid siden og den er nu fed nok, men har set langt bedre film... Will Smith har også lavet bedre film end det ... Han er dog langt fra en af hollow-woods bedste, men der er nu visse film han passer rigtig godt til ... Men der er vi ovre i Bad Boys og ligende IMO ...

  • min ærgelige mening er at jeg synes det er en en møg elendig film, Det eneste fede der er ved den film er special-effekterne. Historien er latterlig. Det jo ikke ligefrem noget nyskabende :roller:

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Synes ikke specielt meget om den film.


    Det er god underholdning, og der er flotte scener. Men ellers ikke. Will Smith er bare Will Smith. Så dér er alt som det skal være.


    Men i Ali, der er han sgu klasse!


    Ville nok give den 70%

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har desværre ikke set den endnu ;(
    Men den skulle jo være ret fed, så det kan da godt være man skulle tage op og låne den.
    og BTW hvis der ikke er nogen der har set "The Butterfly Effect" så se den! den er herre nice :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    og BTW hvis der ikke er nogen der har set "The Butterfly Effect" så se den! den er herre nice :clap:


    Hell yeah, den film er virkelig i en klasse for sig. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • god film, men lidt mærkelig på mange punkter.


    det er i fremtiden, hvorfor går folk så rundt i nutidens hverdags-tøj? hvorfor bor moren(eller mosteren, kan ik lige huske det) i et helt normalt nutidigt hjem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    god film, men lidt mærkelig på mange punkter.


    det er i fremtiden, hvorfor går folk så rundt i nutidens hverdags-tøj? hvorfor bor moren(eller mosteren, kan ik lige huske det) i et helt normalt nutidigt hjem?


    For at skabe en kobling mellem vor tid og den tid?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    For at skabe en kobling mellem vor tid og den tid?


    sandsynligvis, men langt fra sandsynligt i virkeligheden. derfor syntes jeg den er lidt mærkelig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    sandsynligvis, men langt fra sandsynligt i virkeligheden. derfor syntes jeg den er lidt mærkelig.



    Hvad ved du om fremtiden? :roller:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg



    Hvad ved du om fremtiden? :roller:


    jeg har lavet en stor opgave i skolen, om hvordan man lever i fremtiden(ca. 50år frem i tiden). fik 13 for fremlæggelsen ;)


    det er længe siden at jeg lavede denne opgave, så det er ikke alt jeg kan huske. men jeg husker at mange fremtidsforskere havde nogenlunde samme fremtidsscenarier.


    f.eks. vil enhver hustand inden for de næste 50år have en specielt form for "intelligent tapet" på væggene. det bliver vist kaldet MEMS så vidt jeg husker. man kan ændre farven efter ens humor, se fjernsyn på det m.m.


    desuden vil folk gå rundt i eletronisk tøj som automatisk tilpasser sig til kroppen. det tilpasser sig miljøet så man hverken kommer til at få det for varmt eller for koldt. desuden vil ens kropvarme virke som en strømkilde til diverse funktioner i tøjet. (faktisk er der allerede idag lavet tøj som har indbygget mp3-afspiller som fungerer ved hjælp af kropsvarmen).


    husartikler vil også være eletroniske så de tilpasser husets beboere.



    Selvfølgelig ved ingen med sikkerhed hvordan verden vil se ud i fremtiden. men jeg syntes at det virker usandsynligt at f.eks. folk går rundt i hverdagstøj på gaderne.

  • I filmen, der handler det om drengen der måske lever i det der skulle forestille 1990. og så ser man ham som vokens (år 2015-20 måske), så ved ikke lige hvor meget de skulle have lavet om i fremtiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    I filmen, der handler det om drengen der måske lever i det der skulle forestille 1990. og så ser man ham som vokens (år 2015-20 måske), så ved ikke lige hvor meget de skulle have lavet om i fremtiden.


    okay, så husker jeg forkert... troede det var omkring 2040-50....

  • nej nej, det foregår skam i den her tidsalder, det han gør det er at han rejser tilbage til fortiden som voksen, og i hans voksen alder, mener jeg at det forefår i nogenlunde den her tidsalder som vi er i nu.

  • Synes ikke man skal kritisere en sci-fi film på det punkt, der angår fremtidens samfund. Det er ikke noget man kan sige en dyt om. Videnskabsmænd har alle mulige sjove idéer. Dem kan man ikke regne med. De har bl.a. sagt at i starten af det næste århundrede vil vi have det første udødelige menneske...så de er generelt gode til at komme med alle mulige lovende løfter.


    Det kan man også se helt tilbage til år nul og niks.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless