Smil til mig Irma!

  • har du hørt "smil til mig Irma"?


    sangen er komponeret af Poul Kreps og er en sang lavet specielt til Irma. den er faktisk ikke så ringe endda! man blir helt stolt når en kendt musiker laver musik som er baseret på ens arbejdsplads :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    har du hørt "smil til mig Irma"?


    sangen er komponeret af Poul Kreps og er en sang lavet specielt til Irma. den er faktisk ikke så ringe endda! man blir helt stolt når en kendt musiker laver musik som er baseret på ens arbejdsplads :))


    Noget man kan downloade legalt fra en eller anden side så man kan høre det?


    Hva så med Rema1000 reklamerne? :)) Jeg synes de er mega seje :P


    "Discount gris !! ØF ØF" :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    har du hørt "smil til mig Irma"?


    sangen er komponeret af Poul Kreps og er en sang lavet specielt til Irma. den er faktisk ikke så ringe endda! man blir helt stolt når en kendt musiker laver musik som er baseret på ens arbejdsplads :))


    Så kan jeg kun sige en ting. Goddag kollega :P
    Har hørt den, var inde til den firma fest som blev omtalt i berlingske tidende, hvor Poul krebs optrådte. Og kan godt give dig ret i at sangen ikke er så ringe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SilverShadow


    Så kan jeg kun sige en ting. Goddag kollega :P
    Har hørt den, var inde til den firma fest som blev omtalt i berlingske tidende, hvor Poul krebs optrådte. Og kan godt give dig ret i at sangen ikke er så ringe


    ville gerne ha været med, men jeg lå under aldersgrænsen :( på min arbejdsplads skulle man være mindst 18 år for at komme med.


  • tror jeg ikke man kan. men den ligger måske på Poul Krebs's seneste udgivelse.


    alle medarbejdere i Irma får en gratis single cd med sangen på, i julegave + en lækker skål i rustfrit stål fra Bodum. Vi bliver lidt forkælet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    ville gerne ha været med, men jeg lå under aldersgrænsen :( på min arbejdsplads skulle man være mindst 18 år for at komme med.


    Surt ;( du gik ellers glip af noget. Gratis øl, og gratis taxa hjem. Man skulle også være 18 år i min Irma, men min chef spurgte om jeg ville med, og kunne da ikke sige nej.