Doom film på vej!

  • nej, du er ikke den eneste.. det er nok en af de eneste film som jeg ikke ville gå ind og spilde mine penge på..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Old news.


    Men stadig spændende.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Hvilket er fantastisk i kan sige om en film, der ikke eksisterer endnu.


    Man har vel sine fordomme

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • jeg har læst et sted at de har skrevet hele filmen om så istedet for spacemarines er det et swat-team og istedet for mars en storby og istedet for monstre fra helvede zombier udsat for en virus.... (aka resident evil 3 :roller: )


    ellers havde det være et genialt film koncept

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    jeg har læst et sted at de har skrevet hele filmen om så istedet for spacemarines er det et swat-team og istedet for mars en storby og istedet for monstre fra helvede zombier udsat for en virus.... (aka resident evil 3 :roller: )


    ellers havde det være et genialt film koncept


    aaah næsten rigtigt.. det forgår på en anden planet, og det er ikke swat team.. men noget der minder om swat team ;) men ellers rigtigt.. det er fandme skod den bliver så'en :/

  • Hmmmm, tror altså den bliver fed nok:) Glæder mig ihvertfald

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13