Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 29. november 2004, 09:12

Tja ville da bare høre jeres mening.

Var inde og se den i forgårs og hold da kæft noget lort efter min mening.

Virkelig spild af 100,- og 3½ time :(

Sadako Yamamura

Gæst

3

mandag, 29. november 2004, 10:06

Den har heller ikke tjent særlig godt ved Box Office. Fik en foreløbig 6. plads.
det er sq latterligt at man ikke kunne gøre det bedre.

Skal lige siges jeg ikke har set den endnu, ser den når den udkommer på DVD, heh

4

mandag, 29. november 2004, 10:08

hmm..den gider jeg da ikke brug penge på så..Colin Farrell er ellers en fed skuespiller, så troede den var fed...

Sadako Yamamura

Gæst

5

mandag, 29. november 2004, 10:14

Farrell er en ok skuespiller, men de skulle nok have valgt en anden til denne rolle. Det er lidt ligesom at vælge Orlando Bloom til en James Bond eller Calista Flockhart som Lara Croft i Tombraider :D

6

mandag, 29. november 2004, 12:29

Æv. Ville også have været inde og se den.

Har lidt en svaghed for sådan nogen episke storfilm, som Troy. Er den sådan lidt i samme genre? - Altså med et sådan historisk perspektiv?

7

mandag, 29. november 2004, 12:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Æv. Ville også have været inde og se den.

Har lidt en svaghed for sådan nogen episke storfilm, som Troy. Er den sådan lidt i samme genre? - Altså med et sådan historisk perspektiv?

Tja den holder sig endda mere til historien end troy gør men er bare så meget dårligere :(

For en gangs skyld vil jeg give de anmeldere ret, der har sablet den ned ;)

8

mandag, 29. november 2004, 17:02

Den ender nok på DVD-hylden for mit vedkommende alligevel :) Den slags historiskte-storfilm kan jeg ikke lade glide forbi.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

9

mandag, 29. november 2004, 18:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Den ender nok på DVD-hylden for mit vedkommende alligevel :) Den slags historiskte-storfilm kan jeg ikke lade glide forbi.

Har det på præcis samme måde, hadede os Spiderman 2(den er alt for sukkersød til mig) men aligevel står den på min DVD hylde :))

10

mandag, 29. november 2004, 19:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Tja den holder sig endda mere til historien end troy gør men er bare så meget dårligere :(

Ohh. Tja, lyder ikke som om den er værd at bruge penge på så. Må bare se den når den kommer i tv en dag :)

11

mandag, 29. november 2004, 19:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Ohh. Tja, lyder ikke som om den er værd at bruge penge på så. Må bare se den når den kommer i tv en dag :)

lul! Ja, kan være den er god om 15-20 år.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.