Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 25. november 2004, 13:08

Hej alle på tweak

Jeg vil bare hører om der er nogle der kender til er program der kan lave en divx film om til DVD film man kan se på en standart dvd-afspiller.

den divx film jeg har er i to dele. hvordan joiner man dem så hele film kan ligge på en dvd skive

på forhånd tak for hjælpen
Player

2

torsdag, 25. november 2004, 13:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af [Player]
Hej alle på tweak

Jeg vil bare hører om der er nogle der kender til er program der kan lave en divx film om til DVD film man kan se på en standart dvd-afspiller.

den divx film jeg har er i to dele. hvordan joiner man dem så hele film kan ligge på en dvd skive

på forhånd tak for hjælpen
Player

Det bliver ret besværligt, men dig om det :)
Du kan finde lidt hjælp her
http://www.videohelp.com/forum/archive/t209419.html

3

torsdag, 25. november 2004, 13:40

Det er ikke så svært, jeg vil dog foreslå at du bruger følgende guide istedet: http://www.afterdawn.com/guides/archive/divx_to_vcd.cfm

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

4

torsdag, 25. november 2004, 17:13

Ta' et kig på www.download.com og kig efter "All video joiner" til at samle filerne :D

Og søg efter "Divx eller AVI to DVD" :D

Så komemr der MASSER af forslag, det slet ikke noget problem!

5

torsdag, 25. november 2004, 17:44

http://www.winavi.com/video-converter.htm

AVI to DVD
AVI to MPEG
AVI to VCD
AVI to MPG
All video format to DVD/VCD/SVCD/MPEG
All video format to AVI/WMV/RM
Quicktime MOV convert
Flash SWF convert
DirectAC3 technology, supports AC3 5.1 Only in world
Burning vcd/svcd/dvd

WinAVI Video Converter is easy to use and powerful for experts. Just one click to convert with beautiful user interface. Burning VCD/SVCD/DVD is supported. It supports almost all video file formats, including AVI, MPEG1/2/4, VCD/SVCD/DVD, DivX, XVid, ASF, WMV, RM, QuickTime MOV, Flash SWF. And it has a powerful video decompress/compress engine that convert whole AVI movie to DVD in 1 hours. What're you waiting for? Just use this software to convert your AVI to DVD and enjoy it now!

6

fredag, 26. november 2004, 11:25

Det tager vel stadig lang tid ikke? Sidste gang jeg prøvede at konvertere tog det en krig :)

7

lørdag, 27. november 2004, 12:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af HeRo
Det tager vel stadig lang tid ikke? Sidste gang jeg prøvede at konvertere tog det en krig :)

Prøvede li' på min søsters gamle IBM maskine, der tog det ca. ligeså lang tid som en dekode en DVD... 3½-4 timer fra DVD til DivX...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.