Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. november 2004, 21:39

Wee.. er lige kommet hjem fra KBH og årets fedeste koncert: Rammstein.

Det var ALT for vildt, og de havde det fedeste sceneshow jeg nogen sinde har set.. Med alt hva der findes af flammekastere og eksplotioner :D

Vi fik taget en del gode billeder.. smider dem op når jeg får dem lagt ind på comp'en :)

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

2

søndag, 21. november 2004, 21:53

hey, var også til koncerten, den var maxxxxx vild. og det var de fedeste numre de spillede. Simpelt hen en enormt god koncert.

3

søndag, 21. november 2004, 23:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus

Det var ALT for vildt, og de havde det fedeste sceneshow jeg nogen sinde har set.. Med alt hva der findes af flammekastere og eksplotioner :D

Vi fik taget en del gode billeder.. smider dem op når jeg får dem lagt ind på comp'en :)

Waaaaaaaaaaaaaaah!!! DØDØDØDØDØ .. Men hey.. engel, atomic og mig var på scenen med Mnemic :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

søndag, 21. november 2004, 23:37

Ville nu gerne have været derinde :(, men selv hvis jeg havde billetter, var min nakke nok alt for øm efter mnemic til at jeg kunne headbange det mindste :P

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Waaaaaaaaaaaaaaah!!! DØDØDØDØDØ .. Men hey.. engel, atomic og mig var på scenen med Mnemic :D

Men ja, det var os der var på scenen med mnemic og stod og skreg sammen med forsangeren :D - fik også lige et håndtryk bagefter.

Og så greb jeg i øvrigt en trommestik 8)

Men godt at høre at i havde en god oplevelse :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (21.11.2004, 23:38)

5

søndag, 21. november 2004, 23:38

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus

Røvhuller.. det irriterer mig noget så grusomt at vi ikke nåede at få Mnemic med :chain:

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
PSU Corsair RM550

Hardstyler

Gæst

6

mandag, 22. november 2004, 10:37

de var nu onde..

7

mandag, 22. november 2004, 13:23

ville sgu gerne have været der... men vi havde ingen billetter :ohmy:

De har altid flammekastere og tons ild med i deres shows, men tror jeg sgu ikke er en ting man bliver træt af at se :D

8

mandag, 22. november 2004, 13:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af bot
ville sgu gerne have været der... men vi havde ingen billetter :ohmy:

De har altid flammekastere og tons ild med i deres shows, men tror jeg sgu ikke er en ting man bliver træt af at se :D

Det bliver man aldrig..

Da de spillede "Rammstein" kom forsangeren ind med en flammekaster på hver arm.. nøj det så godt ud :P

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
PSU Corsair RM550

9

mandag, 22. november 2004, 15:05

du må lige smide de billeder op ;)

3.2 EE ES 30s - FX51 28s - 3.2E@4.7

10

mandag, 22. november 2004, 15:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Ville nu gerne have været derinde :(, men selv hvis jeg havde billetter, var min nakke nok alt for øm efter mnemic til at jeg kunne headbange det mindste :P

Citeret

Men ja, det var os der var på scenen med mnemic og stod og skreg sammen med forsangeren :D - fik også lige et håndtryk bagefter.

Og så greb jeg i øvrigt en trommestik 8)

Men godt at høre at i havde en god oplevelse :D

Yeah det var lidt for cool :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

11

mandag, 22. november 2004, 17:30

øv :(

ville så gerne have været der ..

men godt at høre i havde en god oplevelse ... i guess :D

12

mandag, 22. november 2004, 20:03

hva blev det til med de billeder? vil gerne se hvad jeg gik glip af.. plus flames :P

AMD Phenom II X6 1100T
Gigabyte 990FXA-UD3
8gb Corsair DDR3
Club3D HD5750

13

mandag, 22. november 2004, 20:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hellslayer
hva blev det til med de billeder? vil gerne se hvad jeg gik glip af.. plus flames :P

Rolig nu.. de kommer tidligst på onsdag.. har ikke lige fået fat i kameraet endnu, det er en af mine veninder der har det..

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
PSU Corsair RM550

14

mandag, 22. november 2004, 21:34

Ville sku gerne have været derinde, men pengepungen er ikke det tungeste legeme i min krop, desværre.. Men det lyder da til at have været kanon fedt :D

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

15

mandag, 22. november 2004, 21:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes
Ville sku gerne have været derinde, men pengepungen er ikke det tungeste legeme i min krop, desværre.. Men det lyder da til at have været kanon fedt :D

Heller ikke i min, men jeg klager da ikke :))

Det var årets fedeste koncert.. jeg har ondt af alle jer der ikke fik den med ;)

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
PSU Corsair RM550

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Grus" (22.11.2004, 21:56)

16

onsdag, 2. marts 2005, 22:00

HEY... det var den fedeste koncert...!!!

Rørte ved dem alle sammen da de gik ned fra scenen...!! stod helt oppe foran lige i midten...!!! det var fandme den bedste aften nogen sinde!!!!!

17

onsdag, 2. marts 2005, 22:05

Nøøøj dit svin :evil:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.