Alien vs Predator

  • Filmen er helt klart fed, men synes godt nok Predatorerne er lidt tamme, havde håbet på de var alien noget mere overlegne. Det synes jeg er i hvert fald det er det signal de sender i fx. spillene.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • FED film.. Har lige været inde og se den. Det eneste jeg synes er lidt tamt er at de ikke efterforsker det store massive hul der er ned igennem isen.. Very Odd ?


    hehe De "går bare videre som om intet var sket". :P

  • Var inde og se den til forpremiere i Palads, og synes det er en ok film, og den hverken gik under eller oversteg mine forventninger, som så heller ikke var forfærdeligt store. God film, men desværre lidt for "Power Rangers" agtig til tider..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Synes filmen stinker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • jeg er helt modsat ..synes den er vildt fed havde elelrs forventet en meget tam film.....og så lige detaljen med en pred-alien til sidst (min favorit i spillet) .....masser af action og en ret gennemtænk historie med forhistoriske aspekter...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Synes nu også denne film er ret tam..


    Den får dog en del +'er for at bruge mange dukker til deres aliens i stedet for CGI...


    Meeeen... Filmen er jo næsten over inden den starter..


    Den er ikke spændende som nogle af de andre Alien/predator film...
    Den kører bare i en tråd, uden at man behøver tænke over hvad der skete tidligere i filmen...


    Men hva'.. Den kan ses... Dog ikke mere en den ene gang i biffen, og så igen om en 3-4 år når TV2 sender den.. ;)

  • Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes. På den ene side er den noget lort, fordi den overhovedet ikke er i overensstemmelse med de gamle film, på den anden side er det en fed nok film.


    SPOILER


    Jeg ved godt, at det er predatorernes manddomsprøve og det ikke er meningen de alle sammen overlever den, men de får dronningen til at klække 100+ æg og så kan de ikke engang nakke en enkelt alien. Og det at et menneske i filmen nakker 2 aliens og er med til at nakke en alien-dronning er dybt latterligt.

  • Jeg var inde og se den i dag, jeg vil lige sige med det samme at jeg er enorm fan af både Alien og Predator filmene og spillene, og alene navnet Alien Vs Predator får det til at gyse ned af min ryg, jeg syns filmen var rigtig god, men også en smule for kort, ville gerne have set noget mere af den "pyramide" måske noget mere kamp mellem Predator og Alien...


    Men det er helt klart en film der skal hjem i DVD samlingen, og meget gerne i en ekstra lang D.C. udgave...


    Vil klart anbefale filmen til fans af Alien og Predator..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

    Rettet en gang, sidst af Bjørn B ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SyZyGy^
    selve filmen er nice nok, men doh hvor slutning da stinker max!!!


    Helt enig..


    Men køber den nu nok alligevel.. :)


    Nu har jeg jo Alien Quardrilogy boxen og begge Predator film på DVD.. Så bliver nok nød til at tilføje AvP til samlingen også.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    FED film.. Har lige været inde og se den. Det eneste jeg synes er lidt tamt er at de ikke efterforsker det store massive hul der er ned igennem isen.. Very Odd ?


    hehe De "går bare videre som om intet var sket". :P



    øhhhh, det er det hul, de kommer ned til pyramiden igennem! forresten , hvis det blev skåret med en 'laser'stråle, eller hva dved jeg for en stråle, hvorfor pokker er der så riller , som om at hullet er blevet boret ??


    Men ellers ret fed underholdning, fede effekter m.m.