Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 15. november 2004, 16:19

Vi er en gruppe studerende på 5.semester humanistisk informatik på Aalborg Universitet, som forsøger at klarlægge iPods betydning for musik, såvel som individets brug af iPod og om denne giver en ny og anderledes opfattelse af musik og af selvet i sociale sammenhænge.

Derfor vil vi gerne have dig til at svare på en række spørgsmål - til gengæld deltager du i lodtrækningen om 500 danske kroner. (husk kun iPod brugere kan deltage)

Udfyld skemaet og send det til ipodskema@yahoo.dk

Find skemaet her:

iPod skema

På forhånd tak!

2

mandag, 15. november 2004, 17:06

Undskyld mig, men hedder det ikke "vind 500,-" ??

Der er efter min mening stor forskel på "tjen" og "vind"...

3

mandag, 15. november 2004, 18:16

Shit der er mange spørgsmål :P burde minds være i lodtrækning om 1k :D

4

fredag, 19. november 2004, 12:34

up

5

fredag, 19. november 2004, 12:47

Vil da ikke mene at det handler om at vinde/tjene (whatever) de penge, det handler da bare om at være hjælpsom og svare på spørgsmålene :)

- Trine, hende den fine

6

fredag, 19. november 2004, 21:33

LOL du beder jo folk om at svare på 80 spørgsmål

Hvorfor laver du ikke bare din opgave selv

7

lørdag, 20. november 2004, 15:30

Er det stadig et aktivt topic? For hvis det er, vil jeg gerne udfylde det.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

8

søndag, 21. november 2004, 19:05

Udfyldt skema sendt.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

9

tirsdag, 23. november 2004, 08:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu

OMG .. Er du dum eller sådan noget? Han kan jo ikke bare udfylde det selv .. Er det virkelig så svært at forstå? 8o

snak da ordenligt til folk..tak , ingen grund til at kalde ham dum osv. ..uanset hva han svare.

Igen vil jeg tage Burgers parti, synes det er fair når Nosfer@tu ikke en gang har gidet sætte sig ind i hvad spørgeskemaet går ud på.

10

tirsdag, 23. november 2004, 14:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu

OMG .. Er du dum eller sådan noget? Han kan jo ikke bare udfylde det selv .. Er det virkelig så svært at forstå? 8o

snak da ordenligt til folk..tak , ingen grund til at kalde ham dum osv. ..uanset hva han svare.

Igen vil jeg tage Burgers parti, synes det er fair når Nosfer@tu ikke en gang har gidet sætte sig ind i hvad spørgeskemaet går ud på.

Skal da være helt op til dig selv.

11

tirsdag, 23. november 2004, 14:51

Citeret

Hehe .. Forstår jeg godt du gør .. :D

Og spurgte jo så kun om han er dum .. :))

12

tirsdag, 23. november 2004, 21:24

Hej allesammen.

Nej, jeg er vist ikke helt fra forstanden - der er en mening med galskaben. Vi forsøger at lave et empirisk forarbejde, som er baseret på svar fra en så bred population som det lader sig gøre. Populationen er i dette tilfælde afgrænset af iPod brugere, da det udelukkende er deres erfaring med teknologien, som vi fokuserer på i opgaven. Vi er ydermere godt klar over, at det er omkring de 80 spørgsmål vi beder Jer om at svare på, og af samme årsag har vi udlovet en præmie på 500 kr. for ulejeligheden.

For at svare på diverse spørgsmål som er blevet stillet i tråden, kan jeg sige, at vi ikke "bare" selv kan svare på spørgsmålene, da det vil var at "øve vold" på den kvalitative forskningsmetodik, og det vil der bestemt blive slået ned på til eksamen. Derudover ville repræsentativiteten i undersøgelsen være lig 0, da vi i så fald, selv har valgt vores respondenter.

VI mangle stadig en god håndfuld besvarelser, så hvis der er flere som har lyst, skal de være velkomne.

På forhånd tak!

13

tirsdag, 23. november 2004, 21:33

Codez:

Bare tag det roligt. Det var et enkeltstående tilfælde. Nu vil jeg lige sikre mig, at I har modtaget min besvarelse? Jeg sendte den til jer i går efter at have haft korrespondence med Thomas.

14

tirsdag, 23. november 2004, 21:39

Citeret

well det vil jeg overhovedet ikke blande mig i, det jeg reagere på er måden det bliver sagt på..kan godt være folk er uenige eller hva ved jeg, men der er ingen grund til kalde hinanden for det ene og det andet..

15

tirsdag, 23. november 2004, 22:31

Citeret

Citeret

well det vil jeg overhovedet ikke blande mig i, det jeg reagere på er måden det bliver sagt på..kan godt være folk er uenige eller hva ved jeg, men der er ingen grund til kalde hinanden for det ene og det andet..

Helt enig, ingen skal hinanden ting, meni denne situation er det næsten tilladt imo ;)

Men hvis vi læser ordne som de står, så er det et spørgsmål, og ikke en konklusion. Burger spørger om han er dum siden han skriver som han gør.

16

torsdag, 25. november 2004, 05:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Vil da ikke mene at det handler om at vinde/tjene (whatever) de penge, det handler da bare om at være hjælpsom og svare på spørgsmålene :)

Ja, right. Ligesom Robinson-deltagerne der alle deltager fordi det er en udfordring.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

17

torsdag, 25. november 2004, 05:19

happy er det ikke lidt for meget forskelsbehandling :)

burger var slem, og skal have smæk!

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (25.11.2004, 05:19)

18

torsdag, 25. november 2004, 13:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
happy er det ikke lidt for meget forskelsbehandling :)

burger var slem, og skal have smæk!

Ikke helt, for læser vi hvad hun skriver, så spørger hun faktisk ;)

Havde hun derimod skrevet: Du er jo dum.
Så havde det været en anden "sag" ;)

19

torsdag, 25. november 2004, 15:32

Mener bare det er en nedværdigende måde at snakke til andre mennesker på, om det var formuleret som et spørgsmål eller ej..hvorfor ikke bare sige det på en ordenlig måde..

så noget kommer der i mange tilfælde kun flaming ud af, hvilket ik føre til en skid.

over and out.

20

torsdag, 25. november 2004, 15:36

Citeret

Mener bare det er en nedværdigende måde at snakke til andre mennesker på, om det var formuleret som et spørgsmål eller ej..hvorfor ikke bare sige det på en ordenlig måde..

så noget kommer der i mange tilfælde kun flaming ud af, hvilket ik føre til en skid.

over and out.

Har du et problem med min kommentar så slet den dog! .. Og du kunne vel også have klaret det her over PM .. Ser ingen grund til, at du bliver med med at køre i det .. Men det er da godt nok at vide, at du selv er 100% fejlfri .. ;)

EOD ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (25.11.2004, 15:37)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.