Daffnier - I Used to love You (Musik)

  • Synes det lyder godt. Lidt Nirvana inspireret? Kunne lyde sådan...


    Savner bare en god guitarsolo :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Synes det lyder godt. Lidt Nirvana inspireret? Kunne lyde sådan...


    Savner bare en god guitarsolo :)


    Jo tak=)
    Jah, vi indspillede den for ca. ½ år siden. Den gang kunne guitarristen ikke så meget solo spil, men nu er han blevet væsentlig bedrer og vi er begyndt at eksperimentere med noget. Det er desvære bare dyrt at gå i studiet endnu en gang:/ Så det bliver det nok ikke til. Måske med et andet nummer=)


    EDIT: Nirvana, ja godt hørt=) Vores sanger som har skrevet nummeret er stor fan af dem, det er vi alle sammen sådan set, men han er blevet meget indspireret af dem!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    grundrytmen er helt fin, men jeg syntes resten er dårlig. måske er jeg bare kræsen ;)


    Der er jo ikke noget specielt ved "grundrytmen". Det er bare fire akkorder der kører i rundgang.


    G - C - Bb og G#


    Eller noget i den stil.


    Sådan er de fleste rocknumre bygget op...så det er klart det lyder harmonisk :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jonex
    Jah, fair nok kretik.


    I skal ikke gå ud fra vi er et profesionelt band. Vi havde spillet sammen i godt et halvt år da nummetret der blev indspilet=)


    Jeg synes da det lyder fint nok. Jeg har hørt musik hele mit liv, så mit ord har vel også lidt at sige :P :P


    Af egen erfaring kan jeg da også kun sige, at det er flot at kunne stykke noget sådant sammen efter kun et ½ års sammenspil. Det er under alle omstændigheder et godt udgangspunkt.


    Det vigtigste er jo også, at kunne fyre op for en fed stemning til fester osv.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Du får det til at lyde som om du er en gammel rock-musiker på en godt 50 stykker=) Men jo, en 85ers mening går an... Jeg er glad for lidt posetiv kretik...


    Vi spillede jo forresten nummeret en søvnig, varm onsdag i kongens have foran din skole, til blomsterfestivalen... Jeg selv blev nød til at pjæke fra en time - tror det var klokken 3 - så håber ikke vi forstyrede nogle inde på Katedralen, hvis den da var aktiv der?=)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jonex


    Du får det til at lyde som om du er en gammel rock-musiker på en godt 50 stykker=) Men jo, en 85ers mening går an... Jeg er glad for lidt posetiv kretik...


    Vi spillede jo forresten nummeret en søvnig, varm onsdag i kongens have foran din skole, til blomsterfestivalen... Jeg selv blev nød til at pjæke fra en time - tror det var klokken 3 - så håber ikke vi forstyrede nogle inde på Katedralen, hvis den da var aktiv der?=)


    Jeg bemærkede ikke noget :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Synes også det er Nirvana Inspireret


    Uhm...det har jo så også sagt nu, at det er :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Der mangler noget man får ikke lyst til at head banke fulstendig vildt ind i en dør kant halvnøgen;)
    Der mangler sjæl med musikken man føler ikke at i står og headbanker og sangeren står og er ved at sluge micofonen! vis i forstår :P


    Man føler for meget at i bare står fuldstendig stive og spiller ;)


    Ellers god sang;) man får bare ikke det rush desværre:hb:

  • nogen af mine venner der har lavet den her. også omkring de 14-15 år. desværre har de ikke nogen sanger, men synes da det lyder meget gdot :D


    http://upit.dk/u/(1)05%20Musiknummer%205.wma
    hov :] kom til at uploade den lige lovligt mange gange.. nå, men det er den der musiknummer5.wma

  • Synes I slipper ret nemt fra den, bare ved at kritisere med, at der mangler "følelse" eller "sjæl"...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Der mangler noget man får ikke lyst til at head banke fulstendig vildt ind i en dør kant halvnøgen;)
    Der mangler sjæl med musikken man føler ikke at i står og headbanker og sangeren står og er ved at sluge micofonen! vis i forstår :P


    Man føler for meget at i bare står fuldstendig stive og spiller ;)


    Ellers god sang;) man får bare ikke det rush desværre:hb:


    noget du ellers plejer at gøre?? :))