Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 14. november 2004, 17:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jonex

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Det lyder godt nok af helvede til :ban:

Bass siger jeg dig.. BASSSS...

Hvad er der i vejen med dig? Han kan sq da godt komme med sit nummer og få kretik uden at få sådan et "ban" skildt i hovedet! Nar.... "Det lyder godt nok af helvede til" er sq ikke ordenlig kretik!

en masse :))

Jeg kan bare ik lide ham, det er som men det eneste problem..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

22

søndag, 14. november 2004, 18:58

Citeret

Citeret

Citeret

Hvad er der i vejen med dig? Han kan sq da godt komme med sit nummer og få kretik uden at få sådan et "ban" skildt i hovedet! Nar.... "Det lyder godt nok af helvede til" er sq ikke ordenlig kretik!

Synes ikke du er helt fair... Han virker ikke så gammel, jeg har også lavet en masse lorte techno dengang jeg var sådan en 11-12 år... Her er et af de bedre fra min side for at vise lidt medfølelse til vor komponist, mr_AcId_BuRN... Vi glæder os til at høre dig når du er blevet ældre og har fået noget mere erfaring inden for rytmik=)

I dag er jeg begyndt at spille guitar/bas i et band og kan slet ikke lide techno mere... Høre kun rock med mindre jeg er sammen med venner med en anden musik-smag - det skal også respekteres... Sider lige og høre Velvet Revolver, det er et temeligt fedt band!=)

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

23

søndag, 14. november 2004, 20:58

okay prøv lige at høre her jeg er 17 år ;) og det er kun en demo jeg lige har arbejdet lidt med den er OVERHOVEDET IKKE FÆRDIG;)

24

søndag, 14. november 2004, 21:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
okay prøv lige at høre her jeg er 17 år ;) og det er kun en demo jeg lige har arbejdet lidt med den er OVERHOVEDET IKKE FÆRDIG;)

Så lad være med at ligge det online, hvis du skal bruge alder og demo som undskyldning mod kritik .. Ligemeget om den er saglig eller ej ..

;)

25

søndag, 14. november 2004, 21:51

Det er dog virkeligt ringe, især når du har brugt E-jay til det... Det her er nok sagt før, men:

1) Der er jo ingen bas overhovedet???
2) Det lyder som een lang intro
3) Du mangler et gennemgående tema
4) Du kaster jo bare om dig med forskellige samples, holder slet ikke...

26

søndag, 14. november 2004, 22:19

Som Jonex nævner skal nummeret bygges op omkring elementer som intro, mellemspil, et klimaks eller to, og frem for alt skal der være en rød tråd gennem nummeret.

Du har et par sekvenser der lyder godt, men ikke passer sammen.

Og som sagt før: hvor er beatet? Det lyder som om den bygger op til beat der bare aldrig kommer. :rolleyes:

Øvelse gør mester. ;)

27

søndag, 14. november 2004, 22:21

Citeret

Ej, det må du undskylde!... Ved ikke hvorfor jeg fik den idé du var 11-12 år... Undskyld, håber ikke det sårrede dig på nogen måde...

Men ja... Lad din sang komme fra alfa og et godt stykke ind i beta stadiet før du begynder at publicere den...

Post endelig når du er ved at være der!

Tweak.dk Folding Team

28

mandag, 15. november 2004, 00:32

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Synes ikke du er helt fair... Han virker ikke så gammel, jeg har også lavet en masse lorte techno dengang jeg var sådan en 11-12 år...
hvorfor tror du jeg hader ham? nemlig fordi han er 17 og opfører sig som en 11-12 årig, og er latterlig og høre på til tider (ret ofte faktisk)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

29

mandag, 15. november 2004, 16:40

Ja... Hmm, stakkels mr_AcId_BuRN, det er ikke altid lige nemt at være til... Et råd til dig, tag og tænkl mere over hvad du poster, sørg for dine posts giver mening og post kun hvis du har noget reelt at sige...

Tweak.dk Folding Team

30

mandag, 15. november 2004, 16:46

Citeret

Citeret

Ej, det må du undskylde!... Ved ikke hvorfor jeg fik den idé du var 11-12 år... Undskyld, håber ikke det sårrede dig på nogen måde...

Men ja... Lad din sang komme fra alfa og et godt stykke ind i beta stadiet før du begynder at publicere den...

Post endelig når du er ved at være der!

LMAO, you're not alone. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

31

mandag, 15. november 2004, 22:57

Hmm sidder og venter på et beat, hvilket jeg ikke er alene om åbenbart, men da jeg også selv laver musik ved jeg det er svært at få det til at passe godt sammen, om det så er Ejay eller ej er det altid og jeg mener ALTID svært at få musik til at lyde godt.

Jer som ikke kan sige andet end "det stinker" burde selv prøve at at lave noget musik, og så se hvor svært det egentligt er at ramme en målgruppe...

Mit råd til dig er find et beat, det er din røde tråd... se sevl benny bennasi, han/hun/de (ved det faktisk ikke! :P) har stort set kun beat og det er det som får en til at danse, det er jo det som giver rytmen... hør en masse tekno/dance musik igennem... lyt til bassen og beatet find det som er fælles for dem alle... og arbejd så ud fra det.

Musik er en kunstform, som ligesom alt andet kunst skal have inspiration.

Ville meget gerne have et link her til slut med et af mine tracks, det nyeste faktisk... men ved ikke lige hvor jeg kan få det hosted...

32

tirsdag, 16. november 2004, 13:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af D-Zs
Ville meget gerne have et link her til slut med et af mine tracks, det nyeste faktisk... men ved ikke lige hvor jeg kan få det hosted...

Hvis det er et ok nummer vil jeg da meget gerne hoste det, send det til: janus@tougaard.net.

Men ellers Benny Bennasi, den var nok aldrig blevet til noget hvis det ikke var for den erotiske musik video der følger med. Der er jo tonsvis af techno som ligner. Den er ikke noget særligt efter min mening=)

Tweak.dk Folding Team

33

tirsdag, 16. november 2004, 14:49

Citeret

-klip-

Det er jeg da spændt på at høre.
Jeg sidder og fumler lidt med Ejay 4 og synes selv, at det begynder at ligne lidt. Traditionen tro, skal jeg lave en sang til min nieces konfirmation og hun holder bl.a. af techno. :boxed:

34

tirsdag, 16. november 2004, 14:55

Citeret

Du kan prøve at fange mig på MSN (Adressen står i profilen) så kan vi finde ud af noget .. Er dog først hjemme engang i aften ..

35

tirsdag, 16. november 2004, 20:44

wow! 2 som er friske på at hoste den, det må jeg sgu nok sige! det er sgu vildt venligt af jer alle sammen! :clap: ... hvem skal man vælge!? :D

Har added både Burger og Jonex jeg er d_zs...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "D-Zs" (16.11.2004, 20:54)

36

tirsdag, 16. november 2004, 20:57

Citeret

Citeret

Hvis det er et ok nummer vil jeg da meget gerne hoste det, send det til: janus@tougaard.net.

Men ellers Benny Bennasi, den var nok aldrig blevet til noget hvis det ikke var for den erotiske musik video der følger med. Der er jo tonsvis af techno som ligner. Den er ikke noget særligt efter min mening=)
Mente nu også bare at det var den bas som han skulle se / høre efter... og har haft nogle venner til at høre Prophecy, som nummeret hedder, og der er delte meninger om det.. :D

37

tirsdag, 16. november 2004, 22:37

SÅ er den her! den længe ventede online udgave af Prophecy! :clap: med mange gange tusinde tak til Burger!

Prophecy

Enjoy!

38

tirsdag, 16. november 2004, 23:22

det med at benassi aldrig var blevet stor uden musikvideoen tror jeg ikke holder. Jeg så først musikvideoen laaangt tid efter nummeret for længst var blevet the voice pop. Jeg tror nærmere det er nummereste simple struktur og det fede beat som gjorde det så populært. Hvis du har hørt benassi's album ved du at han ikke rigtigt er kommet videre siden hehe... den sound er lidt svær at genbruge uden at det minder for meget om det første :T

Ang. det nummer der... hvorfor svinger tempoet?? Det lyder helt vildt mærkeligt.. hvem ligger vokal til? Er det så noget klippeklisterarbejde eller?

EDIT:

Har lige smidt lidt musik op en af mine venner har lavet. Og her taler vi altså ikke E-jay, men reason og 4 forskellige keyboards/synths :D

Synes han i Make My Day har lavet et vildt fedt nummer, med et godt "theme" der er virkeligt catchy :)

Og Exuberance er bare en klasse for sig. Har ikke hørt Trance lavet sådan før. Ham kan i godt lære noget af IMO 8)

www.2084.dk/technica/Technica_-_Make_My_Day.mp3

www.2084.dk/technica/Technica_-_Excuberance.mp3

Hvis i vil høre mere kan i finde en god sjat numre på http://technica.mymusic.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (16.11.2004, 23:37)

39

tirsdag, 16. november 2004, 23:40

Citeret

SÅ er den her! den længe ventede online udgave af Prophecy! :clap: med mange gange tusinde tak til Burger!

Prophecy

Enjoy!

Musikgenren er ikke lige min smag. For monoton efter min mening, men du skal da lige have en mening her fra.
Jeg synes du er sluppet rigtig godt afsted med den sang der. ;)
Den er noget bedre end den jeg er ved at lave, som lyder mere som en italiensk/brasiliansk inspireret kartoffelsæk på vej ned af en bakke... :))

40

onsdag, 17. november 2004, 21:33

Citeret

Ang. det nummer der... hvorfor svinger tempoet?? Det lyder helt vildt mærkeligt.. hvem ligger vokal til? Er det så noget klippeklisterarbejde eller?

Vokalen er fra Ejay, og det med tempoet det svinger, der ved jeg ikke lige hvad du tænker på, klisterarbejde? mener du at jeg har cuttet fra andre numre eller hvad? hvis det er det du mener så nej, det er alt sammen lavet af undertegnet...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.