Fornyning af gysere

  • er det bare mig eller er gysere begyndt at blive fornyet i dette år kan ikke komme på allesammen men her er da et par stykker derer blevet genskabt: Texas Chainsaw Massacre, Exorcisten, Anacondas osv..
    Tror mig jeg holder meget af gysere og var inde og se Texas.... i bíffen sindsyg den var god.. glæder mig til jeg skal se anacondas :)

  • synes den nye exorcisten var meget bedre end de 2 forgængere, især pigen hun er da blevet lidt lækrer(når hun ik er besat;))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba
    He, det ved jeg så ikke noget om. For nu interesserer jeg mig ikke liiiige for piger.. :P


    Er du da gay? Eller en pige? :P


    Gender: Female


    Jaja, ok :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba


    Tror kun der var 3 der sagde velkommen til mig dengang - hæh, men der er nok forskel på folk hva?! ;( ;)


    Jamen så siger jeg da hej og velkommen til Tweak nu.. hehe.. Det kan vel altid hjælpe lidt på det, eller hvad :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimbaHæhæ ;) - det går nu nok :D


    Nååå.. okay så :)
    Men nu har jeg da sagt det ;)
    Tror ikke der var nogen der sagde det da jeg kom her til, men bedte selvfølgelig heller ikke om det.. hehe...


    For det ikke kun skal være OT, så vil jeg da lige nævne at jeg også synes de nye gysere er blevet bedre. Texas Chansaw Masacre er sgu godt lavet.
    Glæder mig også til at se den ny Anaconda-ting

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba


    Tror kun der var 3 der sagde velkommen til mig dengang - hæh, men der er nok forskel på folk hva?! ;( ;)


    Der var da ingen der hilste på mig dengang jeg tilmeldte mig. ;(
    Men det går nu nok.


    BTW: Personligt går jeg i en stor bue udenom Anacondas, den oprindelige Anaconda var da knald elendig.
    Og det skulle ikke værre bedre denne gang, tværtimod.

  • Hvis vandfaldet går op af i den nye anaconda film som det gjorde i den gamle så skal jeg ikke se den :)) mage til rådden film ska man da lede længe efter..

  • Hallo folkens nu stopper i med at pive over i ikke bliver hilst på, det er ligesiden den chick kom igår så er i blevet helt pludrede :)) :ban:

  • Hvad mener du med fornyelse. Er det remakes du hentyder til, eller bare sequels (eller prequels)?
    Jeg spørger fordi du nævner Texas Chainsaw, der var et dårligt forsøg på at genskabe en klassiker fra 74, mens de andre er sequels og prequels.


    Jeg synes generelt der har været rigtig mange remakes i dette år, især af japanske/koranske horror film. Næste år vil ikke blive anderledes, det vil faktisk blive værre. Damn der kommer mange :(


    Sequels har der altid været mange af. Desværre må vi jo tolerere manglen på kreativitet indenfor filmverdenen, da det ser udsom om det vil fortsætte et stykke tid endnu.


    Anaconda var en ok film egentlig, jeg vil ikke komme til at se den nye i biografen, men skal da leje den når den udkommer på DVD.
    Texas Remaken, hvis det ikke skulle være gået op for folk endnu, var en skændsel og skulle aldrig være sket. Det nye projekt de overveje (en prequel) er ligeså langt ude, og jeg håber aldrig det bliver en realitet. Men efterhånden kan jeg ikke blive overrasket af filmindustrien mere.


    Jeg har ikke fået set The Beginning endnu, men vil gerne se den snart. Har kun hørt godt om den.
    Det er meget sjældent jeg kan lide horror remakes. House on Haunted Hill, The Haunting, Psycho, Texas Chainsaw Massacre, The Ring, bare for at nævne nogen, er alle elendige remakes. Men The Exorcist var ganske udmærket egentlig. Jeg kan stadig bedst lide den originale (nok mest pga Linda Blair's eminente skuespil, og i det hele taget den atmosfære filmen har), men remaken gjorde det sq også godt. Derfor håber jeg også at denne nye prequel er i samme stil, og ikke går hen og får mig til at kaste op, bare ved at tænke på den.... som nogen andre film indenfor samme genre.


    Udover det, så ser jeg frem til The Ring 2, da jeg tror den bliver langt bedre end den første. Saw vil jeg også gerne se.
    Meget sigende egentlig, at mange af de film, jeg ser mest frem til, har japanske/koreanske instruktøre bag sig. Ikke at sige at andre ikke kan gøre det ligeså godt, der er bare ikke mange af dem indenfor amerikanske grænser.


    Nå ja btw, den nye Dawn of the Dead, den er ganske underholdende, men langt fra så god som jeg havde håbet på. Og de nye 100meters sprint zombies, de er bare latterlige i min mening. :D