Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 31. oktober 2004, 23:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Citeret

Fatter heller ikke, hvad der får folk og fæ til, at høre og købe death- og heavymetal ! Så/hørte noget Slipknot i fjerneren. OMG - Magen til dårlig sceneoptræden og musik(hvis man kan kalde det det) ska' man da lede længe efter. :rolleyes:
Men helt ærlig - så ville jeg da aldrig lave en Poll/afstemning om det. Da det jo er smag og behag. ;)
Edit: Noget Folkmusic kan da lyde meget godt - kommer helt an på i hvilken sammenhæng. Er dog ikke noget jeg lytter til ret tit.

ja og hva vil du gøre ved det? hold nu bare kæft og lad være med at brokke dig.. Du er fandme altid så pisse negativ, man skulle tro du hader unge mennesker.. du hader deres holdninger, deres opførsel og deres musik.. så for helvede da, vi lever i det 21 århundrede, kom dog videre dit gamle fjols..

argh..

Bentzin er en gammel indebrændt mand som, ja, elsker at provokere os "unge". For ungdomen nu om dage! Og da han var ung sneede det altid juleaften... christ..
Kan godt være du synes den her poll er latterlig gamle mand, men så kan du bare holde dig væk... for crying out loud.. find på noget andet at lave end af at sidde og fyre dit pis af her X(

Nu gider jeg ikke høre mere på alt det pis fra en gang hjernedøde knægte, som dig, origin og andre som har fået ødelagt jeres hjerner af det der crapmusik.
Alle jeres argumenter går på, at folk er gamle og ikke forstår unge. Hold da hel kæft hvor er i latterlige og tåbelige ! Jeres måde at tackle lidt kritik, viser simpelthen på hvilket niveau i er på. OMG.

Til jer andre brugere, som evt. læser dette - så undskyld mine noget hårde udtalelser - men der er altså grænser for, hvad jeg gider finde mig i, fra sådan et par undermålere. Som overhovedet ikke har respekt fra andres meninger end deres egne !!!!!!

du ska ik sige jeg ikke kan tage kritik.. fordi det kan jeg sagtens.. jeg har respekt for andres meninger, bare ikke dig.. har aldrig kunne snuppe dig, og det ved jeg også der er mange flere der ikke kan (nævner ingen navne)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Sadako Yamamura

Gæst

22

søndag, 31. oktober 2004, 23:31

Bentzin, jeg kan godt forstå dig, men samtidig er det også svært at tage din kritik seriøs, når du kritiserer på den samme måde som dem.
Det er fair nok at du mener deathmetal, eller andet musik er dårligt, og at du ikke kan forstå hvorfor folk vælger at høre det, men du skriver så også en del personlige angreb, der ikke har anden relation end at tirre folk. Din mening omkring folks sindstilstand er vidst ikke den bedste måde at få en god og nogenlunde ordentlig diskution igang på, hehe. Det er allerede dømt til at gå i mudderkast, hvilket er det mest intetsigende en diskution kan komme i.

Du er ikke alene om at være på den måde, og det er klart svært at holde det objektivt, især når det kommer til smag og behag, men man kan også vælge at fremtone sine udtalelser om andres smag lidt mildere.

Som sagt, jeg forstå dig godt, men samtidig må du også acceptere at der bliver skrevet de ting om dine udtaleser, som der nu gør, da du selv er dårlig til at formulere dig uden at køre for meget hetz (staveged?) på folk.
Håber du forstå :)

Og lige til topic, så synes jeg som andre, at noget folkemusik er ganske godt.
Jeg kender ikke lige de der April, eller hvem de nu er, men de lyder slemme, hehe

23

søndag, 31. oktober 2004, 23:34

Underligt... Bare fordi en har skrevet, at han ikke kan lide Slipknot, er der 2, der har svinet ham til og er blevet direkte personlige og ubehagelige... Er det virkelig nødvendigt ?

24

søndag, 31. oktober 2004, 23:36

well jeg kan ikke fordrage heavy metal, og jeg kan heller ikke fordrage folk der bare provokerer for at provokere... :roller:

25

søndag, 31. oktober 2004, 23:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Underligt... Bare fordi en har skrevet, at han ikke kan lide Slipknot, er der 2, der har svinet ham til og er blevet direkte personlige og ubehagelige... Er det virkelig nødvendigt ?

hans det er jo ikke kun om det med slipknot men meget andet også.. men han ka stadig ikke tillade sig og kalde os hjernedøde på grund af vores musik..

26

søndag, 31. oktober 2004, 23:38

Citeret

du ska ik sige jeg ikke kan tage kritik.. fordi det kan jeg sagtens.. jeg har respekt for andres meninger, bare ikke dig.. har aldrig kunne snuppe dig, og det ved jeg også der er mange flere der ikke kan (nævner ingen navne)

Hold da kæft en gang lort at lukke ud . :T Du siger du respekterer andre. :crazyeyes:
Du er noget af det mest intolerante, jeg nogen sinde er stødt på. Heldigvis er ikke alle unge som dig - så så det s.. ikke for godt ud.
Slut herfra - ***slettet****. Det nytter jo ikke noget alligevel.
Edit: har slettet noget af mit svar, da det var lidt for dumt udtalt.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (01.11.2004, 00:20)

27

søndag, 31. oktober 2004, 23:42

Citeret

Citeret

Hold da kæft en gang lort at lukke ud . :T Du siger du respekterer andre. :crazyeyes:
Du er noget af det mest intolerante, jeg nogen sinde er stødt på. Heldigvis er ikke alle unge som dig - så så det s.. ikke for godt ud.
Slut herfra - gider ikke diskutere med imbecile undermålere og spilde mere af min fritid. Det nytter jo ikke noget alligevel

læs den PM jeg har sendt til dig i stedet for at fyre det lort der af..

29

søndag, 31. oktober 2004, 23:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
heh er alt din tid ikke fritid? :boxed:

Tror du man er pensioneret, fordi man er 51 eller hvad ? :roller:

30

søndag, 31. oktober 2004, 23:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura
Bentzin, jeg kan godt forstå dig, men samtidig er det også svært at tage din kritik seriøs, når du kritiserer på den samme måde som dem.
Det er fair nok at du mener deathmetal, eller andet musik er dårligt, og at du ikke kan forstå hvorfor folk vælger at høre det, men du skriver så også en del personlige angreb, der ikke har anden relation end at tirre folk. Din mening omkring folks sindstilstand er vidst ikke den bedste måde at få en god og nogenlunde ordentlig diskution igang på, hehe. Det er allerede dømt til at gå i mudderkast, hvilket er det mest intetsigende en diskution kan komme i.

Du er ikke alene om at være på den måde, og det er klart svært at holde det objektivt, især når det kommer til smag og behag, men man kan også vælge at fremtone sine udtalelser om andres smag lidt mildere.

Som sagt, jeg forstå dig godt, men samtidig må du også acceptere at der bliver skrevet de ting om dine udtaleser, som der nu gør, da du selv er dårlig til at formulere dig uden at køre for meget hetz (staveged?) på folk.
Håber du forstå :)

Og lige til topic, så synes jeg som andre, at noget folkemusik er ganske godt.
Jeg kender ikke lige de der April, eller hvem de nu er, men de lyder slemme, hehe

Ved godt, at jeg røg med ned i sølet. :( Men det er altså svært en gang i mellem, at bevare det store overblik. Når man er oppe imod personlige angreb, fordi man har en anden mening. Ja jeg provokerer også - men det er nu for at få lidt dialog i gang - at den så ender i det her pis er jo trist. :rolleyes:

31

mandag, 1. november 2004, 00:23

Er det Avril Lavigne vi snakker om eller er jeg bare total lost, hun synger ellers meget godt IMO.

Slipknot og Slayer kan jeg sgu heller ikke klare, men jeghar ikke noget imod dem :D

32

mandag, 1. november 2004, 00:38

Citeret

Citeret

Citeret

Slut herfra - gider ikke diskutere med imbecile undermålere og spilde mere af min fritid. Det nytter jo ikke noget alligevel

læs den PM jeg har sendt til dig i stedet for at fyre det lort der af..

Har svaret !

Hardstyler

Gæst

33

mandag, 1. november 2004, 08:41

O M G

nu må i da styre jer, allesammen!
Man må respekter eandres musiksmag, hvis man selv vil have respekt fra de andres side!

Bent., man skal IKKE tro folk er som det musik de hører.. nogen gange, men ikke altid! Please, den er virelig dum!
Hører selv meget forskelligt, rock/metal/ techno/trance i ALLE former! Skulle jeg tage eprsonlighed efter det ville jeg være en punker på XTC? passer ingen steder hen!

Så lad nu være med det bent, der er forskel på alle, og ungdommen er som den er..

*afventer flame*

34

mandag, 1. november 2004, 10:08

origin

så stopper vi lige med de personlige angreb.

bentzin har også lov at sige sin mening uden at han skal svines til.

ja jeg giver bentzin ret :))

snak om musikken og hvad i kan lide uden at svin andre til.

Wraper:
enig jeg høre da både pop - rock - rock & rol - techno og en masse andet.

jeg kan ikke så godt klare rap og slet ikke dansk rap

Hardstyler

Gæst

35

mandag, 1. november 2004, 11:17

er heller ikk meget for dansk rap, kun enkelte sange.. nik og jay (og lignende) og andet, sys slet ikk det lyder godt.. men nogen kan alligevel lige det, måske bare mig der ikke kan se det fede i det.. men hva fanden, sådan er vi alle forskellige..

36

mandag, 1. november 2004, 15:27

Okay bentzin, måske du skulle klappe lidt også!
Fedt at sige at at vi har fået "ødelagt vores hjerner af det crapmusik". Tager jeg sådan set lidt som et personligt angreb?

Selvfølgelig skal man have lov at sige sin mening, men jeg kunne så også sige at du var et imbicilt gammelt røvhul hvis jeg mente det (er dog ikke tilfældet)?

I øvrigt har origin lidt ret, så snart at der bliver snakket om metal, er du der straks med "jeg synes ikke metal kan kaldes musik". Blabla - så kunne jeg også sige. Ville du ikke blive provokeret bare en smule, hvis du ytrede din smag og gang på gang fik af vide at det ikke kan kaldes musik, og magen til scene-præstation skal man lede længe efter?

:roller:

37

mandag, 1. november 2004, 15:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Okay bentzin, måske du skulle klappe lidt også!
Fedt at sige at at vi har fået "ødelagt vores hjerner af det crapmusik". Tager jeg sådan set lidt som et personligt angreb?

Selvfølgelig skal man have lov at sige sin mening, men jeg kunne så også sige at du var et imbicilt gammelt røvhul hvis jeg mente det (er dog ikke tilfældet)?

I øvrigt har origin lidt ret, så snart at der bliver snakket om metal, er du der straks med "jeg synes ikke metal kan kaldes musik". Blabla - så kunne jeg også sige. Ville du ikke blive provokeret bare en smule, hvis du ytrede din smag og gang på gang fik af vide at det ikke kan kaldes musik, og magen til scene-præstation skal man lede længe efter?

:roller:

præcis.. iron maiden er da også hammer gamle men stadig fede.. jeg hører da metallica, iron maiden hatesphere og den slags, men det er min hjerne sku da heller ikke ødelagt af, så det er lidt noget bæ du lukker ud bentzin.
det kan godt være du ikke kan lide metal, heavy metal og den slags, men det giver dig da ingen ret til sige den slags..
for iøvrigt kan jeg ikke klare techno, men det er sku da fint nok hvis andre folk gør. der vra f.eks. en punker hvor jeg bord der hed david. han havde pircinger over det hele og grøn hanekam, men han var da skide flink.
nu vil jeg også lige provokere lidt for en få en debat igang: hilda heick synger som en lunken sæl og ligner også en og den genrer hun synger er noget bras. pop er for klamt at høre på og den bruger alt for mange penge på bras.. techno er det samme lort igen og igen, og tekster som: kill the mosqito er da for lamme..
:dots:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

38

mandag, 1. november 2004, 16:51

Hold da fest gang mudderkastning. Der er jo intet at sige til folks musik-smag. Vi er jo alle forskellige og det afspejler sig i vores musikvalg.

Et sådan emne er utroligt følsomt og ender aldrig med nogen konklusion.

Man kan kun vælge at acceptere hvordan situationen ser ud, istdet for at begynde at diskutere og provokere hinanden.

39

mandag, 1. november 2004, 17:04

Ved ikke noget om "April", men jeg vil da lige sige at jeg syns Björk er det værste "#&% der nogen sinde er blevet udgivet. Det er da lige til at lukke op og skide i!

40

mandag, 1. november 2004, 17:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse
Hold da fest gang mudderkastning. Der er jo intet at sige til folks musik-smag. Vi er jo alle forskellige og det afspejler sig i vores musikvalg.

Et sådan emne er utroligt følsomt og ender aldrig med nogen konklusion.

Man kan kun vælge at acceptere hvordan situationen ser ud, istdet for at begynde at diskutere og provokere hinanden.

Og det sjove er at det egentlig bare startede med, groft at sige om, man ville købe en CD af April, eller ej..

Men nej, jeg vil helt klart vælge 'ikke' at købe dette album, da jeg synes det er meget, hvordan skal jeg formulere det, ligegyldig musik..

Ang. jeres metal diskussion, så vil jeg tro at det er meget forskelligt hvordan man tolker ordet; Metal.

Bentzin tænker på folk som Slipknot eller Korn, vil jeg tro, mens jeg selv tænker på Metallica, Iron Maiden eller System of a Down..
Kan heller ikke selv li' de 2 førstnævnte, da jeg synes det bare er skrigeri også, som bentzin også skriver.

Nu ved jeg ikke om du har, bentzin, hørt noget andet metal.. Vil næsten vædde med at du har hørt Metallica f.eks.. Måske i radioen eller noget, men det er jo en helt anden genre indenfor Metal.

Mener at Metal er et begreb der ikke bare kan diskuteres, af den simple grund at det er alt for stort.

Det ville, groft sagt, være det samme som at diskuttere om kød (ja, madproduktet) smagte godt eller ej.. For der findes så mange forskellige varianter indenfor netop dette emne, at det ikke kan puttes under et enkelt begreb, hvis det skal diskutteres..

Og lige en sidste ting: Hvis man begynder at bliver personlig, har man allerede tabt kampen.. For min far er stærkere end din far..

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.