Hvem køber det L*RT!?!?

  • Efter gang på gang at have set reklamen for danmarks nye "Folk-band" April og virkeligt fået det fysisk dårligt over at der virkeligt bliver lavet SÅ skod musik, bliver jeg virkeligt nødt til at høre jeres mening. (puha det var en lang sætning).


    For det første fatter jeg ikke at unge mennesker som dem laver sådan noget "musik" - ja hende med det krøllede hår er faktisk ikke helt grim. Men udover det HVEM FANDEN KØBER DET!?!?


    Gør du?

  • Nu kender jeg ikke lige dem her. Men når du siger folkemusik...


    Well, der findes mega meget folk der er skide godt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Fatter heller ikke, hvad der får folk og fæ til, at høre og købe death- og heavymetal ! Så/hørte noget Slipknot i fjerneren. OMG - Magen til dårlig sceneoptræden og musik(hvis man kan kalde det det) ska' man da lede længe efter. :rolleyes:
    Men helt ærlig - så ville jeg da aldrig lave en Poll/afstemning om det. Da det jo er smag og behag. ;)
    Edit: Noget Folkmusic kan da lyde meget godt - kommer helt an på i hvilken sammenhæng. Er dog ikke noget jeg lytter til ret tit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Fatter heller ikke, hvad der får folk og fæ til, at høre og købe death- og heavymetal ! Så/hørte noget Slipknot i fjerneren. OMG - Magen til dårlig sceneoptræden og musik(hvis man kan kalde det det) ska' man da lede længe efter. :rolleyes:
    Men helt ærlig - så ville jeg da aldrig lave en Poll/afstemning om det. Da det jo er smag og behag. ;)
    Edit: Noget Folkmusic kan da lyde meget godt - kommer helt an på i hvilken sammenhæng. Er dog ikke noget jeg lytter til ret tit.


    ja og hva vil du gøre ved det? hold nu bare kæft og lad være med at brokke dig.. Du er fandme altid så pisse negativ, man skulle tro du hader unge mennesker.. du hader deres holdninger, deres opførsel og deres musik.. så for helvede da, vi lever i det 21 århundrede, kom dog videre dit gamle fjols..


    argh..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja og hva vil du gøre ved det? hold nu bare kæft og lad være med at brokke dig.. Du er fandme altid så pisse negativ, man skulle tro du hader unge mennesker.. du hader deres holdninger, deres opførsel og deres musik.. så for helvede da, vi lever i det 21 århundrede, kom dog videre dit gamle fjols..


    argh..


    Helt ærlig - er det kun de unge menneskers musiksmag der må diskuteres herinde. Viser hvor smalsporet og indskrænket du er. Når du ikke engang kan se jeg provokerer over en så latterlig Poll, som denne her er.
    Noget helt andet så skriv lige ordentligt !! Jeg siger ikke noget om, at du skal holde kæft - fordi du har en anden mening end mig ! Så klap lige hesten og fald ned igen.
    Og nej - jeg hader ikke unge mennesker - men jeg respekterer ikke folk som er så snævertsynede at de kun kan se fra deres egen næse og ned til navlen.
    Til det med fjols - så har du lige bevidst hvem der er det største af slagsen. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    ja og hva vil du gøre ved det? hold nu bare kæft og lad være med at brokke dig.. Du er fandme altid så pisse negativ, man skulle tro du hader unge mennesker.. du hader deres holdninger, deres opførsel og deres musik.. så for helvede da, vi lever i det 21 århundrede, kom dog videre dit gamle fjols..


    argh..


    Well... inden du eksploderer helt, kan jeg da lige oplyse, at jeg hverkan kan lide Folk eller Heavy metal , men det kan man da heldigvis slukke for.
    Lev med det og husk at købe Tampax i morgen... Lyder som om du har brug for det... *G*... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja og hva vil du gøre ved det? hold nu bare kæft og lad være med at brokke dig.. Du er fandme altid så pisse negativ, man skulle tro du hader unge mennesker.. du hader deres holdninger, deres opførsel og deres musik.. så for helvede da, vi lever i det 21 århundrede, kom dog videre dit gamle fjols..


    argh..


    Så så, synes nu lige vi skulle ta' og bevare den go'e tone herinde! :D Man må udtrykke sig som man har lyst til, UDEN at blive hakket ned på den måde du gør det! Haft en dårlig dag, eller hva'? ;) :p


    Vil da godt være den første til at gi' Bentzin ret i at Heavy Metal og alt andet der ligner er noget crap! Efter min mening!


    EDIT: Kan heller ikkk' li' folk-musik... Men det kan min far tilgengæld :( ARG!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Well... inden du eksploderer helt, kan jeg da lige oplyse, at jeg hverkan kan lide Folk eller Heavy metal , men det kan man da heldigvis slukke for.
    Lev med det og husk at købe Tampax i morgen... Lyder som om du har brug for det... *G*... :))


    Det er nemlig rigtigt, det kan man.. men det forstår bent åbentbart ik.. men synes han skal holde sig til sit eget musik i stedet for at svine vores til.. også begynde og se lyst på tingene i stedet for altid at være så negativ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja og hva vil du gøre ved det? hold nu bare kæft og lad være med at brokke dig.. Du er fandme altid så pisse negativ, man skulle tro du hader unge mennesker.. du hader deres holdninger, deres opførsel og deres musik.. så for helvede da, vi lever i det 21 århundrede, kom dog videre dit gamle fjols..


    argh..


    Bentzin er en gammel indebrændt mand som, ja, elsker at provokere os "unge". For ungdomen nu om dage! Og da han var ung sneede det altid juleaften... christ..
    Kan godt være du synes den her poll er latterlig gamle mand, men så kan du bare holde dig væk... for crying out loud.. find på noget andet at lave end af at sidde og fyre dit pis af her X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Well... inden du eksploderer helt, kan jeg da lige oplyse, at jeg hverkan kan lide Folk eller Heavy metal , men det kan man da heldigvis slukke for.
    Lev med det og husk at købe Tampax i morgen... Lyder som om du har brug for det... *G*... :))


    LOL - Sådan skal det sku' lyde :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Det er nemlig rigtigt, det kan man.. men det forstår bent åbentbart ik.. men synes han skal holde sig til sit eget musik i stedet for at svine vores til.. også begynde og se lyst på tingene i stedet for altid at være så negativ..


    Fedt at tage det personligt at en anden person ikke har samme musik-smag som dig ... Kom dog videre ... :]


    Æd en tudekiks ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller
    Syntes lige ville alle skulle læse den HER en gang til !


    Nu skal jeg lige høre... Blink182 og Good Charlotte er vel også rock?! Det er jo som man tolker det... ikk'!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Nu skal jeg lige høre... Blink182 og Good Charlotte er vel også rock?! Det er jo som man tolker det... ikk'!


    Tjoh, til en hvis grænse da. De har da deres udspring i punk, både på væremåde/udseende og spillestil, men det er lige en tand for poppet og kommercielt, i forhold til hvad de forestiller at fremstå som. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Det er nemlig rigtigt, det kan man.. men det forstår bent åbentbart ik.. men synes han skal holde sig til sit eget musik i stedet for at svine vores til.. også begynde og se lyst på tingene i stedet for altid at være så negativ..


    han skal da have lov til at sige sin mening ;) ligesom du også skal og gøre, har læst et par tråde der omhandlede nogle danske bands, hvor du også sagde din mening ;) , ingen grund til at tage det så personligt ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    Bentzin er en gammel indebrændt mand som, ja, elsker at provokere os "unge". For ungdomen nu om dage! Og da han var ung sneede det altid juleaften... christ..
    Kan godt være du synes den her poll er latterlig gamle mand, men så kan du bare holde dig væk... for crying out loud.. find på noget andet at lave end af at sidde og fyre dit pis af her X(


    Snak lige om at fyre pis af... Jøsses en gang crap du lige fik skrevet der. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Fedt at tage det personligt at en anden person ikke har samme musik-smag som dig ... Kom dog videre ... :]


    Æd en tudekiks ... ;)


    jeg er røv ligeglad hva andre folk hører.. de kan da høre det de vil.. Jeg brokker mig over bent, fordi han altid ska brokke sig over os unge og han altid er så pisse negativ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    Bentzin er en gammel indebrændt mand som, ja, elsker at provokere os "unge". For ungdomen nu om dage! Og da han var ung sneede det altid juleaften... christ..
    Kan godt være du synes den her poll er latterlig gamle mand, men så kan du bare holde dig væk... for crying out loud.. find på noget andet at lave end af at sidde og fyre dit pis af her X(


    Nu gider jeg ikke høre mere på alt det pis fra en gang hjernedøde knægte, som dig, origin og andre som har fået ødelagt jeres hjerner af det der crapmusik.
    Alle jeres argumenter går på, at folk er gamle og ikke forstår unge. Hold da hel kæft hvor er i latterlige og tåbelige ! Jeres måde at tackle lidt kritik, viser simpelthen på hvilket niveau i er på. OMG.


    Til jer andre brugere, som evt. læser dette - så undskyld mine noget hårde udtalelser - men der er altså grænser for, hvad jeg gider finde mig i, fra sådan et par undermålere. Som overhovedet ikke har respekt fra andres meninger end deres egne !!!!!!