Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 27. oktober 2004, 13:23

Hvad syntes i om den ? ...

Angelina Jolie er jo altid cute, men hvad syntes i om filmen ? ... ;)

2

onsdag, 27. oktober 2004, 13:26

Jeg syntes den er ALT for forudsigelig :( At man ser hende nøgen et par gange trækker så lidt opad i pointene :)

3

onsdag, 27. oktober 2004, 13:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg syntes den er ALT for forudsigelig :( At man ser hende nøgen et par gange trækker så lidt opad i pointene :)

Uh... Så langt er jeg ikke kommet endnu ... :)) ... Det er én af de film jeg ikke har fået taget mig sammen til at se ... men nu har jeg taget en fridag her i dag, så må jo tage mig sammen til sådanne ting ... :))

Men ja, 98% af alle film nu om dage er til en hvis grad forudsigelig ... Er efterhånden svært at virkelig overraske nutiden film-freaks ... :)) ...

Den sidste film der gav mig en "uh"-fornemmelse var "The Butterfly Effect" ... Ulempen er jo bare at man vil have sådanne kanone film 2 gange om dagen ... Bare for at være lidt krævende fra hollowwood... :))

4

onsdag, 27. oktober 2004, 13:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Den sidste film der gav mig en "uh"-fornemmelse var "The Butterfly Effect" ... Ulempen er jo bare at man vil have sådanne kanone film 2 gange om dagen ... Bare for at være lidt krævende fra hollowwood... :))

Det er rigtigt :) Man kræver og kræver.. meeen hvis man får sine film fra.. uhm.. alternative steder, så har man imo ingen ret til at klage :)

Er det bare mig eller kommer der mange zombie film for tiden? Jeg er efterhånden temmelig træt af den genre.. efter første film, så ved man hvordan de skal slås ihjel og så bliver det den samme omgang splat hver gang.

5

onsdag, 27. oktober 2004, 13:47

syns den var lidt kedelig og forudsigelig, men man får sig alligevel en overraskelse over guttens elevatortur med sin mor... ;)
Men The butterfly effect er også alt for fed!!!

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

6

onsdag, 27. oktober 2004, 16:24

Hm. Syntes nu den var nice ... Ikke det helt vilde, men slutningen var da sej ... 8)

7

onsdag, 27. oktober 2004, 16:27

Taking lives er faktisk ganske fed. Lidt en klassisk historie men har bestemt nogle ganske fede punkter.
Om den er forudsigelig ville jeg nu ikke sige. Synes den har nogle ganske interessante drejninger.

8

torsdag, 28. oktober 2004, 11:33

jeg synes den ligger i den bedre ende af skalaen

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

9

torsdag, 28. oktober 2004, 14:18

Synes introen var fed, derefter var den imo ikke noget særlig. Fyldt med dårlige klicheer.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.