Retaliation Tour

  • Jeg har netop anskaffet mig Mnemic's nye album, The Audio Injected Soul, og hold da kæft hvor er der smæk på de drenge igen, virkelig et sublimt album der formår at holde den samme standard som deres første album Mechanical Spin Phenomena, der udkom sidste år. Nogle så dem måske på Roskilde i år, nogle så dem måske til Rock Am Ring, eller andre turneer de har været på. Nu tager de turen i Danmark endnu en gang, se tourplan på mnemic.com under Tour.



    Lidt C/P fra sonderborghus.dk:
    "Retaliation tour initiativet udgøres først og fremmest af en landsdækkende turné med det bedste og mest skelsættende den danske heavy scene har at byde på. Etablerede bands herhjemme som Mnemic, HateSphere og Mercenary har store internationale kontrakter og har flere gange turneret ind- og udland. I rækken umiddelbart efter disse bands finder vi Melted, Raunchy og As We Fight, der har pladeudgivelser bag sig og efterhånden anseelig erfaring. Sidst, men ikke mindst, har vi kategorien af upcoming bands - Blindfault, The Psyke Project og Stomped - der for ganske nylig har udsendt debutalbums og nu skal ud og vise hvad de kan på live-fronten!


    Turnéen er døbt Retaliation Tour, som i kraft af dets slagplan og samarbejdspartnere, vil sætte en helt ny dagsorden for metalmusikken herhjemme."



    Til dem der ikke kender Mnemic, kan deres side besøges her, der er diverse samples og videoer der frit kan downloades.



    MP3 sample af Mnemic - Deathbox
    MP3 sample af Mnemic - Door 2.12 - et virkelig fedt nummer!


    Jeg er i ekstase, jeg kan ikke vente til den 19. november, der skal jeg se dem i Sønderborg, det er 100% sikkert. Nu hvor der er andre herinde med hang til samme musik, er der så stemning for at folk ville tage ind og se dem? Det kunne være fedt. Billetpriser, info m.m. kan altsammen ses her. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    det ka du fandme bide spids vi ska .. ariiba.. oh chichi bang bang


    Det er godkendt. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller
    Det lyder virkelig fedt ! især NR2 link du har postet ! yippeeee :hb:


    Så kom, lad os nyde galskaben i fællesskab. :D :hb:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH
    YEARH!!!!!:hb:


    Det lyder seriøst for nice det musik der!! De fedeste rif's og fed stil!!!


    Skulle man lige smutte til Sønderborg og høre det? -måske et lidt dumt spørgsmål! :T ...I love it!


    Gu skal vi til Sønderborg :P
    Og så til Rammstein om lørdagen.. det bliver dælme en fee weekend :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Så, nu har jeg sagt mit job op. Dermed skal jeg ikke arbejde den pågældende fredag, og kan tage med jer gutter til koncert!


    :D!


    sweet :D bliver da fedt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Så, nu har jeg sagt mit job op. Dermed skal jeg ikke arbejde den pågældende fredag, og kan tage med jer gutter til koncert!


    :D!


    Haha, hvor stort. :D Jeg snakkede med Kimsdipchips igår, og han vil vist også gerne med. Det bliver jo noget af et Tweak-møde vi får lavet så. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Har kun "hørt" tre af numrene fra den første - alle sammen gode. (DB XX'd, Blood Stained og Naked and the dead). Jeg kunne ikke få den første CD nogen steder, men så købte jeg den ny. Er jeg den eneste der blev MEGET skuffet? Synes måske Dreamstate Emergency var ok, men ellers var resten ikke rigtig noget ved.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Seburo
    Har kun "hørt" tre af numrene fra den første - alle sammen gode. (DB XX'd, Blood Stained og Naked and the dead). Jeg kunne ikke få den første CD nogen steder, men så købte jeg den ny. Er jeg den eneste der blev MEGET skuffet? Synes måske Dreamstate Emergency var ok, men ellers var resten ikke rigtig noget ved.


    Jeg synes nu meget godt om det nye album. Door 2.12, Deathbox, Jack Vegas er nu udmærkede, men det er selvfølgelig smag og behag.


    Hvis du har mulighed for det, så prøv om du ikke kan få fat i Liquid fra det første album, dén er råfed. 8)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Seburo
    Skal i hvertfald have det første album engang. Tror lige jeg giver det ny album en ny gennemlytter. Nogen der har set deathbox videoen?


    Link til video:
    http://www.mnemic.dk/video/MNEMIC_Deathbox.mpg


    Yup, den er fed. Videoen til Liquid er iøvrigt også på hjemmesiden, så se den hvis du har tid/båndbredde til det. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Åh, noget tis :( Læste lige ang. billetkøb til arrangementet:


    Vigtig information om billetkøb!


    Da vores hidtidige samarbejdspartner Billetmaskinen desværre er ophørt, er det ikke længere muligt at købe billetter online eller i TDC-butikkerne. Det er dog fortsat muligt at købe billetter på Sønderborghus i åbningstiderne.


    Hvad gør jeg så? Kunne det evt. arrangeres at en af jer fik overført nogen penge, og kunne købe mig en billet? :)


  • det skulle sagtens kunne arrangeres :)


    engel og jeg, skal nok derud i den her uge og købe/bestille regner vi med..