Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 25. oktober 2004, 13:53

Jeg har netop anskaffet mig Mnemic's nye album, The Audio Injected Soul, og hold da kæft hvor er der smæk på de drenge igen, virkelig et sublimt album der formår at holde den samme standard som deres første album Mechanical Spin Phenomena, der udkom sidste år. Nogle så dem måske på Roskilde i år, nogle så dem måske til Rock Am Ring, eller andre turneer de har været på. Nu tager de turen i Danmark endnu en gang, se tourplan på mnemic.com under Tour.

Lidt C/P fra sonderborghus.dk:
"Retaliation tour initiativet udgøres først og fremmest af en landsdækkende turné med det bedste og mest skelsættende den danske heavy scene har at byde på. Etablerede bands herhjemme som Mnemic, HateSphere og Mercenary har store internationale kontrakter og har flere gange turneret ind- og udland. I rækken umiddelbart efter disse bands finder vi Melted, Raunchy og As We Fight, der har pladeudgivelser bag sig og efterhånden anseelig erfaring. Sidst, men ikke mindst, har vi kategorien af upcoming bands - Blindfault, The Psyke Project og Stomped - der for ganske nylig har udsendt debutalbums og nu skal ud og vise hvad de kan på live-fronten!

Turnéen er døbt Retaliation Tour, som i kraft af dets slagplan og samarbejdspartnere, vil sætte en helt ny dagsorden for metalmusikken herhjemme.
"

Til dem der ikke kender Mnemic, kan deres side besøges her, der er diverse samples og videoer der frit kan downloades.

MP3 sample af Mnemic - Deathbox
MP3 sample af Mnemic - Door 2.12 - et virkelig fedt nummer!

Jeg er i ekstase, jeg kan ikke vente til den 19. november, der skal jeg se dem i Sønderborg, det er 100% sikkert. Nu hvor der er andre herinde med hang til samme musik, er der så stemning for at folk ville tage ind og se dem? Det kunne være fedt. Billetpriser, info m.m. kan altsammen ses her. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

2

mandag, 25. oktober 2004, 16:23

det ka du fandme bide spids vi ska .. ariiba.. oh chichi bang bang

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

mandag, 25. oktober 2004, 16:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
det ka du fandme bide spids vi ska .. ariiba.. oh chichi bang bang

Det er godkendt. :D

4

mandag, 25. oktober 2004, 20:39

Regner sgu også med jeg er in :D
Problemet kan ligge i at det er en fredag, og der skal jeg arbejde, men regner med jeg kan få byttet vagten.

Ville bare være nice det ville :D 8)

5

mandag, 25. oktober 2004, 21:22

Det lyder virkelig fedt ! især NR2 link du har postet ! yippeeee :hb:

6

mandag, 25. oktober 2004, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raller
Det lyder virkelig fedt ! især NR2 link du har postet ! yippeeee :hb:

Så kom, lad os nyde galskaben i fællesskab. :D :hb:

7

tirsdag, 26. oktober 2004, 09:20

YEARH!!!!!:hb:

Det lyder seriøst for nice det musik der!! De fedeste rif's og fed stil!!!

Skulle man lige smutte til Sønderborg og høre det? -måske et lidt dumt spørgsmål! :T ...I love it!

8

tirsdag, 26. oktober 2004, 10:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH
YEARH!!!!!:hb:

Det lyder seriøst for nice det musik der!! De fedeste rif's og fed stil!!!

Skulle man lige smutte til Sønderborg og høre det? -måske et lidt dumt spørgsmål! :T ...I love it!

Gu skal vi til Sønderborg :P
Og så til Rammstein om lørdagen.. det bliver dælme en fee weekend :D

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

9

fredag, 29. oktober 2004, 15:02

Så, nu har jeg sagt mit job op. Dermed skal jeg ikke arbejde den pågældende fredag, og kan tage med jer gutter til koncert!

:D!

10

fredag, 29. oktober 2004, 16:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Så, nu har jeg sagt mit job op. Dermed skal jeg ikke arbejde den pågældende fredag, og kan tage med jer gutter til koncert!

sweet :D bliver da fedt :D

11

fredag, 29. oktober 2004, 16:27

Citeret

Haha, hvor stort. :D Jeg snakkede med Kimsdipchips igår, og han vil vist også gerne med. Det bliver jo noget af et Tweak-møde vi får lavet så. :D

12

fredag, 29. oktober 2004, 16:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Haha, hvor stort. :D Jeg snakkede med Kimsdipchips igår, og han vil vist også gerne med. Det bliver jo noget af et Tweak-møde vi får lavet så. :D

Yep! -Og det bliver SÅ fedt! :D

14

lørdag, 30. oktober 2004, 21:18

Har kun "hørt" tre af numrene fra den første - alle sammen gode. (DB XX'd, Blood Stained og Naked and the dead). Jeg kunne ikke få den første CD nogen steder, men så købte jeg den ny. Er jeg den eneste der blev MEGET skuffet? Synes måske Dreamstate Emergency var ok, men ellers var resten ikke rigtig noget ved.

15

lørdag, 30. oktober 2004, 21:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Seburo
Har kun "hørt" tre af numrene fra den første - alle sammen gode. (DB XX'd, Blood Stained og Naked and the dead). Jeg kunne ikke få den første CD nogen steder, men så købte jeg den ny. Er jeg den eneste der blev MEGET skuffet? Synes måske Dreamstate Emergency var ok, men ellers var resten ikke rigtig noget ved.

Jeg synes nu meget godt om det nye album. Door 2.12, Deathbox, Jack Vegas er nu udmærkede, men det er selvfølgelig smag og behag.

Hvis du har mulighed for det, så prøv om du ikke kan få fat i Liquid fra det første album, dén er råfed. 8)

16

lørdag, 30. oktober 2004, 21:30

Skal i hvertfald have det første album engang. Tror lige jeg giver det ny album en ny gennemlytter. Nogen der har set deathbox videoen?

Link til video:
http://www.mnemic.dk/video/MNEMIC_Deathbox.mpg

17

lørdag, 30. oktober 2004, 21:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Seburo
Skal i hvertfald have det første album engang. Tror lige jeg giver det ny album en ny gennemlytter. Nogen der har set deathbox videoen?

Link til video:
http://www.mnemic.dk/video/MNEMIC_Deathbox.mpg

Yup, den er fed. Videoen til Liquid er iøvrigt også på hjemmesiden, så se den hvis du har tid/båndbredde til det. :)

18

søndag, 31. oktober 2004, 14:42

Må også indrømme at jeg synes deres første album var bedre :) Men bestemt ikke dårligt, det andet!

Deathbox er nok deres bedste nummer til dato IMO :D

19

søndag, 31. oktober 2004, 22:19

Åh, noget tis :( Læste lige ang. billetkøb til arrangementet:

Vigtig information om billetkøb!

Da vores hidtidige samarbejdspartner Billetmaskinen desværre er ophørt, er det ikke længere muligt at købe billetter online eller i TDC-butikkerne. Det er dog fortsat muligt at købe billetter på Sønderborghus i åbningstiderne.

Hvad gør jeg så? Kunne det evt. arrangeres at en af jer fik overført nogen penge, og kunne købe mig en billet? :)

20

søndag, 31. oktober 2004, 22:21

Citeret

Åh, noget tis :( Læste lige ang. billetkøb til arrangementet:

Vigtig information om billetkøb!

Da vores hidtidige samarbejdspartner Billetmaskinen desværre er ophørt, er det ikke længere muligt at købe billetter online eller i TDC-butikkerne. Det er dog fortsat muligt at købe billetter på Sønderborghus i åbningstiderne.

Hvad gør jeg så? Kunne det evt. arrangeres at en af jer fik overført nogen penge, og kunne købe mig en billet? :)

det skulle sagtens kunne arrangeres :)

engel og jeg, skal nok derud i den her uge og købe/bestille regner vi med..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.