Terminator 4 er en realitet...

  • "Det er endelig blevet fastlagt, at Terminator 4 bliver en realitet. Produktionen begyndes til næste år.
    Række af ubesvarede spørgsmål er dog lang, og det største er selvfølgelig, om Arnold er tilbage i rollen som Terminator. I kraft af sin position, som Guvernør i Californien, er der stadig stor tvivl om, hvorvidt han får tid til rollen.


    Filmens øvrige roller er heller ikke på plads, men mon ikke vi kan forvente at se Nick Stahl og Claire Danes tilbage i deres roller. Intet er dog sikkert, da vi ikke ved hvad de er kontraktmæssig forpligtiget til eller om de er interesseret.


    Ligeledes er det endnu ikke på plads, hvilket selskab der skal distribuere filmen, da både Warner Bros. Pictures og Sony Pictures har en option på at distribuere filmen.
    Sikkert er det dog, at det endnu engang bliver instruktøren fra T3 Jonathan Mostow endnu engang skal styre slagets gang fra instruktørstolen."



    http://www.dvdoo.com/dvdoo/news.asp


    Netop som man troede, at det ikke kunne afsluttes mere definitivt :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • enig bare man ikke får en gang matrix3, der nærmest ødelægger begge film..........let the ending get an end

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Arnold behøver ikke have en stor rolle i filmen. Ville være syndt hvis han havde i netop denne, hvis filmen følger de andre kronologisk.


    Ser frem til den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Tror Californiens borgere ville blive lidt mopsede, hvis deres guvernør brugte sin tid på at indspille film :)


    Exactly my thought.. Men hvem gider dog at se T4 hvis han ikke er med..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Tror Californiens borgere ville blive lidt mopsede, hvis deres guvernør brugte sin tid på at indspille film :)


    Hvorfor tror du det ? ... At de overhovedet har valgt ham forstår jeg ikke ... Men på den anden side, så er de sgu lidt "specielle" de folk ... Så hvorfor ikke gøre Hugh Hefner til præsident ?... :))

  • Quote

    Exactly my thought.. Men hvem gider dog at se T4 hvis han ikke er med


    Kan nævne en del. Arnold har jo ikke rigtig nogen rolle i denne film, som det ser ud, så hvorfor gøre filmen dårligere ved at prøve og presse ham ind, bare fordi der er nogen folk, der ikke kan kommer over at se en Terminator film uden ham :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura


    Kan nævne en del. Arnold har jo ikke rigtig nogen rolle i denne film, som det ser ud, så hvorfor gøre filmen dårligere ved at prøve og presse ham ind, bare fordi der er nogen folk, der ikke kan kommer over at se en Terminator film uden ham :roller:


    Vi er enige om det er krigen vi skal se? Og vi er enige om, at Arnold i T3 sagde, at han dræbte Connor. Så skal vi jo også se T1000'eren med Arnold.

  • Hvis du gad og læse efter Alaza, så ville du se at jeg siger han ikke behøver have nogen stor rolle, da dette ikke er nødvendigt, netop fordi den kommer til at foregå efter Judgmentday.


    For min skyld behøver han overhovedet ikke være med, da det stadig ikke ville gøre 4'eren dårligere. Historiemæssigt hænger det stadig sammen.
    Så nej, vi er ikke enige i at han absolut skal være med. Ingen pointe i det, igen, hvis filmen følger krnologisk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura
    Hvis du gad og læse efter Alaza, så ville du se at jeg siger han ikke behøver have nogen stor rolle, da dette ikke er nødvendigt, netop fordi den kommer til at foregå efter Judgmentday.


    For min skyld behøver han overhovedet ikke være med, da det stadig ikke ville gøre 4'eren dårligere. Historiemæssigt hænger det stadig sammen.
    Så nej, vi er ikke enige i at han absolut skal være med. Ingen pointe i det, igen, hvis filmen følger krnologisk.


    Okay, jeg fik ikke læst det igennem. Men jeg er ikke enig i, at han er unødvendig. Synes ikke det på nogen måde ville være det samme uden Arnold. Også selv om den kunne laves uden ham.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Mener du ikke "Aj'l bi barch" ? :))


    He he, han har da fået et nyt motto!
    Talk to the hand!

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    He he, han har da fået et nyt motto!
    Talk to the hand!


    Hehe... Ajl Bi Barck... Han er sq fed nok ham arnold :D


    Han forbød lige ryning i fængsler mens han sad med en mega cigar i hånden :))