• Var lige inde og se I, Robot på premieren i går.. Fed film..


    Ikke sådan, WOW fed.. men godt action spækket.. den er et glo værd.. :)


    "Atjchuuuu... ... Sorry... ... I'm allergic to BULLSHIT!" - Will Smith


    Hehe..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Var også inde og se den igår, sindssyg fede actionscener med de robotter der :)


    Den var dog proppet med klicheer og halvdårlige vittigheder (Som f.eks. "Atchu - I'm allergic to bullshit").


    Ville nok give den 3/5.


    Jaer.. Fed film, men også en smule dårlig historie, fx. virker filmen som om at verden ikke er større end Amerika.. :) og det der med Ghost segments of Data holder jo heller ikke en meter, medmindre det er noget bio datalager eller sådan noget de bruger i fremtiden..

  • Så den for tre uge siden :)


    Ja, den er fed hvis man har lyst til action, men selve plottet holder jo ikke. Så egentlig er det jo bare atter en film til glemmebogen, for den er jo ikke noget specielt.

  • Var der nogen inde i Imperial og se den??!!


    Er du gal!! Jeg var bare chokeret over hvor VILDT det der Digitale er ifht båndet... INGEN fejl... Meget bedre farver.. Alt var bare for VILDT!!! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe


    Jaer.. Fed film, men også en smule dårlig historie, fx. virker filmen som om at verden ikke er større end Amerika.. :) og det der med Ghost segments of Data holder jo heller ikke en meter, medmindre det er noget bio datalager eller sådan noget de bruger i fremtiden..


    Hehe... Hvis du er forsker eller IT mand så er ½ af films historier ødelagt pga ens viden...


    Så et program om superhelte igår... Og ham der lavede The Hulk i sin tid ANEDE ikke en meter om fysik.. Så han tog sit shampo og skrev nogen af navne ned :D


    De er jo fuld af lort 99% af gangene... Men så længe det lyder fedt er det jo ok :D


    Og i teorien kunne det godt lade sig gøre... Nu kører sådan en hjerne de har "kun" en 400Ghz... Så små fejl og lagrings fejl må ske :D


  • Hehe.. Havde nu heller ikke forventet at det var perfekt.. Filmen var overall god.. jeg vil give den 4/5 tror jeg.. God oplevelse.. Men hvad.. Jeg syntes jo også King Arthur var monster fed, og det syntes en del jo den ikke var.. :rolleyes:

  • Har ikke været inde og se den endnu, men regner med at det ala MIB, god underholdning og hurtigt i glemme bogen.



    Den virker lidt som Startwars episode 1(?), hvor de fokuserer meget på robotter ved hjælp af filmtricks og super computere :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snuff
    Har ikke været inde og se den endnu, men regner med at det ala MIB, god underholdning og hurtigt i glemme bogen.


    MIB er da for fed. hehe
    I MIB skrev de manuskriptet om i sidste øjblik.
    Der lod man så hunden (Frank) ridse det hele op.
    Netop fordi man egentlig ikke havde noget plot før. :))
    Meget særpræget måde at instruere på.
    (Ovenstående siges i ekstramaterialet til MIB 2)


    Iflg. instruktøren reddede Frank den første film, derfor har han også en meget fremtrædende rolle i MIB 2.


    Vigtigt er det også at MIB/MIB 2 ikke udgiver sig for andet end det de er.
    Nemlig rigtigt sjove. :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Var der nogen inde i Imperial og se den??!!


    Er du gal!! Jeg var bare chokeret over hvor VILDT det der Digitale er ifht båndet... INGEN fejl... Meget bedre farver.. Alt var bare for VILDT!!! :D


    Var inde og se den i Imperial igår og der er en kæmpe forskel på det nye digitale fremvisningssystem de har fået installeret i forhold til det gamle.


    Iøvrig en ganske god film.