• Halløj... jeg tæ kte at dette ville være en nogelunde relevant tråd... jeg er lige komme hjem med et blødende ben efter et møde med et pigtrådshegn.. og en blødende hånd.. som jeg ikke ved hvorfor bløder... jeg har prøvet meget værre jackass scenarier... men dette er dog det nyeste... hvilke har i prøvet... ?

  • HAr prøvet at hænge i en basketkurv i bar overkrop og blive skudt af en paintboll pistol, og hvis man slap inden for 10sek blev man skudt igen, men denne gang fra kun 1 meter :lame: Men det er hva der sker nå man keder sig :crazyeyes: :))


    Pentium4 2,8b Ghz
    ASUS P4SDX
    Piont of Veiw GForce FX 5600XT 256 DDR
    2*120 GB Seagate Barrcuda
    Kingston 512 DDR pc2700

  • Jeg har klipset et skilt fast på en af mine venners røv..
    Og senere på aftenen kom vi til at vælte ham ned fra hans stol, så hans arm røg af led.. endnu en sjov aften i byen..

  • hmm har haft diverse slagsmål med hække når vi har været oppe at skate.. og da jeg var 2 år hoppede jeg i sofaen og væltede med hovedet ned i et marmor bord :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    hmm har haft diverse slagsmål med hække når vi har været oppe at skate.. og da jeg var 2 år hoppede jeg i sofaen og væltede med hovedet ned i et marmor bord :D


    Er det nu man skal skrive "aaah.. derfor!"? ;)

  • her for en lille måned siden var vi et par venner som lige fik løst til at lave et satanisk pentagram med benzin som jeg skulle stå inde i uheldigvis havde jeg også fået benzin på mit ene ben så det endte med en anden grads forbrænding :))


    Nu vil jeg ikke gå i detaljer om hvordan en anden grads forbrænding ser ud forså for i det bare dårligt :]

  • Hmmm kimsdipchips... Du kan da bare trøste dig med at der ikke var kommet benzin i skridtet på dig så :T Altså ikke fordi jeg har prøvet det, men bare lige en tanke.. :P
    Hm har ikke rigtig gjort de vilde ting. Men altså hvor jeg ikke gjorde det med vilje, så har alle vel prøvet at få sit knæ slået til blods på rulleskøjter, eller få et søm op i foden eller falde ned fra en stak halmballer og lande LIGE på det ene knæ, selvfølgelig på et betongulv.. AV AV AV... :boxing: Ellers er der jo selvfølgelig altid det der med man lige skal hoppe igennem en hæk, eller 30, når man er ude og fulde sig, er hvertfald et velkendt fænomen her. :T

  • Jeg har lige redigeret vores film færdig (mig og nogle gøglere) den er sku meget grineren :D , der er en der banker et søm igennem forhuden ...hm.hvor?...ja lige der...... :))


    også en anden der drikke en HEL!! flaske tabasco :)) haha ... og alle mulige andre ting...



    Men de ting jeg har lavet .... hehe... jeg har hoppet ned fra en 15m høj kran ( dog, ud i vand ).. og hoppet med hænderne bundet om ryggen ind i en dør .. AV! :crazyeyes: og alt muligt andet gøgl


  • Ja undskyld jeg siger det, men hvor mange gram røg I før i fik ham overtalt til det ... :T Aj det bare gas, men stadig, det der lyder sq for åndssvagt.. :]