Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 19. juli 2004, 01:14

8o I guder, jeg må straks ned og få byttet mit Harman/Kardon Signatur surround sæt byttet til en NAD receiver, og nu jeg er igang må jeg heller bytte mine V.A. Beethoven ud med et sæt CW DC12000 :)) :boxing:

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

22

mandag, 19. juli 2004, 01:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bjørn B
8o I guder, jeg må straks ned og få byttet mit Harman/Kardon Signatur surround sæt byttet til en NAD receiver, og nu jeg er igang må jeg heller bytte mine V.A. Beethoven ud med et sæt CW DC12000 :)) :boxing:

Hehe true true Bjørn... ;)
Endelig en der kan bidrage med noget ordenlig Hifi erfaring, og ikke bare NAD er det bedste PUNKTUM... :D

23

mandag, 19. juli 2004, 01:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Endelig en der kan bidrage med noget ordenlig Hifi erfaring, og ikke bare NAD er det bedste PUNKTUM... :D

He He ja ok den var måske lidt ond..sorry :D

Men nu var jeg også lige hurtig nok, mit Signatur surround sæt får jeg først hjem her til den første:

Surround Forforstærke Sig. 2.0

2kanals Effekt Sig.1.5 2x350w 4ohm 130amp

3kanals effekt Sig 1.3 3x150w 4ohm 100amp

Det glæder jeg mig vildt til at få, og 155amp mere end min nuværrende H/K7500 gør vel ikke noget :T

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bjørn B" (19.07.2004, 01:25)

24

mandag, 19. juli 2004, 01:31

Citeret

Citeret

Citeret

He He ja ok den var måske lidt ond..sorry :D

Men nu var jeg også lige hurtig nok, mit Signatur surround sæt får jeg først hjem her til den første:

Surround Forforstærke Sig. 2.0

2kanals Effekt Sig.1.5 2x350w 4ohm 130amp

3kanals effekt Sig 1.3 3x150w 4ohm 100amp

Det glæder jeg mig vildt til at få, og 155amp mere end min nuværrende H/K7500 gør vel ikke noget :T

Tillykke med det Bjørn, bliver da spændende at få det hjem i bio rummet :D
Du må lige snappe nogle billeder af det og smide dem til mig når du får det hele hooked op :D

25

søndag, 25. juli 2004, 14:13

Creative Itrigue 3300

Don't get mad, get even...

26

søndag, 25. juli 2004, 14:18

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houdini
Snak om noget ud ved om!

Du får ikke en bedre forstærker end en NAD, den er ikke længere kan ikke diskuteres, det har været oppe og vende så længe! NAD er det bedste

Hvis du taler til mig omkring Hifi Viden så tror jeg du er gået forkert..

Snak om noget jeg ved?
Jeg er temlig sikker på at jeg har været på hifi scenen siden du gik med Ble lille ven.
Jeg havde førhen Hifi som absolut størreste interesse og med udtagelser som dine ses det tydeligt at du er ude hvor du ikke længere kan bunde.
NAD laver klart nogle gode forstærkere uden tvivl, men at sige at NAD er det bedste lavet er noget absolut nonsens. Det ses tydeligt at du absolut ikke ved hvad du taler om, og uden nogen konkrete begrundelser til hvorfor det nu engang er sådan tager jeg slet ikke dit indlæg seriøst.
NAD laver IKKE de bedste forstærkere eller recievere på markedet og de er slet ikke i toppen af virkelig High End Audio. I blandt toppen finder du fabrikanter såsom Krell / The Gryphon / Mark Levinson / Meridian osv og NAD er ikke heriblandt. NAD´s Silver series blev meget anderkendt for man fik god lyd for relativ få penge, men den reciever som Joatim linker til er SLET ikke i klasse med resten af det valgte udstyr han har valgt, og for at få optimal lyd på de 800 SIG front HT så kræver det en del mere punch. Faktisk er det sagt at for at få den bedst mulige lyd ud af dem bør der være en monoblok pr. kanal.

:boxing: :boxed: :clap:

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

27

lørdag, 31. juli 2004, 19:52

hæng mig ikke op i noget men er Tact millinium ikke den bedste forstærker fordi den er digital??? de analoge forstærkere kan vel ikke hamle op med dens lyd??? eller har jeg misforstået et eller andet???

selvfølgelig laver NAD ikke de bedste forstærkere men de er på ingen måde et billigt nonsens produkt... men efter min mening et produkt til os mennesker som ikke har en halv million til stereoanlæget, og i deres prisklasse er der efter min mening ingenting som slår dem...

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

28

søndag, 1. august 2004, 22:33

Syns IMO Denon og Nad laver virkelig gode forstærkere til en rimelig penge!

Har selv en Denon Amp. - og 2 stks. Dali 5005, det spiller sgu' udemærket til pengene! ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

29

søndag, 1. august 2004, 23:31

Har netop købt det her sæt til 800 -brugt. Så glæder jeg mig til at høre det :P

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10821

http://www.game-revolution.com/games/har…ng_speakers.htm

Evt. nogen med erfaringer..?

30

søndag, 1. august 2004, 23:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim
hæng mig ikke op i noget men er Tact millinium ikke den bedste forstærker fordi den er digital??? de analoge forstærkere kan vel ikke hamle op med dens lyd??? eller har jeg misforstået et eller andet???

selvfølgelig laver NAD ikke de bedste forstærkere men de er på ingen måde et billigt nonsens produkt... men efter min mening et produkt til os mennesker som ikke har en halv million til stereoanlæget, og i deres prisklasse er der efter min mening ingenting som slår dem...

Ang. Digital forstærker, så er lyden rigtig god, hvis den ellers er opbygget godt, og jo Tact laver nogle kanon Digitalprodukter, især deres digitale rumkorrektions forforstærkere er helt eminente, men om det er den bedste lyd der kan laves er umuligt at sige, det er jo en smagsag, personligt er jeg selv mest til Rørlyden, også selvom jeg ikke ejer noget der har noget med rør at gøre, man kan jo ikke få det hele :)

NAD fejler bestemt ikke noget, ville klart vælge det frem for Denon, men det er jo min lydsmag...

:)

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.