Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 16. juni 2004, 13:53

Jeg ved ik om det her har særlig meget med film at gøre men det går nok...

Her sidste morgen tænkete jeg på om Hogwarts fra Harry Potter filmene egenlig findes eller om det hele er computer animeret... Jeg tror mest på det sidste..

Også ville jeg hører om der er nogen der tør skyde på hva det måske kan koste at bygge det i virkligehede?? hehe :T

www.fbi.dk er det mest opturen på nettet!

2

onsdag, 16. juni 2004, 14:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af kaare5000

Her sidste morgen tænkete jeg på om Hogwarts fra Harry Potter filmene egenlig findes eller om det hele er computer animeret... Jeg tror mest på det sidste..

Også ville jeg hører om der er nogen der tør skyde på hva det måske kan koste at bygge det i virkligehede?? hehe :T

Tror nu bare de har bygget en lille miniature model ligesom de gjorde i Ringenes herre med minias tittis eller tiris eller hvordan det nu skal staves ;)

3

onsdag, 16. juni 2004, 14:10

Kulisser og computeranimation. Findes ikke.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

onsdag, 16. juni 2004, 14:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Citeret

Tror nu bare de har bygget en lille miniature model ligesom de gjorde i Ringenes herre med minias tittis eller tiris eller hvordan det nu skal staves ;)

Ja det ku oz være en løsning..

5

onsdag, 16. juni 2004, 18:50

hva nu hvis den findes?

i bøgerne bliver den jo beskrevet som et utrolig smukt flot og kan ses af alle troldmænd og troldkvinder.. men set af mugglers (mennesket) er det bare en ruin

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

6

onsdag, 16. juni 2004, 19:17

omg det hedder Minas Tirith :)

Der findes også Minas Morgul osv. Gæt så selv hvad Minas betyder :P

Nej, slottet er 100 % computer skabt. Har selv hørt/set det.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

7

onsdag, 16. juni 2004, 19:18

Citeret

Citeret

Hehe, Minias Tittis.. good one. :)) :P

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

8

onsdag, 16. juni 2004, 19:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

var også ment som en joke :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

9

onsdag, 16. juni 2004, 20:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

var også ment som en joke :P

Uhm nåh du jokede. Troede du var seriøs...eller noget.

Svarede nu bare på det ang. miniature modellen.

10

fredag, 18. juni 2004, 15:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
hva nu hvis den findes?

i bøgerne bliver den jo beskrevet som et utrolig smukt flot og kan ses af alle troldmænd og troldkvinder.. men set af mugglers (mennesket) er det bare en ruin

:)) Hehe.......................................... 8o

11

fredag, 18. juni 2004, 17:28

Jeg har selv tænkt på hvor meget det vil koste.. Kan 13 miliader gøre det...

12

fredag, 18. juni 2004, 17:46

Citeret

hehe ... først skal du hyre et hold arkitekter, og så nogle historikere inden for historisk byggeri (dem er der jo nok ikke mange af), de skal så sætte sig ned og finde ud af hvordan det skal se ud, så skal du hyre et hav af bygnings ingenører, murere´, tømrere snedkere, vvs'ere, så skal du have gartnere for at lave haven og planter inden dørs, så skal de have indretnings arkitekter (igen nogen med speciale i det 18. århundredes indretning af slotte), og når så alt det er på plads, så skal de have godkendelser i hoved og røv, og når det er gjort så skal de til at bygge ... kommer nok til at koste en del! x)

13

fredag, 18. juni 2004, 17:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

hehe ... først skal du hyre et hold arkitekter, og så nogle historikere inden for historisk byggeri (dem er der jo nok ikke mange af), de skal så sætte sig ned og finde ud af hvordan det skal se ud, så skal du hyre et hav af bygnings ingenører, murere´, tømrere snedkere, vvs'ere, så skal du have gartnere for at lave haven og planter inden dørs, så skal de have indretnings arkitekter (igen nogen med speciale i det 18. århundredes indretning af slotte), og når så alt det er på plads, så skal de have godkendelser i hoved og røv, og når det er gjort så skal de til at bygge ... kommer nok til at koste en del! x)

Okay de der 31 m kan ik gøre det..

14

fredag, 18. juni 2004, 20:03

Citeret

computer grafik, selvfølgelig :)

btw en lidt lame tråd, men det skal der også være plads til en gang imellem ;)

15

søndag, 20. juni 2004, 01:05

Citeret

Citeret

Miiature model???

Den var 1/3 af størrelsen IRL... Hehe... Det er derfor der kan gå mænd rundt i den... Det samme gælder for Helms Deep i nr 2... De rev helms deep fra LOTR 2 ned og byggede Minas Tirith der istedet....

Men den var faktisk så stor at mændene kunne gå rundt inde i den... Så det er jo fedt nok...

Men slottet i hary poter er computer animeret... Det må man da kunne se... Se bare på det græs i den første film... Det ligner noget lavet i paint... :ban:

16

søndag, 20. juni 2004, 16:51

Jeg læste i avisen, da den første film lige var udkommet, at det var filmet i en engelsk kathedral.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.