Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. juni 2004, 10:39

Hey, leder lidt efter gode sider med tablaturer og akkorder til guitar. Mest dansk musik, da jeg i forvejen kender et hav af sider med verdensmusik.

www.mxtabs.net (Min favorit til musik udefra)

http://www.avz.dk/tabs/tabs/ (Min favorit til dansk musik, og andet)

Nogen der kender flere?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (15.06.2004, 10:40)

2

tirsdag, 15. juni 2004, 11:46

Jeg bruger selv mxtabs.net som dig.. genial side

der er jo altid google.com. Mxtabs har også rimlig meget dansk, men det er ikke det helt vilde.. eller må du jo igang med at lave dine egne tabs :P

hvor længe har du spillet?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

tirsdag, 15. juni 2004, 16:38

jeg bruger www.ultimate-guitar.com ved ikke hvor meget dansk man kan finde men der ligger en del :D

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

5

torsdag, 17. juni 2004, 19:35

www.powertabs.net og så skal man lige have Power Tab Editor for at kunne se/afspille dem, PT Editor kan findes på www.power-tab.net. Men jeg ved ikke lige hvor meget dansk musik der er.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bullfaegter" (17.06.2004, 19:36)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.