Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 14. juni 2004, 12:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim
kashmir er et utrolig fedt band med en helt anden lyd end de fleste andre band... jeg synes dog at MEW er bedre da de har en helt anden lyd og forsangeren har en mega fed stemme...

jeg synes også at D.A.D er mega fede (kan ikke forstå hvorfor de ikke har slået igennem i udlandet og blevet lige så store som metallica...)

PS: Tim C. sucks...

Der skal nok rimlig meget til før de kan blive så store som metallica..

Tim C. er for cool :D hans guitarspil er for niiiice :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

22

mandag, 14. juni 2004, 22:46

Jeg må tilstå at jeg osse er Kashmir-fan, som tidligere sagt, så er det ret specielt og det er fedt :D Jeg er ret vild med In the Sand og Surfing the warm industry!

Men men, Tim Christensen er en mand man ikke kan komme uden om, han er fandme da dygtig - Dog synes jeg mest om Secrets On Parade-albummet :)
D.A.D, se det er noget der vil noget :) Jeg er mest til mit kære yndlings-album Good Clean Family Entertainment You Can Trust :clap:
Jeg så lige Tim C i weekenden og skal se ham i næste weekend igen, i parken :)

- Trine, hende den fine

23

mandag, 14. juni 2004, 23:33

Good life albummet er så KANON... Det bedste album nogensinde.. seriøst!!

Alle sangene er vildt gode

KASTER MIG I STØVET TIL GUDERNE KASHMIR!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

24

tirsdag, 15. juni 2004, 12:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim
kashmir er et utrolig fedt band med en helt anden lyd end de fleste andre band... jeg synes dog at MEW er bedre da de har en helt anden lyd og forsangeren har en mega fed stemme...

jeg synes også at D.A.D er mega fede (kan ikke forstå hvorfor de ikke har slået igennem i udlandet og blevet lige så store som metallica...)

PS: Tim C. sucks...

Der skal nok rimlig meget til før de kan blive så store som metallica..

Tim C. er for cool :D hans guitarspil er for niiiice :D

jeps det ved jeg godt... men de er stadig vildt gode...

ok Tim C er god til guitar spil men han har ellers nogen dårlige sange han er alt for stille i forhold til Dizzy Mizzy lizzy og det kan jeg ikke lide....

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

25

tirsdag, 15. juni 2004, 18:31

Dizzy Mizz var alt for nice.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

26

tirsdag, 15. juni 2004, 23:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Dizzy Mizz var alt for nice.

ja det var de.. men nogen af Tim's sange er altså for gode :D især Jump the Gun .. synes den er såååå cool.. Har lige været til koncert med ham til Nordals musikfestival, og det var bare kanon :D

27

tirsdag, 15. juni 2004, 23:51

ya..der er jeg enig med dig ;) den solo han fyre af i jump the gun lyder også for nice :D har også hørt rigtig meget dizzy for nogle år siden, høre dem stadig til tider..kan bare ik så godt lide de sukker søde nummre han laver nu, men rocken er meget fed :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Shak" (15.06.2004, 23:53)

28

onsdag, 16. juni 2004, 00:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
ya..der er jeg enig med dig ;) den solo han fyre af i jump the gun lyder også for nice :D har også hørt rigtig meget dizzy for nogle år siden, høre dem stadig til tider..kan bare ik så godt lide de sukker søde nummre han laver nu, men rocken er meget fed :)

springer også helst over de sukkersøde numre.. men ja.. det rock han laver, det er for cool :D

29

onsdag, 16. juni 2004, 00:35

Jamen igen, Tim C er blevet til Tude Tim :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

30

onsdag, 16. juni 2004, 13:04

Citeret

ENIG! :clap:

31

onsdag, 16. juni 2004, 23:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

ENIG! :clap:

Æhh FIX! man kan jo ikke sige han er blevet tude tim... Nu ved jeg ikke lige hvem tude tim er?? For han vil jo altid være Tim C. om han så synger blødt eller hårdt...

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

32

torsdag, 17. juni 2004, 01:57

Fix??

Med Tude Tim menes der, at han laver mange sange, hvor han "tuder". Hvilket altså passer.

33

tirsdag, 29. juni 2004, 16:43

Kashmir er sejest. især Cruzential og the good life.
den bedste sang er uden tvivl Bring back Superman. den er så fed!
de spillede den faktisk til skive beachparty :))

34

søndag, 11. juli 2004, 01:03

dem der ik kan lide kashmir :chain: burde da skydes!!!:rocket: hehe for de er da danmarks fedeste rockband til dato!! fatter slet ik folk der ik kan lide dem...! 8o

35

søndag, 11. juli 2004, 01:30

D-A-D er danmarks fedeste rockband ! ;) :hb:

36

mandag, 12. juli 2004, 22:58

Fristes lige til at sige... IKKE mig :D

Don't get mad, get even...

37

mandag, 12. juli 2004, 22:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af v0e
D-A-D er danmarks fedeste rockband ! ;) :hb:

Hørt Hørt, har set dem 3 gange nu :D senest på Grøn koncert i lørdags :D

Don't get mad, get even...

38

tirsdag, 13. juli 2004, 11:57

Kashmir er guld. Er helt vild med Lampshade.

Timc C. burde simpelthen pilles af de danske radiostationer. Jeg bliver helt deprimeret hver gang jeg hører ham - gælder både hans hårde og bløde numre. Og Dizzy Mizz Lizzy? Arj come on... Tim burde have smidt håndklædet i ringen dengang. Det er mildest talt ikke lige mig.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (13.07.2004, 11:58)

39

tirsdag, 13. juli 2004, 16:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jens^
dem der ik kan lide kashmir :chain: burde da skydes!!!:rocket: hehe for de er da danmarks fedeste rockband til dato!! fatter slet ik folk der ik kan lide dem...! 8o

jamen så skyd dig selv med det samme :roller:

40

torsdag, 15. juli 2004, 04:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
Hvem??????????? ?( ?( ?( ?( ?( ?(

The_Unforgiven

Nåh, du har heller ikke været dér ?( ?(

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.