Skal i se The Day After Tomorrow?

  • Ja, jeg skal se den på søndag, da mit arbejde ikke ville give mig fri før da (damn bastards, hehe). Men ser frem til den, selvom moralen og handlingen nok er som man forventer den.
    Jeg ser dog frem til at se Dennis Quaid igen, synes han er en alletiders skuespiller, og det er et stykke tid siden han har været med i noget større.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    jeg skal nok se den.. jeg håber bare ikke den er lige som de andre katastrofe film :roller:


    Jeg håber også den skiller sig ud... Var vild med ID4, så mon ikke også jeg kan li' denne...


    Glæder mig i hvert fald til forpremieren i morgen.. :T

  • Er næsten 100 sikker på, at hvis du kunne lide ID4, så vil du også synes om denne. Morale og andet skulle ikke være meget anderledes, det eneste der er forskelligt er så bare historien.


    Jeg ser frem til et gensyn med menneskets semi udslettelse, det er jo altid dejligt at se på. ;)

  • Skal ikke ind og se den. Hvis den bare m-i-n-d-e-r lidt om de øvrige katastrofe-film, så er den da lige til at tude over.


    Så 'Vulcano', som den sidste. Der hvor ungen til sidst siger 'look, their all the same', mens kameraer kører henover en menneskeskare, sorte som hvide, som alle er grå pga. asken - med det amerikanske flag flagrende i baggrunden... Jeg mener, jeg var VIRKELIG tæt på at brække mig..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    jeg skal nok se den.. jeg håber bare ikke den er lige som de andre katastrofe film :roller:


    Ditto. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Skal ikke ind og se den. Hvis den bare m-i-n-d-e-r lidt om de øvrige katastrofe-film, så er den da lige til at tude over.


    Så 'Vulcano', som den sidste. Der hvor ungen til sidst siger 'look, their all the same', mens kameraer kører henover en menneskeskare, sorte som hvide, som alle er grå pga. asken - med det amerikanske flag flagrende i baggrunden... Jeg mener, jeg var VIRKELIG tæt på at brække mig..


    Hehe enig, og man kan forvente præcis det samme af The Day After Tomorrow, så helt fair argument for du ikke vil se den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain


    Hehe enig, og man kan forvente præcis det samme af The Day After Tomorrow, så helt fair argument for du ikke vil se den.


    Jepper.. Jeg synes da også det er fair folk har den holdning.. :)


    Jeg kan selv godt li' sådanne film.. :)
    En af de ting jeg også kan li' ved disse film er effekterne..


    32 timer til jeg sidder i biffen.. :T Og weee jeg glæder mig.. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jepper.. Jeg synes da også det er fair folk har den holdning.. :)


    Jeg kan selv godt li' sådanne film.. :)
    En af de ting jeg også kan li' ved disse film er effekterne..


    32 timer til jeg sidder i biffen.. :T Og weee jeg glæder mig.. :T


    He he..ja tror nu den er fed ;) effekterne helt i top ;) ...og til folk der ik ka li sådanne film,så lad vær med se den ;) who gives a shit :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    He he..ja tror nu den er fed ;) effekterne helt i top ;) ...og til folk der ik ka li sådanne film,så lad vær med se den ;) who gives a shit :]


    Det var nu også planen.


    Kritik er kritik - uanset om den er positiv eller negativ. Så begge dele hører vel egentlig hjemme i tråden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Det var nu også planen.


    Kritik er kritik - uanset om den er positiv eller negativ. Så begge dele hører vel egentlig hjemme i tråden.


    jaja helt sikkert...men hvis du ik har set filmen, så vent da med at kritisere den til du har set den ;)


    ka personligt heller ik lide volcano..men lad os nu se,ka jo være man bliver positivt overasket ;)

  • Der er mange reviews af den på nettet Alaza, ogs åderfor man ikke skal se den hvis man er imod den samme amerikanske morale, konklusioner og valg der bliver taget, samt den åbenlyse urealistiske måde dagen bliver reddet på.
    Men som mange nævner, effekterne er måske det der gør hele filmen det værd, og jeg selv skal da gerne indrømme, at en af de største grunde til jeg ser frem til den, er udslettelsen af menneskeheden ;)
    Håber det ser godt ud, haha

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Der er mange reviews af den på nettet Alaza, ogs åderfor man ikke skal se den hvis man er imod den samme amerikanske morale, konklusioner og valg der bliver taget, samt den åbenlyse urealistiske måde dagen bliver reddet på.
    Men som mange nævner, effekterne er måske det der gør hele filmen det værd, og jeg selv skal da gerne indrømme, at en af de største grunde til jeg ser frem til den, er udslettelsen af menneskeheden ;)
    Håber det ser godt ud, haha


    Ja en gang udslettelse er altid godt på film.
    Independence day er heller ikke videre realistisk (i øvrigt samme instruktør) men der bliver store dele af menneskeheden også udslettet.
    Og som vanligt redder amerikanerne dagen... øhh og verden.


    For mere af samme skuffe, se eksempelvis:
    Armageddon og Deep Impact


  • Og hvis den ikke slår Armageddon, så er den helt sikkert ikke pengene værd. Synes dog Independence Day er en super fed film. :)