Bedste film ever?

  • Bare for at skrive en, så må det være The Blues Brothers.


    Men som GrillRotten er der næsten for mange at vælge imellem, til man kan give et fuldt tilfredsstillende svar, for sig selv that is.

  • Uhmm....X-Men som bedste film? Ej den holder sgu ikke :) Desuden er 10 gange jo INGENTING!


    Har set star wars flere hundrede gange.


    Har ikke nogen éner. Men et par stykker:


    - Schindler's Liste
    - En Verden Udenfor
    - Braveheart
    - Forrest Gump

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Ok, he he :D 10 gange er meget for mig, ser ellers altid kun film højest 2 gange...

  • Det er jo næsten et umuligt spørgsmål at besvare, med alle de geniale film der er lavet.


    LOTR - serien
    BOB - serien ( Kammerater i krig )


    Men som sagt vil jeg kunne nævne uendeligt mange andre fede film-

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Af Star Wars filmene er det klart Empire der er bedst. Den har det HELE!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Man kan, som sagt, ikke komme uden om LOTR, men Boondock Saints og Black Hawk Down er helt i toppen på min liste :)
    Dertil kan jeg så tilføje Pearl Harbour selvom det er en stor Hollywoodproduktion :)

  • Alt hvad Bruckheimer har haft hænderne i er Hollywood crap *ehm* nå nej jeg mener produktioner, så Black Hawk Down hører fint ind under samme kategori som Pearl Habor. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Alt hvad Bruckheimer har haft hænderne i er Hollywood crap *ehm* nå nej jeg mener produktioner, så Black Hawk Down hører fint ind under samme kategori som Pearl Habor. :]


    Jerry Bruckheimer har lavet nogle fede film som har solgt kanont ...


    Fx. ... Enemy of the State, Armageddon, CSI, Con Air, Crimson Tide, Top Gun, Beverly Hills Cop 1+2, Gone in Sixty Seconds, Bad Boys 1+2, Pirates of the Caribbean 1+2, The Rock,

  • For det første, Pirates of the Caribbean 2 er ikke udkommet endnu, så derfor har du lidt svært ved at udtale dig om den, og for det andet så er den eneste film der er noget værd The Rock, og det har mere at gøre med skuespillet end selve historien, da den jo ikke ligefrem er total nyskabende :P


    Alt andet er crap ;)


    Jeg synes Bruckheimer ern en dårlig producer, der kun ligger vægt på den amerikanske morale, ikke har variation i hans produceringer og samtidig er en arrogant nar at høre på når han giver interviews.
    Jeg vryder mig ikke om ham som producer eller som person, and that as they say, is that.


    Men hvis du ikke mener at hans film er fuldt ud Hollywood produceringer, så helt fint. Godt at lukke øjnene for realiteterne :P


    Og prøv at tage den her post med et gran salt. Det er trods alt kun meninger vi fyrer af, din vægter ligeså meget som min egen, og vi kan diskutere fra nu og til jeg bliver gammel oldemor med skæg i ørene, vi vil sikkert staig ikke være enige.


  • Den er jeg satme med på den der :D geniale film... kan lide smide Schindlers Liste på også.. rigtig god film

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Den er jeg satme med på den der :D geniale film... kan lide smide Schindlers Liste på også.. rigtig god film


    Schindler r0x!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless