• Music ... How do you music ?... :)) *G*


    I kan afgive flere stemmer for der vel meget få som holder sig til én af delene ...


    EDIT ... Andre formater som OGG osv ryger også ind under "MP3" ... Bare så vi er enige ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    X( Du mangler den næst-fedeste måde at opleve musik på - nemlig musik-DVD'er - den fedeste er klart live-koncerten. Alt andet er 2.-rangs oplevelser ;)


    Jeps, det mangler jeg men der er vi ovre end mere end bare "lyd" ... Var det jeg var nysgerrig om... 8)


    Var egentlig nysgerrig om der var nogen der brugte Radio-tunes og så måske også StationRipper ...


    Hører selv meget musik, men nogle gange, så keder min samling mig og så hører jeg noget net-radio. Hører dog aldrig radio på mit anlæg ... Har aldrig brugt den... *G*


    PS. Er nu langt fra enig i at man kan sige at en live-koncert pr defination er bedre ... Kender MANGE der laver nogle shitty live koncerter fordi .... ja, de er dårlige live ... :)) ... Det er FÅ som kan levere det live som de kan i et lydstudie ... MEGET FÅ ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    X( Du mangler den næst-fedeste måde at opleve musik på - nemlig musik-DVD'er - den fedeste er klart live-koncerten. Alt andet er 2.-rangs oplevelser ;)


    He he..jeg har kun 2 musik-DVD'er men de er til gengæld også rigtig fede ;)


    [Blocked Image: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005A9AD.02.LZZZZZZZ.jpg]


    [Blocked Image: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005EAXF.02.LZZZZZZZ.jpg]

  • Stener mest online radio i Winamp 5

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Må være mp3 på winamp.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Mp3 i Windows Media Player. En smule cd'er og så masser af P3... Gider dog ikke netradio da kvaliteten er elendig i forhold til mit Stereoanlæg !!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Mp3 i Windows Media Player. En smule cd'er og så masser af P3... Gider dog ikke netradio da kvaliteten er elendig i forhold til mit Stereoanlæg !!


    kan kun slutte mig til der´:D

  • Benytter mig kun af originale og rene musik cdér, lyden på MP3 er for ringe til jeg vil spille det på mit anlæg, dog er MP3 og transportabelt udstyr enormt smart, og ville da også selv gerne have en MP3 afspiller, kan vel leve med lydkvaliteten når det er igennem et par ørebøffer...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hmm grillrotten du har glemt mp3 afspillere ;) og LP!!!!


    MP3-Afspillere går jo ind under "Andet @ MP3 " ... 8)


    LP´ere ? ... Add... :)) ... Godt nok kan jeg li gammelt musik, men lyden skal være REN IMO. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Hører næsten kun P3 på Dr's radio


    jaaaaaaaaaaaaaaaa P3 er den sejeste radio station der findes :cheers: :clap: :clap: :clap: (det man hører er man selv)

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J