Venner.. sidste afsnit..

  • Men nu er det jo så lang tid siden det startede, så køb the complete, og start forfra.. Så skulle du nok have til et par år endnu ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • jeg synes nu ikke det sidste afsnit var så godt. det var ikke dårligt, men der var andre afsnit først i sæson 10 der var klart bedre.


    men jeg kommer også til at savne dem.


    JOEY: If the Homosapiens were in fact, homo-sapiens, is that why they're extinct?
    ROSS: Joey, Homosapiens are people.
    JOEY: Hey, I'm not judging!

  • Min m8 har alle DVD'er.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba
    Gider ikke spilde tid på at se Venner 8o



    Lille ven ! hvis venner ikke intreserrer dig , så LAD dog for fanden vær med at lave sådan et tåbeligt indlæg!!!
    (stavebøf)



    jeg syntes selv at venner er Genialt :D elsker Joey :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba
    Gider ikke spilde tid på at se Venner 8o


    Then don´t ? :roller:


    Synes også det er lidt af en skam at det slutter, meeeen det ville nok heller ikke virke for troværdigt hvis de blev ved. At de ender der når de er 60 år gamle, og stadig sidder i Sofaen på Central Perk.
    Og Ross og Rachel stadig er sammen i tide og utide og deres datter er 25 år gammel ;)


  • Det er da ikk mere tåbeligt end dit indlæg. Man kommer vel med sin mening?!