• Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hehe .. Kan være derfor .. Også selvom hun langsomt nærmer sig de 34 .. men hendes mand vil også (hvis han var i landet længere end til om 7 timer) og han kigger ik efter fyre .. *GG*


    he he nej men selvom piger er helt fjollede med dem, er de jo begge også ganske gode skuespillere, så udover effekterne, kommer jeg også for at se nogle ordentlige skuespiller-præstationer ;)

  • Har selv overvejet at tage ind og se den, men ved ik om det bliver til noget, ser ud til at have gode effekter osv...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Brad Pitt passer ikke ind i den rolle, men det er nok bare mig. Tror ikke den bliver meget bedre end dens forrige versioner.


    Vil hellere se The Day After Tomorrow, haha
    Total annihilation, thats my kind of fun

  • Tror den er rigtig fed.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain


    Vil hellere se The Day After Tomorrow, haha


    tja - den ser også ud til at have fede effekter, men det virker bare så amerikaniseret. Får sådan en kvalmende fornemmelse i munden, når det altid skal være frihedsgudinden og hele USA der redder resten af verden -Bvadr :]

  • Det tiltrækkende ved den film er ikke så meget at effekterne muligvis er gode, men det at det meste af jordens befolkning bliver udslettet, det er altid dejligt. Derfor ID4 fik et extra plus i min bog, samt andre film i den dur. At den så røg på skuespil og morale er noget andet, hvilket højst sandsynelig også vil være det samme med The Day After Tomorrow, men jeg tager stadig mine chancer ved den, fremfor Troy :P


    Hvis bare der ville være en nogenlunde realistisk film, så ville jeg være glad, når det kommer til katastrofe film, men der er det næsten sikkert vi ikke skal lede blandt Hollywood film, hehe.


    Kan faktisk ikke komme på nogen film af den slags, hvor jeg virkelig har kunnet sige, damn that makes sense. Det er altid en let og simpel løsning de finder til problemet, og det vilde er det faktisk virker.


    Jo ok, måske lidt 28 Days Later var realistisk ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    jeg ska heeeelt klart ind og se den film :clap:


    bare de skuespillere der er med 8o det vildt


    Yessir. 8o


    Skal forhåbentlig selv ind og se den i løbet af ugen her, så nu må vi jo se om den holder..

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Synes Eric Bana har været cool i en masse film (Hulk, Black Hawl Down). Skal sgu se den! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Synes Eric Bana har været cool i en masse film (Hulk, Black Hawl Down). Skal sgu se den! :D


    han spiller rigtig fedt i BHD :D har ikke set Hulk endnu...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    weee... skal ind og se den onsdag kl 22 - glæder mig helt vildt ;)


    Andre der skal se den ?




    jeg har været inde at se filmen...var til forpremier i mandags... ;)


    kan kun sige du skal glæde dig til at se den!!

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • GLÆÆÆÆÆD JER :D :cheers:


    Kommer lige dernede fra, så her får i lige en masse spoilers :crazyeyes:


    Ej, filmen er rigtig fed lavet, synes skuespillerne passer fint ind i de roller de har fået uddelt. Kan godt se brad pitt som en krigerisk gut, som kun tænker på hans navn.. :)


    Men ham den græske konge, Agamemnon tror jeg det er, hvor er det man har set ham før? :rolleyes:


    Men, ja, tag ned og se den.. I vil ikke blive skuffet :D

  • Jeg forstår slet ikke alle de gode anmeldelser + alle de positive kommentarer..


    Jeg synes den er direkte kedelig..
    Jeg var fandme ved at falde i søvn da jeg så den
    Rimelig skuffet :roller:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP