Festival - Koncerter - Events

  • Hello :)


    Tænkte på hvad folk skal til i løbet af sommeren nu der jo er så meget? :)
    Jeg skal selv til Zulu Rocks, Grøn Koncert og så det der nede på als - spørg ChoSimba hvad det hedder, hehe :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Hello :)


    Tænkte på hvad folk skal til i løbet af sommeren nu der jo er så meget? :)
    Jeg skal selv til Zulu Rocks, Grøn Koncert og så det der nede på als - spørg ChoSimba hvad det hedder, hehe :D


    Nordals Musikfestival ;) ska til metallica den 26 og og nordals musikfestival, og det er det.. så skal der bares drikkes og skates resten af sommeren :D

  • Jeg tror jeg, som en af de eneste, må melde fra her.. Jeg har hverken råd eller lyst til at tage på festival.. Sådan går det når man gejler for meget computer ;p

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Well.... HÅBER sgu jeg skal på arbejde .... Ja, ved godt det lyder tosset.... Men min kontrakt (Er kontrakt-ansat lærling) udløber her pr 30/6, så hvis jeg ikke bliver fastansat derefter, SÅ skal der sgu drikkes en pind i øret .... Noget skal man jo lave.


    Men håber som sagt ikke på at jeg skal lave noget her til sommer ud over at arbejde og hygge mig. Måske en lang weekend til london og paris, men det er vist også det eneste jeg gider.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Well.... HÅBER sgu jeg skal på arbejde .... Ja, ved godt det lyder tosset.... Men min kontrakt (Er kontrakt-ansat lærling) udløber her pr 30/6, så hvis jeg ikke bliver fastansat derefter, SÅ skal der sgu drikkes en pind i øret .... Noget skal man jo lave.


    Men håber som sagt ikke på at jeg skal lave noget her til sommer ud over at arbejde og hygge mig. Måske en lang weekend til london og paris, men det er vist også det eneste jeg gider.


    Så tosset lyder det nu heller ik, da det er svært at få tingene til at hænge sammen uden arbejde .. I hvert fald økonomisk ..


    Selv skal jeg i hvert fald til Rock i Herning .. Er så bare nødt til at smutte fra min fars kærestes 60 års fødselsdag for at høre DAD den ene dag .. *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så tosset lyder det nu heller ik, da det er svært at få tingene til at hænge sammen uden arbejde .. I hvert fald økonomisk ..


    Selv skal jeg i hvert fald til Rock i Herning .. Er så bare nødt til at smutte fra min fars kærestes 60 års fødselsdag for at høre DAD den ene dag .. *GG*


    Skal du til DAD koncert?? Hvor var det lige du boede *finder håndgranat*.. Du har vel ikke noget imod at jeg kommer over og "låner" de der billetter vel? ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Skal du til DAD koncert?? Hvor var det lige du boede *finder håndgranat*.. Du har vel ikke noget imod at jeg kommer over og "låner" de der billetter vel? ;)


    Tjaaa .. Programmet ser ud som følgende:


    Lørdag den 29. maj
    12.00 Pladsen åbnes
    13.00 Tue West
    14:30 Danser med Drenge
    16:30 Johnny Madsen
    18.30 Kaizers Orchestra
    20.30 Carpark North
    22.30 D-A-D


    Søndag den 30. maj
    12.00 Pladsen åbnes
    13:00 Maria Lucia, Jannik og Cristina
    14.30 Shu-bi-dua
    16.30 Tim Christensen
    18.30 Dodo & The Dodos
    20.30 Kim Larsen
    22.30 TV-2


    Så ja .. Jeg skal til D.A.D koncert .. Hvert band spiller ca. i 60 - 75 minutter .. Gjorde de i hvert fald sidste år ..


    Pris: 200 kr. - Har købt i forsalg og endda billigere end normalt .. Nu koster billetterne 400 kr. for 2 dage ..


    Og jeg bor i Herning .. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så tosset lyder det nu heller ik, da det er svært at få tingene til at hænge sammen uden arbejde .. I hvert fald økonomisk ..


    Selv skal jeg i hvert fald til Rock i Herning .. Er så bare nødt til at smutte fra min fars kærestes 60 års fødselsdag for at høre DAD den ene dag .. *GG*


    Ja, der er jo ikke just penge i at gå arbejdsløs ... og hader det også hvis man skal se ud over det økonomiske. Er afhængig af mit arbejde ... :)) ... Lønnen er bare en bonus ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Well.... HÅBER sgu jeg skal på arbejde .... Ja, ved godt det lyder tosset.... Men min kontrakt (Er kontrakt-ansat lærling) udløber her pr 30/6, så hvis jeg ikke bliver fastansat derefter, SÅ skal der sgu drikkes en pind i øret .... Noget skal man jo lave.


    Men håber som sagt ikke på at jeg skal lave noget her til sommer ud over at arbejde og hygge mig. Måske en lang weekend til london og paris, men det er vist også det eneste jeg gider.


    OT, Ellers en nydelig "sig" du har fået lavet der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    Helt sikkert :D ..stiller mig bare op på 5 ølkasser med min megafon og råber DARKHORZE, så vifter du bare med et roskilde carlsberg telt du har bundet på en pind og bruger det som flag så finder jeg dig, med sikkerhed :P :))


    LOL :))
    Lyder som en fed idé :D

  • Her kommer den til at stå på Nordals musikfestival, Grøn Koncert og så muligvis et eller andet minifestival som znuffi vist har styr på hvad er for noget. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP