Mel Gibson som Max Payne...

  • Mel Gibson er ikke særlig stor. Havde forestillet mig Max større.


    Men afhænger lidt af om det skal være 1 eller 2 :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hans stemme er da kanon. Gibson har jo netop en meget karakteristisk stemme.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Mel Gibson ligner ham, ja, men stemmen er da helt forkert...


    Og Max Payne virker da heller ikke ret stor ifølge mig.


    Det ikke størelsen, det er gørelsen... Ej...


    Det hedder film effekter, de brugte det i LOTR for at gøre dværgen og hobitterne mindre... Og i payback ser mel nu meget almindelig stor ud ;o)


    Men da det spil udkom troede jeg seriøst at det var mel gibson da jeg lige havde set payback inden jeg spillede det første gang...


    Tror ikk max payne er værd at filmatisere... Virker ikke ret fed som film IMO... Hehe... Det er bare et shoot em up game :camp:


  • hehe... de har brugt børn når du ser hobitterne og gimli ved siden af de andre ..

  • OriGiN: hehe... de har brugt børn når du ser hobitterne og gimli ved siden af de andre


    Nope det er bare små indere og thailændere de bruger ;)

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Det var også min første tanke da jeg så Payback, Fuck hvor Max Payne-Agtigt!!! På den seje måde.
    Tror nu der ku laves en fed film om Hr. Payne og hans "lidt" turbulente liv...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Jeg er 100% enig! MAx Payne SKAL spilles af Mel Gibson, for så kan man tage kæresten med :P
    " Jamen skat, Mel Gibson er jo med!!"


    Seriøst så er Payback for fed!! og Ja den minder lidt om Max Payne spillene, kan bare ikke får 1-eren til at køre på mit XP.. ;( ....

  • Han minder meget om Max Payne ja, så man kunne godt få ham til at ligne.. Højden er aldrig et problem.. "Rambo" er faktisk lille, ser man det i filmen.. han er faktisk meget lille, kan ikke huske den rigtige højde..


    Men Max Payne ville være en fed filmatisering.. nu må i maile rundt til et par store firmaer