1

tirsdag, 11. maj 2004, 01:42

hey nogle her på tweak der har set Jamie Kennedy Experiment ?( :D.. Sidder lige og ser det på tv3+ :)) jeg syndes det er en damn god griner :)) ..hva syndes i?

2

tirsdag, 11. maj 2004, 22:51

Det er herre griner, han tager røven såååå meget på folk!!!

Don't get mad, get even...

3

onsdag, 12. maj 2004, 06:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
Det er herre griner, han tager røven såååå meget på folk!!!

Ja :)) det helt vildt som han, ka tage røven på folk..haha...de sidder bare helt måløse og fatter nada :)) ..damn en god griner jeg fik på :))

The New No0b

Gæst

4

onsdag, 9. juni 2004, 11:49

det er nemlig en rigtig fed serie, men jeg kan ikke se den så tit..

5

onsdag, 9. juni 2004, 22:51

Haha, ja det er topnice de ting han laver...der findes vist også en hjemmeside hvor man kan se hans shows...

Kan specielt godt lide den hvor han narrer en flok turister ind i Bob Sagget's hjem i Hollywood, hvor de bliver taget på fersk gerning af selveste Bob Sagget - Og det går sq ikke stille for sig :)) :D

OG kan virkelig også godt lide den hvor han klær sig ud som den berømte "Malibu-rapper" :)) - og skal forestille at være en pige's date, over for hendes mor og søster, hvilket de ikke er HELT begejstret for skulle jeg hilse og sige :)) :))

6

onsdag, 9. juni 2004, 22:54

det er ok har dog set det 100gange synes tom green er sjovere ;)

7

torsdag, 10. juni 2004, 00:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
Haha, ja det er topnice de ting han laver...der findes vist også en hjemmeside hvor man kan se hans shows...

yep der er en hjemmeside http://www.jamiekennedyworld.com/downloads.htm ;)

Citeret

Kan specielt godt lide den hvor han narrer en flok turister ind i Bob Sagget's hjem i Hollywood, hvor de bliver taget på fersk gerning af selveste Bob Sagget - Og det går sq ikke stille for sig :)) :D

OG kan virkelig også godt lide den hvor han klær sig ud som den berømte "Malibu-rapper" :)) - og skal forestille at være en pige's date, over for hendes mor og søster, hvilket de ikke er HELT begejstret for skulle jeg hilse og sige :)) :))

lol..ja dem har jeg godt set..det er første klasses humor :)) ..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.