Drengene fra angora sang tekser!

  • Hey..


    Jeg søger drengene fra angora sang tekster.. Nogle der har dem.. Især til TEAM EASY ON SANGEN!!!!




    PFT!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • Så skal man vist have fat i en holænder :] :))

  • Det er ikke hollandsk... Ham gutten har længe set det sjove i at gå rundt og snakke sort, så det lyder som hollandsk, men det har ikke noget med hollandsk at gøre!!! :rolleyes:


    Men det lyder stadig vildt!!!
    :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af llackso
    Det er ikke hollandsk... Ham gutten har længe set det sjove i at gå rundt og snakke sort, så det lyder som hollandsk, men det har ikke noget med hollandsk at gøre!!! :rolleyes:


    Men det lyder stadig vildt!!!
    :D


    nej hvor du hurtig! tror du ikk godt vi ved det smartea

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af llackso
    Det er ikke hollandsk... Ham gutten har længe set det sjove i at gå rundt og snakke sort, så det lyder som hollandsk, men det har ikke noget med hollandsk at gøre!!! :rolleyes:


    Men det lyder stadig vildt!!!
    :D


    Noget af det er nu hollandsk, faktisk meget af det, resten er bare engelsk. Så prøv at lytte efter næste gang. ;)


    Husker feks en sætning som denne da de sidder og skider i skovkanten: "gadverdamme its funny" Hvilket betyder "god damn its funny" ;)


    Så tag lige at lytte efter, det er IKKE sort snak. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sephe
    Det siger vel, i det her tilfælde, mere om Linkin Park end Drengene f. Angora


    /sephe


    Joh da ... Ved godt de ikke har talent for musik i en speciel stor udstrækning, men de har da prøvet og gøre det semi-seriøst eller hvad man skal kalde det ... *G* ... Sjovt nok, så syntes jeg det er helt på højde med visse musikkere som rent faktisk levere af deres musik.... Men ja, ved godt de har "lånt" fra L.P.... ;)


    PS ... og jeg mener ikke Linkin Park nej ... ;) ... Syntes de har lavet et par gode hist og her ...

  • Det er netop det der er skreæmmende....


    3 gutter der tager gas på det og så laver Nik og Gay musik, L.P., osv....


    De gør det lige så godt, hvis ikke bedre :p [ja, jeg er ikke fan ;o)]


    Det er sq da forfærdeligt.... for L.P. mener det jo seriøst og prøver at være alvorlige....
    nej så hellere "nej ved du ikke at gummi sex er ubehageligt.Gummi strammer lige der hvor Penis er følsom"


    /Sephe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sephe
    Det siger vel, i det her tilfælde, mere om Linkin Park end Drengene [SIZE=4]f.[/SIZE] Angora


    /sephe



    OMG Drengene F. Angora .. er det lige dovenskab eller lige dovenskab ikke at gide at skrive det sidste RA ?? =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ



    OMG Drengene F. Angora .. er det lige dovenskab eller lige dovenskab ikke at gide at skrive det sidste RA ?? =)

    ¨



    :)) .. Ja kan man vel godt sige ;)!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 



  • Jeg startede med at ville skrive D.f.A. men regnede ikke med at folk ville fatte det og så ville jeg skulle svare "drengene fra kaninland".
    Derfor.
    8)