Favorit replik fra film?

  • Hey


    Jeg tænkte på hvad din favorit replik fra en film er?


    Min på være fra polle fiction.. Hvor Polle's kran siger


    " Jeg ved ikke hvad du har i sprøjten, men du har ihvertfald gjort mig gravi " til polle.. Der faldt jeg godt nok rundt :D! :T

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Husk der er en kategori i dette forum der hedder:
    Film og musik


    Nå... Men for at svare.. Tjooo... Der er mange...
    En af dem jeg godt kan li' er fra Full Metal Jacket....


    Der hvor private Gomer Pyle siger:


    "I am... in a world... of shit....!"

  • Throughout human history, we have been dependent on machines to survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony


    - Matrix ... ;) (Morpheus)


    You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.


    - Matrix ... ;) (Morpheus)

  • Ved godt den skulle ha været i film og musik.. Men der er sQ aldrig nogen der.. Seriøst..


    Åhh ja.. Grill får sQ alting til at lyde godt :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Say hello to my little friend - Scarface (Al Pacino)


    Why dont you try sticking your head up your ass... see if it fits - Scarface (Al Pacino)


    I shall call him squissie, he shall be mine, he shall be my squissie - Finding Nemo (Dory)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Ved godt den skulle ha været i film og musik.. Men der er sQ aldrig nogen der.. Seriøst..


    Så må du begynde at bruge det ;)


    Post venligst dine tråde korrekt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Så må du begynde at bruge det ;)


    Post venligst dine tråde korrekt


    Ok sorry.. Ska jeg nok gøre næste gang..Syns det er lidt ærgeligt at dette forum er så ubrugt.. ;(

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Ok sorry.. Ska jeg nok gøre næste gang..Syns det er lidt ærgeligt at dette forum er så ubrugt.. ;(


    Det er sgu nok fordi der ikke er nogen der laver nogle musik & film-tråde ... hehe... ;)


    Jeg gør det dog engang imellem hvis jeg føler for det. *G* :))


  • Tror vidst vi fik et godt eksempel idag :D! Om en dejlig gyser ;)!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Ok sorry.. Ska jeg nok gøre næste gang..Syns det er lidt ærgeligt at dette forum er så ubrugt.. ;(


    Fordi dette forum kun er kommet til for ca ½ år siden ;)


    Synes da min movie quote quiz gik meget godt - men tjo vi må bare lave nogle bedre tråde og måske mere åbne, så de kan holdes kørende længere og samtidig tiltrækker brugere ;)


  • ;(
    Hey, det var ellers min replik , æv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Fordi dette forum kun er kommet til for ca ½ år siden ;)


    Synes da min movie quote quiz gik meget godt - men tjo vi må bare lave nogle bedre tråde og måske mere åbne, så de kan holdes kørende længere og samtidig tiltrækker brugere ;)


    Ja, den var der sgu gang i ... 568 indlæg ...3809 views... indtil videre.. ;)


    8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial



    Synes da min movie quote quiz gik meget godt - men tjo vi må bare lave nogle bedre tråde og måske mere åbne, så de kan holdes kørende længere og samtidig tiltrækker brugere ;)


    Yea....



    Har forresten lige en replik til


    Im your father, luke - Gæt selv hvem den er sagt af :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • ha ha - et kult quote der faktisk ikke har været i tråden endnu ;)


    Glæder mig forresten til at se om 3'eren bliver lige så dyster som jeg håber på :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    ha ha - et kult quote der faktisk ikke har været i tråden endnu ;)


    Glæder mig forresten til at se om 3'eren bliver lige så dyster som jeg håber på :D


    det håber jeg fandme.. glæder mig også til at se de nye versioner af de gamle på DVD.. jeg håber fandme de har lavet om så det er han solo der skyder først... det var den dummeste fejl de nogensinde har lavet.. :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    det håber jeg fandme.. glæder mig også til at se de nye versioner af de gamle på DVD.. jeg håber fandme de har lavet om så det er han solo der skyder først... det var den dummeste fejl de nogensinde har lavet.. :(


    he he


    Håber der kommer den vilde DVD-box-collectors edition - et "må-eje" for mig ihvertfald :D

  • "That's not a moon, it's a spacestation"

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless