The Passion of the Christ

  • Er der nogen der har været en og se "The Passion of the Christ" Hvis ja så:


    Er den værd at tage ind og se eller hvad?.. :cheers:

  • Har set noget af den, men syntes den var alt for stenet til at jeg gad at se den færdig ... Er ikke selv kristen, så jeg bliver ikke stødt at af ham hippien får røvfuld, men det er der åbenbart nogen der gør. :]


    Det jeg så af den var dog meget flot lavet, men nu er det jo ikke noget vildt specielt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Har set noget af den, men syntes den var alt for stenet til at jeg gad at se den færdig ... Er ikke selv kristen, så jeg bliver ikke stødt at af ham hippien får røvfuld, men det er der åbenbart nogen der gør. :]


    Det jeg så af den var dog meget flot lavet, men nu er det jo ikke noget vildt specielt...


    Okay det er jo osse meget forståligt ellers men jeg ved sku bare ikke rigtig om jeg gider betale penge for at komme ind og se den såhh... men det må jeg jo bare finde ud af... er der overhoved nogen kendte skuespillere med?
    Jeg havde hørt den sku være pisse voldlig er dette rigtigt?....

  • Så den i Imperial på dagen efter præmieredagen. Kan godt se, hvis folk bliver stødt over den. Der er nogle rigtigt klamme scener i den... så kan Arnold Schwarzenegger og hans "skære-i-sig-selv-scener" godt gå hjem og lægge sig. Ham jeg var inde og se den med sagde til mig bagefter, at hende, som havde siddet ved siden af ham havde siddet og grædt under nogen af scenerne... må også tilstå, at jeg til tider synes det var at overskride grænserne med nogle virkelige perverse scener.


    Synes det er begrænset hvor meget budskab der i den, udover at man skal se, at der er større lidelser, end den fysiske.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Så den i Imperial på dagen efter præmieredagen. Kan godt se, hvis folk bliver stødt over den. Der er nogle rigtigt klamme scener i den... så kan Arnold Schwarzenegger og hans "skære-i-sig-selv-scener" godt gå hjem og lægge sig. Ham jeg var inde og se den med sagde til mig bagefter, at hende, som havde siddet ved siden af ham havde siddet og grædt under nogen af scenerne... må også tilstå, at jeg til tider synes det var at overskride grænserne med nogle virkelige perverse scener.


    Synes det er begrænset hvor meget budskab der i den, udover at man skal se, at der er større lidelser, end den fysiske.


    okay det lyde kraftedme sygt.. jeg må tænke mig godt om tror jeg før jeg tar ind og ser den..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Gad vide hvor mange jøder der kan li en påmindelse om at de slog jesus ihjæl... 8)


    ( Ryger man i helvede for at slå guds søn eller hvad han nu skulle være ihjæl ? :)) )


    jeg tror det sku nok næsten hehe alle de jøder er nok færdig de venter sku bare på at der er plads til dem... HEH :tongue: :T

  • Tvivlsomt... i hvert fald hvis man skal tro på filmens budskab, da Jesus beder sin far om, at lade ham tilgive menneskets synd, for de ved ikke bedre... hvilket ofte er sandt nok.

  • Ja den har åbentbart et dårligt budskab ka jeg forstå på det hele men sådan er det i dag er action psykisk-terror o.s.v. der sælger filmene er dette måske ikke sandt vi ka lide at se andre lide og blod sådan er vi idag vi tænker nok bare ikke over det vel?...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman


    Jesus var ikke hippie !!!


    Næ, han var sikkert bare bøsse... Rager mig faktisk. Gutten ligede nok en hippe i det kluns man gik i dengang. Hvis jeg vil kalde ham en hippie, så gør jeg det. ;)


    Religion er nok det mest åndssvage som mennesker nogensinde har opfundet ... Hvis man lige ser bort fra Atombomben og ligende...

  • Tja, i mine "atteistiske" øjne, er det er Hollywood godkendt voldtægt af meget udbredt religion, hvilket ikke klær HollyWood, det er ikke pænt at lave en forøvrigt god historie om til et volds hærgene orgie...


    Om man er udøver af div. religoner eller ej, så skal man vise sin respekt over for de der gør, og det gør HollyWood ikke med denne film...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Synes at den ser temlig tam ud.. Nu har de hyggelige aften historier fra testamenterne aldrig sagt mig noget ( selvom jeg har gået 8 år på en katolsk privat skole ) Så jeg har ihvertfald ingen yderligere lyst til at betale penge for at se en fyr blive smidt på et kors i en hær af noget der ligner Sadomasokistiske scener.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman
    Stakkel, du har tilsyneladende et problem med at acceptere mennesker der er anderledes.


    Nej kun dig og dine lamme kommenterer der omhandler noget du ikke kender noget til eller dit ubehøvlede sprog. :camp:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman


    Så kører du deruda igen, du udtaler dig da om religion uden at du tilsyneladende ved noget om det.


    Nu udtager du dig IGEN om noget du ikke ved en skid om, så luk inden du bliver HELT til grin... :)) *G*


    Jeg gider ikke diskutere med dig .... Ja, gider overhovedet ikke bruge min tid på at skrive det her så du kan læse det. Du er spild af tid. Kort & godt.


    VAYA CON DIOS ... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman
    Ja jeg har lagt mærke til at du ikke gider at diskutere hvis du ikke får ret, men ok jeg skal da heller ikke tvinge dig.


    *LOL* ... Det kommer for an som påstod noget om DUAL-princippet som var TOTALT forkert og begyndte at svine folk til fordi du ikke fik ret i noget du IKKE havde ret i ? Hvad med at du tager dig lidt sammen og lukker røven. Er fandme træt af at høre på det pis du lukker ud. :]


    Tag dig sammen knægt !


    Smut ind på HOL.DK hvor der er andre folk på dit stadie. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman
    Pas på med at diskutere med ovenstående mand, hvis han bliver sur begynder han at melde jer til alt muligt gaymail, naughtymail, osv, dette er virkeligt barnligt, men hvis man ikke kan klare sig på andre måder. :crazyeyes:


    :stupid: :lame: :crazyeyes: :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Næ, han var sikkert bare bøsse... Rager mig faktisk. Gutten ligede nok en hippe i det kluns man gik i dengang. Hvis jeg vil kalde ham en hippie, så gør jeg det. ;)


    Religion er nok det mest åndssvage som mennesker nogensinde har opfundet ... Hvis man lige ser bort fra Atombomben og ligende...


    :clap: :clap: :clap:


    Religion rager også mig en søhest... eller noget... :))

  • Sad lige og læste anmeldelsen i filmnet. Og selvom jeg ikke har set den endnu, synes jeg anmeldelsen virker meget interessant.
    Har lige bestilt billetterne til den i dag, og skal se den i aften. Udfra traileren ser den rimelig rørende, og det tvivler mig næppe at der vil være nogle barske scener ind i mellem.
    Sad ellers og så i går på TVZULU bag scenene af filmen, hvor Mel Gibson og nogle af skuespillerne fortalte kort om filmen.