Hvilket action-kamera skal jeg vælge, til maks 600 kr?

  • Hej alle.


    Da jeg har fået en drone, MJX X101, som er født med et kamera som hedder C4005, så kunne jeg godt tænke mig at få det skiftet ud med et bedre kamera.
    Problemet med C4005 er, at den er nødt til at optage direkte på min mobil via et WiFi-signal og det betyder jo, at der vil komme en del lag, hvis forbindelsen forsvinder.
    Jeg havde så kigget på nogle billige actionkameraer, som jeg kunne montere på dronen i stedet for C4005, og så jeg samtidig kunne optage direkte på et hukommelseskort i stedet for via WiFi.


    Jeg har set på disse kameraer:
    MJX' C4008 til 499 kr - Kræver blot at jeg piller C4005 af, da det bruger samme beslag.
    Denver Full HD Actionkamera til 499 kr.- Der følger beslag med og andre ting, så skal ikke modificere dronen alt for meget.
    KitVision Action Splash til 558 kr - Er i tvivl om hvorvidt der er beslag med, så den kan monteres på en drone.
    KitVision Escape til 499 kr. - Er i tvivl om hvorvidt der er beslag med, så den kan monteres på en drone.


    Jeg hælder lidt til den fra Denver.


    Ja, jeg kender reglerne for brug af drone og video-kamera, men flyver langt ude på landet og den skal kun bruges til hobby-brug.
    Mit budget siger bare maks 600 kr. pt., da jeg gerne ville kunne nå at flyve inden det bliver vinter.


    Men hvad anbefaler I? Findes der andre alternativer til samme pris?


    God onsdag! :)