Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

The New No0b

Gæst

61

onsdag, 9. juni 2004, 11:53

hitchhock's fuglene..

Det er i hvert fald ikke en af de nye amerikanske.. Fx: the new chainsaw massacre :lame:

62

onsdag, 9. juni 2004, 13:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af The New No0b
hitchhock's fuglene..

Det er i hvert fald ikke en af de nye amerikanske.. Fx: the new chainsaw massacre :lame:

Nej man ser den kun pga. den kvindelige hovedrolle.. præcis ligesom den fra 70'erne... så den gamle version sidst.. fuck den er weird!

63

lørdag, 12. juni 2004, 23:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Nej man ser den kun pga. den kvindelige hovedrolle.. præcis ligesom den fra 70'erne... så den gamle version sidst.. fuck den er weird!

Hvis Jessica Biel i det mindste havde set nogenlunde godt ud, så kunne jeg forstå det, men det at hun hverken gør det eller besidder nogen form for gode skuespilsevner, det gør blot filmen mere irriterende og lam ;)
Desuden så er Texas Chainsaw ikke noget uden Gunnar Hansen :))

Men sådan er remakes for det meste. Det er meget få jeg bryder mig om.

"Sanity is the sign of a weak mind"

64

lørdag, 12. juni 2004, 23:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Red_ninja

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
Den er lidt for uoriginal, jeg syntes Darkness var bedre, men det er nok bare mig, hehe

smag og behag... ;)

:cheers:

Lige præcis :)

"Sanity is the sign of a weak mind"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.