Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 13. april 2004, 07:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Hmm nu må jeg tænke mig lidt om .. gysere er ikke ligefrem det jeg ser mest af.. Hm, eneste jeg lige kan komme på, som jeg synes var/er scary, the ring.. :rolleyes:
Men ville helt vildt gerne se ( Aj kan faktisk godt undvære, men den ser seriøst vild ud) .. Itchi the Killer :boxed: Man skal have en temmelig ekstrem fetish for sadisme hvis man skal kunne se noget hyggeligt i den :)) Traileren er hvertfald gruuum! 8o Men ved ikke helt, ser ikke rigtig ud til at der er nogle sites der omhandler filmen længere, den findes heller ikke på imdb.com :P Måske er den lidt for ekstrem.. :]
Nåh ja, den ultimative "gyser-billede" jeg har i mit hoved, er helt klart den der pige der kravler ned af trappen på den underlige måde .. Som en edderkop mener jeg..! BRUUUH, har ikke lyst til at sidde alene lige her nu :)) Men kan sq aldrig huske hvad den film hedder

Ichi the killer er skam på IMDB - Der er ikke nogen film der er for klam til dem ;) :
http://www.imdb.com/title/tt0296042/

Og det med pigen der løber underligt - det er fra Excorcisten :P

Den mest klamme film jeg har set er Stanley Kubrick's The Shining (På dansk Ondskabens Hotel). Kan stadigvæk tænke tilbage på den når jeg ligger og kukkelurer i mørket :P

Den kan vidst forresten godt lejes i Blockbuster ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DarkhorZe" (13.04.2004, 07:55)

The Undertaker

Gæst

22

tirsdag, 13. april 2004, 11:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Har set en film med Britney Spears for ikke så lang tid siden ... Den var fandme skræmmende ... :boxed: ... Har stadig mareridt over hendes mangel på talent *G* ... :rolleyes:

:)) :)) :))

8o Det var da den vildeste form for, selvpineri !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Undertaker" (13.04.2004, 12:40)

23

tirsdag, 13. april 2004, 13:01

1. Stephen King's the shining http://www.imdb.com/title/tt0118460/ En klassiker
2. Thir13en Ghosts http://www.imdb.com/title/tt0245674/ En lidt nyere gyser... Som jeg bestemt kan blive skræmt af... 8o

24

tirsdag, 13. april 2004, 16:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Undertaker

Citeret

Har set en film med Britney Spears for ikke så lang tid siden ... Den var fandme skræmmende ... :boxed: ... Har stadig mareridt over hendes mangel på talent *G* ... :rolleyes:

:)) :)) :))

8o Det var da den vildeste form for, selvpineri !

.... Ja, utroligt hvad man ikke gør for en tøs bare fordi man vil i bukserne på hende... :boxed:

25

torsdag, 15. april 2004, 15:53

Monsters Inc.de stakkels børn............!

Don't get mad, get even...

26

onsdag, 21. april 2004, 16:16

The Shining
Event Horizon
Rose Red (fedeste haunted house film ever)
Dead End
The Thing
The Others
Alien

er blandt mine favoritter og er film alle gyser elskere burde se!

Mhv. Chronos

27

onsdag, 21. april 2004, 18:18

Terkel i Knibe

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

28

onsdag, 21. april 2004, 18:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
Terkel i Knibe

Looool :T
Hmm har ikk rigtig set uhyggelige film. ik min smag. meeeen så engang en med nogle der var døde og sø blev de levende og spiste mennesker :)) Den var sjov. der var også en halv hund som blev levende.. hehe. ka ik huske navnet :(

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

29

onsdag, 21. april 2004, 20:31

Sidste time.. Hehe.. :T
Haloween...
Brainscan...
:cheers:
Den klammeste er helt klart Braindead.. FØJ! :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

30

onsdag, 21. april 2004, 20:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Braindead er da for griner... *G* ... Peter Jacksons næstbedste stykke arbejde IMO ... Når man ser bort fra LOTR-serien ... Men sådan en historie skaber jo næsten sig selv ... ;)

31

onsdag, 21. april 2004, 20:59

Citeret

Citeret

Braindead er da for griner... *G* ... Peter Jacksons næstbedste stykke arbejde IMO ... Når man ser bort fra LOTR-serien ... Men sådan en historie skaber jo næsten sig selv ... ;)

Det bedste sted er der, hvor han løber rundt med græsslåmaskinen :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dare_Devil" (21.04.2004, 20:59)

32

onsdag, 21. april 2004, 21:05

Citeret

Helt sikkert en griner scene ... Fik griner på da han var ved at skvatte i alt det blod... *G*... :))

Er vist brugt 3000 liter blod i den film ... eller noget i den retning. Den havde engang rekorden for størte "blod-forbrug".... Ved ikke om den stadig har det. *G*

Mener faktisk endda det var dyreblod de brugte dengang ... 8o

33

onsdag, 21. april 2004, 21:18

Citeret

Citeret

Helt sikkert en griner scene ... Fik griner på da han var ved at skvatte i alt det blod... *G*... :))

Er vist brugt 3000 liter blod i den film ... eller noget i den retning. Den havde engang rekorden for størte "blod-forbrug".... Ved ikke om den stadig har det. *G*

Mener faktisk endda det var dyreblod de brugte dengang ... 8o

Whooot!! Så skal der sQu mange dyr til!? Var det også dyre-kød de brugte til den der kød-grøds-masse..? Hehe..

34

onsdag, 21. april 2004, 21:24

Citeret

Whooot!! Så skal der sQu mange dyr til!? Var det også dyre-kød de brugte til den der kød-grøds-masse..? Hehe..

Ved det ikke ... Skulle ikke undre mig siden den er gammel ... Eftervirkninger af 60´erne kan jo have nogle underlige virkninger. *G* :))

35

torsdag, 22. april 2004, 01:21

The Ring er den nyeste jeg har set, men synes den er ret fed.

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

36

torsdag, 22. april 2004, 08:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
Terkel i Knibe

Looool :T
Hmm har ikk rigtig set uhyggelige film. ik min smag. meeeen så engang en med nogle der var døde og sø blev de levende og spiste mennesker :)) Den var sjov. der var også en halv hund som blev levende.. hehe. ka ik huske navnet :(

Return of the living dead ;)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

37

mandag, 26. april 2004, 14:37

Dr Jekylle og Mr Hyde, kunne ikke sove flere dage efter, men jeg var også kun 10 år gammel

38

tirsdag, 4. maj 2004, 18:45

Exorcisten er pænt skummelt, og det er The Ring os - men jeg har godt nok kun set den på kinesisk :O

39

fredag, 7. maj 2004, 00:56

hmmm
Shocker første og bedste gyser jeg har set.....
har dog heller ikke set så mange BTW. Scary Video den er fed ! :T 2tal fed efterligning af scarymovie....

MacBook Pro 15,4"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.